Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
krzywe tarcze |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 07-08-2010, 22:27
|
|
|
wwbb napisał/a: | okazało się że felgi aluminiowe mają delikatny luz między otworem w feldze a kołnierzem | to załatwia się plastikowymi pierścieniami centrującymi. Fele masz nie ori? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
wwbb
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I, Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 18 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 08-08-2010, 02:07
|
|
|
Dzisiaj jechałem na stalowych felgach na przodzie i w jedną stronę były wibracje a w drugą nie. Znajomy mech. stwierdził że po wymianie sprzęgła, a co za tym idzie rozebraniu całego przedniego zawieszenia i półosiek, czasem musi się to wszystko między sobą ułożyć. Także zobaczę jak to będzie. Wydaje mi się że nakrętki od felg alu. równomiernie dokręcane powinny wycentrować koło gdyż kiedy je zakupiłem właśnie tak zrobiłem i było ok. Problemy zaczęły się po wymianie sprzęgła. A tak w ogóle o co chodzi z tymi felgami ori because i don't know. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 08-08-2010, 20:55
|
|
|
Cytat: | co chodzi z tymi felgami ori because i don't know. | jeżeli nie są ori to średnica wewnątrz jest większa niż wypustu na piaście i aby koło równo było założone stosuje się plastikowe pierścienie centrujące. Felgi ori mają zazwyczaj taką średnicę, aby nie trzeba było już stosować pierścieni sterujących. W Outku mam letnie na alu ori, zimowe alu Dezent - te ostatnie mają pierścienie. Oczywiście mają też różne nakrętki |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
ledab
Nowy Forumowicz Pasjonat miśków

Auto: Lancer 2,0 DID, 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2010 Posty: 5 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 28-08-2010, 21:41
|
|
|
Ja już rozwiązałem problem o którym pisałem powyżej, to były jednak krzywe tarcze hamulcowe, założyłem nowe tarcze (holenderskiej firmy ABS dedykowane do mojego otka),
nowe klocki (Lukas) i po problemie, nic nie drży i nie szarpie kierownicą. Co za ulga za ok.800zł. |
_________________ Ledab
Lancer 2,0 DID, 2008r.
Opel corsa 1,2 2005r.
 |
|
|
|
 |
furman [Usunięty]
|
Wysłany: 17-10-2010, 22:32
|
|
|
ledab napisał/a: | Ja już rozwiązałem problem o którym pisałem powyżej, to były jednak krzywe tarcze hamulcowe, założyłem nowe tarcze (holenderskiej firmy ABS dedykowane do mojego otka),
nowe klocki (Lukas) i po problemie, nic nie drży i nie szarpie kierownicą. Co za ulga za ok.800zł. |
Witam !
Chcę też wymienić przednie tarcze i klocki w OUTKU TURBO ,proszę Kolegów,którzy mają to już z sukcesem za sobą o podzielenie się szczegółami:
1.gdzie kupione
2. symbol części
3.koszt zakupu
Będę wdzięczny za nieudzielanie odpowiedzi typu:"tu jest telefon nr. xxx xxx xxx do Pana Wacka,brałem od niego rok temu to będzie wiedział"
Pozdrawiam,furman |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 17-10-2010, 22:37
|
|
|
furman napisał/a: | Witam !
Chcę też wymienić przednie tarcze i klocki w OUTKU TURBO ,proszę Kolegów,którzy mają to już z sukcesem za sobą o podzielenie się szczegółami:
1.gdzie kupione
2. symbol części
3.koszt zakupu
Będę wdzięczny za nieudzielanie odpowiedzi typu:"tu jest telefon nr. xxx xxx xxx do Pana Wacka,brałem od niego rok temu to będzie wiedział"
Pozdrawiam,furman |
www.iparts.pl
Wpisujesz model i wybieraj. Dostawa kurierem i płacisz online. Sprawdzone źródło. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
furman [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2010, 16:32
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | furman napisał/a: | Witam !
Chcę też wymienić przednie tarcze i klocki w OUTKU TURBO ,proszę Kolegów,którzy mają to już z sukcesem za sobą o podzielenie się szczegółami:
1.gdzie kupione
2. symbol części
3.koszt zakupu
Będę wdzięczny za nieudzielanie odpowiedzi typu:"tu jest telefon nr. xxx xxx xxx do Pana Wacka,brałem od niego rok temu to będzie wiedział"
Pozdrawiam,furman |
www.iparts.pl
Wpisujesz model i wybieraj. Dostawa kurierem i płacisz online. Sprawdzone źródło. |
Rzeczywiście,stronka przyjazna wybór również spory.Macie jakieś dobre typy jeśli chodzi o markę tarcz i klocków ? |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 23-10-2010, 23:47
|
|
|
furman napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | furman napisał/a: | Witam !
