[C51A 1.3] Obroty spadły przy nowym tłómiku... |
Autor |
Wiadomość |
runnek11
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 13 Skąd: Trzebiatów
|
Wysłany: 16-07-2010, 01:07 [C51A 1.3] Obroty spadły przy nowym tłómiku...
|
|
|
Po zamontowanie tłumnika z silnika 1.5 samochód strasznie warczy a obroty na luzie spadają poniżej 500 obr. Proszę o odpowiedz w tej sprawie.... |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 16-07-2010, 08:08
|
|
|
Z tyłu gaźnika masz śrubkę do regulacji obrotów. Taka z białym łbem plastikowym. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
runnek11
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 13 Skąd: Trzebiatów
|
Wysłany: 17-07-2010, 19:45
|
|
|
Czy jest możliwe, że po zamontowaniu tłumika oraz jednej rur(tej najdłuższej) z silnika 1.5 do 1.3 strasznie wyje mi samochód czym może to być spowodowane??? |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 18-07-2010, 08:23
|
|
|
Wydech chyba jest taki sam w obu tych pojemnościach. Wycie będzie spowodowane partactwem mechanika. Przepuszcza gdzieś, albo dotyka się do karoserii. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
stsko
Nowy Forumowicz
Auto: Colt GTi C53A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 21 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-07-2010, 00:38
|
|
|
tłumiki mogą wyglądać tak samo ale mogą mieć inne tłumienie bo pojemnościowo mają różne cisnienie spalin, tak samo jak w niektórych silnikach jak wsadzisz przelotówke to tracisz moc |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 19-07-2010, 10:34
|
|
|
stsko, racja! Nawet jak tłumik jest taki sam to nowy będzie stawiał większy opór i może spowodować spadek obrotów. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-07-2010, 22:14
|
|
|
chodzi o pojemność wydechu i jak robisz przelotówke z głową czyli zachowaniem pojemnosci to zyskasz na mocy. przykladowo wywalasz tłumik seryjny to teraz albo poszeżesz średnice i wstawiasz tłumiki przelotowe i strumienice albo wyprówasz tłumik seryjny i wstawiasz go jako pusta puszkę rozprężną.
[ Dodano: 22-07-2010, 22:15 ]
nawet firmy robiace sportowe wydechy działają na hamowni metoda prób i błędó zeby dobrać idelna pojemność |
|
|
|
 |
|