Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki olej do 3000gt twinturbo?
Autor Wiadomość
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 22-07-2010, 14:24   

Ja maile też różne dostaje hehe 10w60 to normalny olej do sportowych aut nie żaden super olej do użytku wyłącznie torowego leją go do eclipsów, nissanów itd. używam olejów 10w60 w moim 3kgt od ok 7 lat i silnik i turbiny w idealnym stanie, prawda jest taka że silnik będzie chodził na każdym oleju jaki mu wlejesz ale na jednym ma lepsze smarowanie i ciśnienie a na innym gorsze, stosowałem różne oleje o różnych lepkościach w 3kgt i piszę ci z własnego doświadczenia a co zalejesz to już twoja sprawa.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 23-07-2010, 14:44   

jak wczesniej lalem 10w40 to musze czyms przeczyscic po spuszczeniu starego oleju ? czy normalnie wlac ta 10w60 ?
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 23-07-2010, 16:48   

Nie musisz czyścic normalnie zlej stary i zalej nowy.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 26-07-2010, 20:18   

a jak z tym millersem w zimie ? bo on ma krzepniecie tylko do -25 ??
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 26-07-2010, 20:38   

Tylko do -25 a co ty na syberię chcesz nim jechać hehe ja swoim jeżdżę tylko w sezon od maja do września więc nie wiem jak w zimie ale powyżej -25 stopni to raczej rzadko kiedy w Polsce spada więc na twoim miejscu bym sobie takimi duperelami głowy nie zawracał :)
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 28-07-2010, 13:29   

olej juz jest, przy okazji zamowielem ten korek magnetyczny, czekam na dostawe
 
 
 
sebabvb 
Nowy Forumowicz

Auto: GTO VR4 TWIN TURBO 1992
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: Clonmel/Płock
Wysłany: 04-08-2010, 22:27   

mobil 15w50 motorsport pelen syntetyk
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2010, 18:53   

Witam. Pomijając, że to Mobil lany w Polsce, to jego przeznaczeniem są silniki o 2'krtonie wyższych wartościach. Na kilka pytań trzeba by znaleźć odpowiedzi, poza tym loteria, cytat z opisu:
Zastosowanie:
• Mobil 1 Racing 4T w szczególności zalecany jest do smarowania wysoko obciążonych czterosuwowych silników, znajdujących zastosowanie w nowoczesnych motocyklach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.