Sekwencja |
Autor |
Wiadomość |
tasman1988
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 74 Skąd: GROJEC
|
Wysłany: 25-06-2010, 21:19 Sekwencja
|
|
|
Witam. Jestem szczesliwym posiadaczem cari II z 2003 roku 1,6 benzyna 75kk przebiegu jednak ceny paliwa mnie zabijaja:p chce zalozyc sekwencje tylko co zadzwonie do gazownika to kazdy poleca inna ceny od 1800 do 2500 jesli posiadacie wiedze na ten temat to bede wdzieczny. |
|
|
|
 |
kszych
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1.6 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 28 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 26-06-2010, 19:37
|
|
|
Proponuję stag 300 wtryski taurus, reduktor arctic, filtr fl02 takie mam w MSS i śmiga ładnie. wystrzegaj się wtrysków valtek !!! |
|
|
|
 |
tasman1988
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 74 Skąd: GROJEC
|
Wysłany: 26-06-2010, 20:16
|
|
|
Dzwonilem po kilku gazownikach w okolicy i jeden z nich proponowal mi BRC Sequent 24 i jak czytalem na necie to calkiem dobrze o nim mowia... powiedzial mi cene 2500 a twoj zestaw ile by kosztowal? |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 28-06-2010, 08:11
|
|
|
tasman1988 napisał/a: | a twoj zestaw ile by kosztowal? |
o to musisz pytac w firmie instalacyjnej.
kszych, podal ci dobre zestawienie-ale wolalbym na twoim miejscu juz wiac elektronike "300+".
kszych napisał/a: | wtryski taurus |
Jak Ci się one sprawuja Są malo popularne.
kszych napisał/a: | wystrzegaj się wtrysków valtek !!! |
No raczej nie uogolniajmy. Model 34 Valteka to mozna powiedziec ze to samo co taurus. Pewnie chodzi o starsze modele Valteka. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
kszych
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1.6 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 28 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 29-06-2010, 17:52
|
|
|
Myślę, że taki zestaw kosztuje ok. 1500 zł - sam sprzęt, reszta to narzut instalatora, a to już zależy od zakładu.
Chodziło mi faktycznie o staga 300+, nie wiem nawet czy 300 jest jeszcze dostępny. Z tego co wyczytałem w necie to obecnie właśnie stag ma najszerszy zakres regulacji (ciśnienie, temperatura, obroty itp. ) ale mi ładnie działa tylko po autokalibracji i jazdach próbnych, dodatkowe możliwości zawsze mogą się przydać w przyszłości. Mogę się mylić, ale do BRC chyba trzeba specjalny klucz sprzętowy (do oprogramowania) i jesteś skazany na autoryzowany zakład na regulacje, poza tym części zamienne ( w przypadku awarii reduktora czy parownika) po gwarancji też muszą być BRC.
Wtryski sprawują się bardzo dobrze, ale mam je dopiero kilka miesięcy, przedtem valteki 30. Oczywiście valtek 34 to inny wtryskiwacz, ale nie spotkałem się żeby ktoś go polecał, valtek chyba wyrobił sobie złą opinię na serii 30 i długo potrwa, zanim to odrobi. Generalnie postawiłem na taurusa, bo 150 tańszy od wtrysków matrix, a działa na takiej samej zasadzie, tzn. nie ma tłoczków. Już z zewnątrz to kawał maszyny, tak ze 3 razy większy i cięższy od valteków 30. Poza tym ponoć ma podwójne cewki na każdy cylinder, może dłużej podziała. No i ostatecznie trzeba wspierać polski przemysł przecież .. |
|
|
|
 |
tasman1988
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 74 Skąd: GROJEC
|
Wysłany: 12-07-2010, 18:44
|
|
|
Kontynuje temat zdownilem dzis do gazownika i :
stag 300 plu 2200
stag premium i lorenzo 2500
co doradzicie ostatecznie? malo czasu zostalo mi do wyboru;] |
|
|
|
 |
stiop3
Nowy Forumowicz stiop3
Auto: hyundai sonica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2008 Posty: 29 Skąd: skarzysko-kam
|
Wysłany: 13-07-2010, 00:37
|
|
|
stag 300 plus z powodzeniem wystarczy, jest prosty w obsłudze i popularny |
|
|
|
 |
tasman1988
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 74 Skąd: GROJEC
|
Wysłany: 19-07-2010, 21:30
|
|
|
Zalozylem landi renzo i teraz pytania:
-czy to normalne ze rano po chlodniejszej nocy po przeloczaniu na gaz spadaja obroty i czasem silnik zgasnie?
- czy to normalne ze spalanie wynosi 12 l w trasie?
- czy to normalne ze na niskich obrotach rzedu 800 jak wcisne szybko pedal gazu i pusze to obroty na chwile spadaja zeby pozniej sie podniesc ( w benzynie odrazu obroty ida do gory )
dodam ze przejechalem narazie 600 km na gazie po 1500 mam jechac na regulacje |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20-07-2010, 09:27
|
|
|
tasman1988 napisał/a: | -czy to normalne ze rano po chlodniejszej nocy po przeloczaniu na gaz spadaja obroty i czasem silnik zgasnie?
- czy to normalne ze spalanie wynosi 12 l w trasie?
- czy to normalne ze na niskich obrotach rzedu 800 jak wcisne szybko pedal gazu i pusze to obroty na chwile spadaja zeby pozniej sie podniesc ( w benzynie odrazu obroty ida do gory ) |
Nienormalne. Jedź do pana montera. |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
tasman1988
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 74 Skąd: GROJEC
|
Wysłany: 20-07-2010, 18:29
|
|
|
Ale odczekac az przejezdze 1500 km? |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 20-07-2010, 19:36
|
|
|
tasman1988 napisał/a: | Ale odczekac az przejezdze 1500 km? |
a jest sens ryzykowac zgasniecie auta i brak wspomagania
tasman1988 napisał/a: | Zalozylem landi renzo |
A co dokladnie mozna wiedziec |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
tasman1988
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 74 Skąd: GROJEC
|
Wysłany: 20-07-2010, 21:23
|
|
|
Moze zle sie wyrazilem samochod gasnie tylko p przelaczeniu na gaz samoistnie z rana gdy silnik jest stosunkowo zimny natomiast juz potem nie gasnie.
mam zalozony omegas |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 20-07-2010, 22:46
|
|
|
Na bank nie powinno tak być. Coś czuję że pan druciarz nie ma pojęcia o poprawnym montażu i kalibracji. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 21-07-2010, 10:03
|
|
|
mlun napisał/a: | Coś czuję że pan druciarz nie ma pojęcia o poprawnym montażu i kalibracji. |
zgadzam sie w 100% ze cos nie jest skalibrowane i/lub zle ustawione.
tasman1988 napisał/a: | mam zalozony omegas |
A jakie koszty |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
tasman1988
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 74 Skąd: GROJEC
|
Wysłany: 21-07-2010, 18:33
|
|
|
2500 |
|
|
|
 |
|