Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik nagle bez oleju
Autor Wiadomość
arturo128 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant e33a 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Warm-Maz
Wysłany: 16-07-2010, 19:10   silnik nagle bez oleju

Dzis przyjechałem z pracy a moja kobieta mi mowi ze galant zepsuty stoi mianowicie cały silnik jest w oleju a na bagnecie sucho.
Szukam skad by to mogło leciec i zauważyłem z lewej strony taką czarna jakby tube z trzema wyjsciami zdaje sie podpisanymi kolejno to tank to carb i to a/c
i na srodkowym nie widze zadnego założonego węzyka czy to moze byc to i do czego wogóle to służy

sorki ze chaotycznie ale czas nagli jutro planowałem wyjazd
Ostatnio zmieniony przez arturo128 16-07-2010, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-07-2010, 19:58   

To o czym mówisz to filtr węglowy i nie ma nic wspólnego z olejem.
Poszukaj dziury w misce olejowej :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
arturo128 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant e33a 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Warm-Maz
Wysłany: 16-07-2010, 20:01   

no chyba go zaraz wezmę na kanał i oblukam. Ale musiało tryskac dosc mocno bo i maska jest brudna. A pozatym wode tez wcieło
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-07-2010, 20:12   

To musi być gdzieś ślad na silniku gdzie mogło się uszkodzić cokolwiek.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
arturo128 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant e33a 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Warm-Maz
Wysłany: 16-07-2010, 20:17   

No to bez ogledzin samochodu sie nie obejdzie.
Dzieki bardzo za pomoc ;)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-07-2010, 23:06   

jak nie masz klimatyzacji, to środkowy chyba (ten a/c) jest pusty
 
 
arturo128 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant e33a 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Warm-Maz
Wysłany: 17-07-2010, 09:08   

klimatyzacje mam, podlaczone sa kable do tank i do a/c, i wlasnie nie wiem czy ma cos byc przy carb czy nie?
Ostatnio zmieniony przez arturo128 18-07-2010, 19:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-07-2010, 09:14   

Do tank powinien być podłączony wężyk idący z baku.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.