Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tarcze wentylowane zamiana na lite
Autor Wiadomość
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-04-2010, 21:16   Tarcze wentylowane zamiana na lite

Witam! Czy mając wentylowane tarcze w mitsu moge wsadzić bez problemu te tarcze http://mikoda.pl/public/s...nt=det&id=11141 ???
 
 
 
Kasper79 
Forumowicz

Auto: CARISMA 1,8 GDI, 1997 rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 31
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18-04-2010, 14:14   

Producenci przewidzieli wentyle... w tej cenie bez problemu kupisz tarcze wentylowane takie jaką muszą być. z tego co patrzyłem po katalogach to grubość tarczy wentylowanej to 18 mm a ta ma 13.
_________________
CARI GDI... zobaczymy
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-04-2010, 21:46   

Tylko, ze mikoda oferyje frez i przewierty tarczy (sportowa) i nie moge znaleźć do miśka żadnej takiej wentylowanej ;/
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 20-04-2010, 23:28   

czasem jest tak że do naszej wersji (1,5 8v do 06.90) katalogi nie podają różnych części, np tarcz wentylowanych lub filtra paliwa.
wtedy trzeba sprawdzać po numerze oryginalnym pobranym z CAPS, lub po wymiarach. Lub w innym katalogu :D
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 21-04-2010, 08:03   

Mateusz071, lepiej się spiszą mega dobre klocki na ori tarczach niż "sportowe" tarcze i klocki nie wiadomo jakie. Jeszcze jak zamierzasz traktować hebel po sportowemu to lite zagotujesz w parę minut.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 21-04-2010, 09:00   

Mateusz071 napisał/a:
Tylko, ze mikoda oferyje frez i przewierty tarczy (sportowa) i nie moge znaleźć do miśka żadnej takiej wentylowanej ;/
można kupić zwykle wentylowane ,ponawiercać i ponacinać :)
_________________

 
 
 
remix 
Mitsumaniak

Auto: Civic 2015, Corolla 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 30-04-2010, 21:51   zgadzam się z przedmówcami

Wentylowane tarcze to dużo większa zaleta, niż nawiercane, frezowane, ale lite.
Tarcze frezowane będą błyskawicznie zjadały klocki.

Jeśli interesujesz się takimi tarczami, to chyba ze względu na jazdę sportową (zapewne KJS, albo coś podobnego) - tutaj lite tarcze błyskawicznie przegrzejesz - więc lepiej kup zestaw Nowe tarcze oryginalne (OEM) + porządne klocki do sportu.
 
 
spyder_1988 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 16V -92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Kosewo
Wysłany: 09-05-2010, 13:13   

Mam małe pytanie a nie chcę zakładać nowego tematu. Chciałbym wiedzieć czy colt 1,6 gti ma takie same hamulce jak 1,8 gti? pytam bo mam okazje kupić takie od 1,6 gti i założyć do swojego lancera :lol:
_________________

 
 
 
stsko 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt GTi C53A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-07-2010, 02:21   

1,6 ma większe 266 mm. a 1,8 236mm
 
 
fuegos 
Forumowicz

Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 164
Skąd: Henfield
Wysłany: 25-07-2010, 11:23   

Ja chcialbym wlasnie odwrotnie zrobic. Zamienic lite na wentylowane tylko nie jestem pewny czy to sie tam wszystko pomiesci. Dziwne jest ze poprzednie 1.3 mialo takowe a obecne 1.5 nie ...
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-07-2010, 11:38   

Z tym gotowaniem tarcz to przesada, na długich oesach 3 ligi to pewnie by sie gotowały ale duzo ludzi jeździ na litych brembo i jest git. ;) kupiłem wentylowane nacinane firmy speedmax i zobaczymy co to jest, ponoć z klockami ferrodo dają rade.

[ Dodano: 25-07-2010, 11:41 ]
acha, z tym nacinaniem i nawiercaniem samemu to też tak nie do końca bo tezeba byc dokladnym bardzo bo wyważenie pójdzie sie rypać
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.