[E34A 1.8TD] Luźny pasek rozrządu...zgasł....nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
krzysciniakl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 27 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 28-07-2010, 16:28 [E34A 1.8TD] Luźny pasek rozrządu...zgasł....nie odpala
|
|
|
Witam dzisiaj podczas jazdy po deszczu nie auto momentalnie zgasło ... gdy chciałem odpalić słychać rozrusznik oraz jak coś kręci.... gdy zdjąłem pokrywę paska zauważyłem że on jest bardzo luźny ... nie widzę by był przerwany .... ale nie wykluczam tego ... nie mam jak sprawdzić bo okropnie pada na zewnątrz :/ czy możliwe że tylko spadł .... brak mi już sił do niego |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 28-07-2010, 17:02
|
|
|
Możliwe jest też to, że np. rozleciał się napinacz... Ale bez rozbiórki osłony rozrządu niczego się nie dowiesz, można tylko gdybać... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Enforcer
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 150 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-07-2010, 17:33
|
|
|
krzysciniakl, ciekawi mnie czy wymieniałeś rolkę razem z paskiem... |
|
|
|
 |
krzysciniakl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 27 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 28-07-2010, 18:23
|
|
|
właśnie raczej nie została wymieniona ... |
|
|
|
 |
Enforcer
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 150 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-07-2010, 21:18
|
|
|
Cytat: | właśnie raczej nie została wymieniona ... |
Więc o czym w ogóle rozmawiamy... Jak widać "oszczędność" nie popłaca, teraz i tak musisz wymienić... BTW. Mam kumpla który podobnie zawsze wymienia tylko pasek... Dziwą mnie tacy "mądrzy" i "oszczędni" ludzie |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 28-07-2010, 21:35
|
|
|
krzysciniakl oby Ci tylko pasek nie przeskoczył, bo będziesz miał bigos taki jak ja miałem Rozrząd (kompletny!) to podstawa, a akurat ten silnik 1.8td jest wytrzymałym silnikiem... Dopóki nie sprawdzisz co i jak, nie próbuj kręcić silnikiem.
[ Dodano: 28-07-2010, 21:38 ]
Swoją drogą czemu masz dość miśka |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
krzysciniakl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 27 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 29-07-2010, 09:35
|
|
|
no i lipa :/ poszedł pasek :/ ....... czy ma ktoś może jakieś namiary na dobrego mechanika w obrębie mojej okolicy bo Ci którzy tutaj sa to po prostu żal mi ich :/ |
|
|
|
 |
|