 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Klopot z pedalem gazu |
Autor |
Wiadomość |
czarnyxx
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 3.2 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 1 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 28-12-2009, 10:44 [3.2 DID] Klopot z pedalem gazu
|
|
|
witam kolegow mam problem z mojim Pajero 2001r 3.2DID mianowicie auto po odpaleniu zachowuje sie jak przystalo wszystko ok ale po ruszeniu gazem auto wchodzi na obroty i nie spada np.jak dodam gazu do 3000 to spada na 1300 i kopci dodam ze nie swieci sie check a gdy auto zgaszei odpale ponownie to ma 900 i jest ok ale gdy wcisne gaz jest znow to samo co robic prosze o pomoc z gory dziekuje |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-12-2009, 23:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 28-12-2009, 13:22
|
|
|
Sprawdz potencjometr zamontowany na pedale przyspieszenia. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ptts
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID 2002r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-07-2010, 15:59
|
|
|
Ciekaw jestem, czy kolega zozwiązał problem. U mnie jest bardzo podobnie. Mam podobne objawy od ok. 30'000km i nie jest to związane z potencjometrem przy pedale gazu... |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 19-07-2010, 10:13
|
|
|
być może uszkodzony elektrozawór PTS na pompie (pęknięty trzpień) podobno często się zdarza? |
|
|
|
 |
|
|