Chcę też wymienić przednie tarcze i klocki w OUTKU TURBO ,proszę Kolegów,którzy mają to już z sukcesem za sobą o podzielenie się szczegółami:
1.gdzie kupione
2. symbol części
3.koszt zakupu
Będę wdzięczny za nieudzielanie odpowiedzi typu:"tu jest telefon nr. xxx xxx xxx do Pana Wacka,brałem od niego rok temu to będzie wiedział"
Pozdrawiam,furman |
www.iparts.pl
Wpisujesz model i wybieraj. Dostawa kurierem i płacisz online. Sprawdzone źródło. |
Rzeczywiście,stronka przyjazna wybór również spory.Macie jakieś dobre typy jeśli chodzi o markę tarcz i klocków ? |
ja juz sobie zbieram na http://sklep.4turbo.pl/pr...nder-Turbo.html do tego klocki http://sklep.4turbo.pl/pr...nder-Turbo.html
dzisiaj po Zimowym Przegladzie, dowiedzialem sie, ze na nastepnym przegladzie tj. przy 90tkm mozna sie pokusic o wymiane tarcz i klockow, bedzie jak znalazl |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
Icewind
Forumowicz
Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 49 Skąd: Śródmieście
|
Wysłany: 25-10-2010, 17:30
|
|
|
Maddox napisał/a: | furman napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | furman napisał/a: | Witam !
Chcę też wymienić przednie tarcze i klocki w OUTKU TURBO ,proszę Kolegów,którzy mają to już z sukcesem za sobą o podzielenie się szczegółami:
1.gdzie kupione
2. symbol części
3.koszt zakupu
Będę wdzięczny za nieudzielanie odpowiedzi typu:"tu jest telefon nr. xxx xxx xxx do Pana Wacka,brałem od niego rok temu to będzie wiedział"
Pozdrawiam,furman |
www.iparts.pl
Wpisujesz model i wybieraj. Dostawa kurierem i płacisz online. Sprawdzone źródło. |
Rzeczywiście,stronka przyjazna wybór również spory.Macie jakieś dobre typy jeśli chodzi o markę tarcz i klocków ? |
ja juz sobie zbieram na http://sklep.4turbo.pl/pr...nder-Turbo.html do tego klocki http://sklep.4turbo.pl/pr...nder-Turbo.html
dzisiaj po Zimowym Przegladzie, dowiedzialem sie, ze na nastepnym przegladzie tj. przy 90tkm mozna sie pokusic o wymiane tarcz i klockow, bedzie jak znalazl |
wszystko to i tak o kant d.. potłuc można, chyba że jeździsz jak emeryt. Przerabiane na własnym garbie... |
|
|
|
 |
vo2max [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2010, 17:55
|
|
|
Icewind napisał/a: |
wszystko to i tak o kant d.. potłuc można, chyba że jeździsz jak emeryt. Przerabiane na własnym garbie... |
Chcesz napisać, że obojętnie jakie tarcze w tym samochodzie, to i tak nie dadzą sobie rady ?
Rozwiń może proszę .. |
|
|
|
 |
Icewind
Forumowicz
Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 49 Skąd: Śródmieście
|
Wysłany: 26-10-2010, 09:29
|
|
|
Niestety tak należy to rozumieć. Jedynym rozwiązaniem jest zestaw hamulców Motiv zaprojektowany do Turbo, ale jego koszt to kilkanaście tysięcy - oferowało go Auto GT. Z tego co pamiętam jeden z użytkowników się zdecydował i jest zadowolony. Od razu mówię też że od EVO nie da się niestety przeszczepić bo już dawno bym to zrobił. Ktoś z forum twierdził że się da, ale nie podjął tematu więc trzeba toczyć i zmieniać klocki... |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 26-10-2010, 12:53
|
|
|
ja juz sobie zbieram na http://sklep.4turbo.pl/pr...nder-Turbo.html do tego klocki http://sklep.4turbo.pl/pr...nder-Turbo.html
dzisiaj po Zimowym Przegladzie, dowiedzialem sie, ze na nastepnym przegladzie tj. przy 90tkm mozna sie pokusic o wymiane tarcz i klockow, bedzie jak znalazl[/quote]
wszystko to i tak o kant d.. potłuc można, chyba że jeździsz jak emeryt. Przerabiane na własnym garbie...[/quote]
miales te lekko nacinane tarcze DBA?? |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
Icewind
Forumowicz
Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 49 Skąd: Śródmieście
|
Wysłany: 26-10-2010, 16:26
|
|
|
min. ten dokładnie zestaw też...
Co prawda samochód mam lekko dłubnięty w auto GT ale nie jeżdżę jak wariat |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 27-10-2010, 08:51
|
|
|
hę, nie pocieszyłeś mnie za bardzo
możesz proszę napisać co masz dłubnięte i jak się auto zachowywało na tym zestawie hamulcowym(bicie, krzywienie,piski a może stawanie dęba etc) |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
Icewind
Forumowicz
Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 49 Skąd: Śródmieście
|
Wysłany: 27-10-2010, 10:40
|
|
|
co mam zmienione to juz gdzieś pisałem - przejrzyj moje posty jak Cię to interesuje.
jeżeli chodzi o hamulce to po kilku mocniejszych hamowaniach z większych prędkości zmniejszenie skuteczności, bicie na kierownicy, przegrzanie tarczy i dym z klocków czyli nic takiego... Toczenie tarcz plus wymiana klocków na jakiś czas wystarcza - i najlepij nie przekraczać dozwolonej w PL prędkości. Podsumowanie to: nie szukać udziwnień i nie wydawać na nie pieniędzy bo i tak nic to nie da... |
|
|
|
 |
|