Przesunięty przez: Hubeeert 27-09-2006, 09:19 |
MSR 1.8 1995r problem z obrotami i gaśnięciem |
Autor |
Wiadomość |
Tomanek75 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 09:13 MSR 1.8 1995r problem z obrotami i gaśnięciem
|
|
|
Mam mały (mam nadzieję) problem z moim rannerkiem. Jestem jego szczęśliwym posiadaczem od wczoraj. Z miejsca zakupu do domu miałem do przejechania ponad 430km... i to była masakra. Jak tylko przekraczałem 4000 obrotów zapalała się kontrolka check, po wysprzęgleniu gasł a na benzynie wogóle wariował(szarpał i się dusił). Mam silniczek 1.8 z 2 letnią instalacją gazową. Czy ktoś ma jakieś pomysły. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-09-2006, 09:19
|
|
|
Emulatory źle dobrane + zapewne przegląd instalacji. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Tomanek75 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 09:31
|
|
|
Dzięki za pomoc właśnie wybieram się do speca od gazu ale najpierw chcę wymienić przewody i świece. Czekam do 10-tej i w miasto |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-09-2006, 09:33
|
|
|
No to jeszcze standardowo czyszczenie przepustnicy i regulacja. Tematy opisywane na forum niejeden raz. I witamy na forum |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Tomanek75 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 09:37
|
|
|
Mam nadzieję że spec od gazu wie co robi. Jeszcze jeden problem bo na benzynie też ma za wysokie obroty ok 1500 Jeszcze raz dzięki za nakierowanie . Również pozdrawiam i mam nadzieję że dołączę do fanów miśków |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-09-2006, 09:49
|
|
|
Tomanek75 napisał/a: | szcze jeden problem bo na benzynie też ma za wysokie obroty ok 1500 | Regulacja przepustnicy i wolnych obrotów.
Sorry za lamerskie pytanie ale ten silnik to 4G37? Jeżeli tak to polecam stronę www.mitsubishifan.webpark.pl - wszystko opisane krok po kroku to strona Krzyżaka - napracował się ale efekt jest |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-09-2006, 10:44
|
|
|
ten MSR się reguluje inaczej - ma silnik 4G93 a więc rodzina jak G13 i G92, i sposobu regulacji tych silników bym szukał - tu na forum jest (Gregorbu przeniósł go z MKP)
ale mam kolegę z MSR i gazem - poprawne ustawienie auta nie jest tam możliwe (zresztą nie tylko u niego - u większości osób z gazem są tylko ciągłe problemy; obrońców gazu proszę o zwrócenie na słowo 'większości' - nie napisałem, że u wszystkich) |
|
|
|
 |
Tomanek75 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 14:04
|
|
|
Gazownik trochę się narobił, ale facet zna się na rzeczy. Ponaprawiał troszkę błędów "kowala" który montował tą instalację. Przepustnica wyczyszczona(ale bez regulacji). Fachowcy podejrzewają jeszcze przepływomierz który mógł zostać uszkodzony przy strzale gazu albo silnik krokowy wolnych obrotów, w jego sprawie jestem umówiony z mechanikiem na jutro na 8.00. Dzięki za wszystkie dobre słowa. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-09-2006, 14:56
|
|
|
To zdejmij puche od filtra i zobacz czy jest dziura, czy jest wkład wprzepływomierzu (taki plaster miodu) i będziesz mniej-więcej wiedział co i jak. |
|
|
|
 |
Tomanek75 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 15:12
|
|
|
Wewnątrz obudowy wygląda normalnie. Na Twojej stronce jest super opisany sposób regulacji przepustnicy niestety mój silniczek wygląda trochę inaczej i ni jak Twoich fotek nie mogę dopasować. Martwi mnie jeszcze fakt tych wysokich obrotów na benzynie. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 27-09-2006, 21:50
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Sorry za lamerskie pytanie ale ten silnik to 4G37? | leżę i kwiczę....
Tomanek75 napisał/a: | niestety mój silniczek wygląda trochę inaczej i ni jak Twoich fotek nie mogę dopasować. | bo przepustnica jest odwrotnie (najprościej mówiąc), jedną śrubkę znajdziesz łatwo, a druga jest pod zaślepką, musisz dokładnie popatrzeć, nie mam zdjęcia tego silnika...
mój teść ma takie autko, mamy do siebie blisko, jak chcesz możesz kiedyś podjechać.
wysłałem Ci tez maila z zaproszeniem do grupy kujawsko - pomorskiej |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-09-2006, 08:02
|
|
|
tomusn, ja nie wiem wszystkiego na temat Mitsu. Najwięcej na temat Colta ale też trafiają się "białe plamy".
|
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
|
|
|
 |
Tomanek75 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 15:49
|
|
|
Dwa dni walki trochę wydanej kasy i jestem w punkcie wyjścia. Wszystko wskazuje, że szlak jednak trafił przepływomierz. Klapka zabezpieczająca była odwrotnie zamontowana i cały czas leżała. Czyli nic nie zabezpieczała. Dodatkowo jakiś geniusz w miejsce gumki która powinna puścić w razie strzału zamontował sztywną opaskę! Mimo tego że wizulanie wygląda dobrze napewno kilka razy dostał ogniem. Facet z serwisu z Torunia w rozmowie telefonicznej zaproponował 3500 za nowy przepływomierz Teraz muszę poszukać gdzieś tańszego. Gdyby któryś z Was miał namiary na przepływomierz nr. 449 w normalnej cenie to proszę o namiary. |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 28-09-2006, 16:31
|
|
|
Pomijam fakt kupna auta z taka usterka, przeciez ten samochod i na benzynie nie powinien jezdzic, nie znam szczegolow, takze nie komentuje.
Ale teraz trzeba to naprawic, przeplywke na allegro mozna kupic w okolicach 500 pln lub na innych szrotach, ale tu znowu mozna sie naciac. Odnosnie gazu to zastanawiam sie jak mozna odwrotnie zalozyc bum-klapke, ale jesli juz to sie komus udalo to powinno dosyc skutecznie blokowac doplyw powietrza, takze samochod nie powinien wlasciwie jezdzic, nawet mimo dobrej przeplywki. Przede wszystkim znajdz kogos kto jest w stanie stwierdzic czy to rzeczywiscie przeplywka, zapomij o gazie i doprowadz samochod do stanu uzywalnosci na benzynie. Dopiero jak juz silnik bedzie chodzil jak zegarek rozejrzyj sie za dobrym gazownikiem. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
|