Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Odpalanie 4G15
Autor Wiadomość
zbyhoo
[Usunięty]

  Wysłany: 26-09-2006, 15:58   Odpalanie 4G15

W moim Lancerku zaobserwoałem dziwną rzecz, mianowicie czasem odpala "na dotyk" a czesem trzeba nim pokręcić nawet i kilka sekund. Rosrusznik kręci jak wariat, więc go nie podejrzewam. Nie ma w tym co ciekawsze reguły, raz na zimnym jest dobrze, raz na deszczu innego dnia na odwrót... nie wiem nawet za bardzo od czego zacząć diagnozować problem.
HELP :!:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-09-2006, 20:38   

kondensatory w ECU wymienione?
 
 
zbyhoo
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 11:30   

Że co proszę?? :shock:
A tak serio, to gdyby nie to forum to takie pyanie pierwsze mi do głowy przyszło. Na szczęście trafiłem na opis ze zdjęciami i znów jestem madrzejszy :) autko mam od niedawna i jestem pewien że poprzedni właściciel nawet nie wiedział co to jest ECU.
Oczywiście nie wymieniałem. Jeśli moze pomóc to chętnie pobawie sie lutowniczką.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-09-2006, 12:19   

Na pewno nie zaszkodzi. Do sprawdzenia też wszystkie ścieżki wokół kondziorów. Opis wymiany na mojej WWW.
 
 
zbyhoo
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 12:35   

Krzyzak, Napewno skorzystam. Jak zawsze wielkie dzieki i jak w weekend zrobie pożytek z prezentu od mej ukochanej (w postaci lutownicy precyzyjnej) :D to dam znaka o efekcie mych prac.
Pozdro.

[ Dodano: 27-09-2006, 12:53 ]
choć z przykrością stwierdzam, że próbując wejść na Twoją www napotkałem informację:
Cytat:
Przekroczony został maksymalny limit transferu dla tej strony.
Strona ponownie będzie widoczna po upływie czasu obowiązywania limitu.
Spróbuj później, jeśli chcesz zobaczyć tę stronę.

:(
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-09-2006, 13:24   

spróbuj godzinkę później - niestety nic nie poradzę na limity... (no chyba, że jeden z klubowiczów mi załatwi miejsce na swoim serwerze)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2006, 13:32   

Krzyzak, chyba trzeba Cię będzie na serwerze umieścic ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 14:58   

po sprawdzeniu tego co krzyżak napisł, i jakby nadal był problem to sprawdził bym pompę paliwka bo może być na wykończeniu.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 29-09-2006, 16:00   

kopulke sprawdz i kable wn
W kopulce tzw kamien- szczoteczka grafitow i czy niejest peknieta
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-10-2006, 20:39   

wojmi1 napisał/a:
kopulke sprawdz i kable wn
W kopulce tzw kamien- szczoteczka grafitow i czy niejest peknieta


he he - może zrobię fotki Colta:
kamień w kopułce starty całkowicie, wręcz wżarty do środka, kopułka w tym miejscu pęknięta, palec czarny itd.
kable WN - 3 dobre, 1 popękany, kable jeszcze oryginalne z przebiegiem 220 tkm

a Colt pali od razu i jeździ :)
oczywiście mowa o tym Colcie z podpisu

oczywiście kable, kopułka itd. już zamówione (o kopułce dowiedziałem się w sobotę)
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 02-10-2006, 23:13   

Krzyzak, wiem ze jestes bos ale zacznij od jak najprostszych rzeczy bez kamienia nie odpalisz pozdrawiam jade spac i jeszcze jedno podobna kwestie mialem z konektorem przy cewce zaplonowej w gaznikowym ukladzi raz bylo wszystko ok innym razem jw :roll:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-10-2006, 00:31   

wojmi1 napisał/a:
bez kamienia nie odpalisz


Odpalisz - iskra sobie skoczy.
 
 
zbyhoo
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 09:49   

No to muszę was chłopaki poinformować, bo moje zdziwienie było ogromne jak podjechałem po swą kobietę do pracy i wogóle przestał kręcić... :shock: spod kanapy dochodziło jedynie ciche buczenie... hmmm podniosłem kanapę pomachałem kostkę przy pompie paliwa i jak ręką odjął. Oczywiście zainwestowałem w środek do czyszczenia styków i sukcesywnie czyszczę zlacza w całym aucie :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-10-2006, 11:02   

Wojmi - ja w żaden sposób nie chciałem dyskredytować Twojej informacji. Podaję tylko to, co zobaczyłem teraz zdejmując od niechcenia kopułkę. W sobotę wieczorem postanowiłem ją przeczyścić i już w poniedziałek zamówiłem nową. Kopułka miała konpletnie starty ten grafit w środku - nawet nie wspomnę o jakichś sprężynkach itp. Do tego byłe pęknięta. A nie miałem żadnych problemów przez 3 miechy - nawet nie podejrzewałem, że jest tak tragicznie. Przy okazji okazało się, że kabel WN 4 cyl., tuż przy świecy jest popękany - też już dawno zamówiłem u Japaneze, a tymczasowo go zaizolowałem...

Użycie kontakt spraju potrafi czynić cuda...
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 03-10-2006, 15:20   

nawiasem mowiac co do wn kable zawsze poratujesz uzywajac smar silikonowy /mn uzywa sie w zasilaczach impulsowych mosfet radiator/ma bardzo wysoka rezystancje przebicia a dzieki konstytencji zamyka pory na przewodach dobrze odprowadza cieplo -- na gazie mozna nawet stanac przy takim stanie wg twojego opisu
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.