Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Problemy z mocą
Autor Wiadomość
fasso
[Usunięty]

  Wysłany: 29-09-2006, 16:31   [CA4A 1.6] Problemy z mocą

Witam wszystkich mitsumaniakow. Mam CA0 1,6 i mam taki problem. Auto od 3 biegu nie chce przespieszac 1,2 prawie 100km/h a 3,4,5 calkowicie mol Max pretkosc to 160km/h i koniec Obrotomierz 7000 i stop. Czy mial ktos cos takiego w swoim misku Jak tak to prosze o porady co moze byc. Dodam ze swiece, kopolka, przewody palec, filtry sa nowe :)
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 02:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2006, 19:53   

witaj...a podczas przyspieszania szarpie, dzwiwny dzwiek ma z dolotu?? mam cos podobnego tylko ze na kazdym biegu ;> i do dzis nie wiadomo co jest przyczyna..czyscilem przepustnice i wymienialem to co TY...zadnych efektow..wolne obroty OK??
 
 
fasso
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2006, 20:39   

Wszystko chodzi tak jak powinno, silnik rowniutko chodzi bez szrpniec
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2006, 21:05   

Przyczyną może być katalizator, jak szarpie to zapłon może być delikatnie przestawiony lub rozrząd się przestawił. Jak wszystko wymieniliście to sprawdźcie właśnie to.

[ Dodano: 29-09-2006, 21:09 ]
A jeszcze jedno pytanie czy dobrze wchodzi w obroty na tych 2 pierwszych biegach tzn chodzi mi o to czy dochodzi do maxa? bo jak nie to może być wina skrzyni.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-09-2006, 22:07   

fasso napisał/a:
Max pretkosc to 160km/h i koniec Obrotomierz 7000 i stop.


na 5 biegu 160km/h i 7000rpm?
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2006, 22:50   

pasek byl niedawno zmieniany i zalozony jak wczesniej wiec to nie wina paska...fakt koledze jak przy wysokich rpm kicha to moze katalizator

u mnie przerywa od poczatku, ogolnie zmulony jest...jak powoli wciskam pedal gazu to w miare dobrze przyspisza ale jak juz szybciej docisne to duzo gorzej i wogole buczy z dolotu-cus nie tak z mieszanka chyba..nei moge tego wykminic a wszystkiego po kolei nie bede zmienial bo to bez sensu...
 
 
fasso
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 10:44   

na 5 biegu 160km/h i 7000rpm?[/quote]
Max pretkosc wycisne ok160km/h i nie sprawdzalem ile ma obrotow przy tej predkosci. a 7000rpm na biegu jalowym tyle sie tylko wkreca. Dodam ze jak siedzialo 4 osoby to i 160km/h bylo ciezko wycisnac. Katalizator? Jest to jakis pomysl. Trzeba sprawdzic i wykluczyc. Zaplon mam ustawiony prawidlowo.
dzieki za wskazowke :lol:
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 10:54   

odczytaj oznaczenia ze skrzyni biegow i wrzuc tutaj- moze siakas nie od tego modelu?

fasso napisał/a:
. Zaplon mam ustawiony prawidlowo.

skad ta pewnosc? ustawiali Ci ze zmasowana wtyczka?
Ostatnio zmieniony przez adams12 30-09-2006, 10:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 10:54   

160km/h to na poczatku 4 biegu wkrecam.
7000rpm wykrecasz na jalowym ?
Masz sciagnieta blokade ?
Od zawsze masz te problemy czy ostatnio ?
 
 
fasso
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 11:07   

Ja nie wiem czy jest taka blokada bo zawsze wkrecalem po za skale 8000rpm Problemy pojawily sie nagle dwa miesiace temu

adams12 napisał/a:
skad ta pewnosc? ustawiali Ci ze zmasowana wtyczka?


Pewnosci nie mam, ale bylem na ustawieniu, poczytal w katalogu, poblyskal lampa ,krecil aparatem i powiedzial ze jest ok
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 11:12   

a co z modelem skrzyni?
 
 
fasso
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 11:15   

Symbol skrzyni F5M222XNXL
MV9672
Nie sadze aby to byla skrzynia bo bylo wszystko ok
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 11:18   

fasso napisał/a:

Nie sadze aby to byla skrzynia bo bylo wszystko ok


tzn ze kiedys bylo ok?

aha
fasso napisał/a:
Ja nie wiem czy jest taka blokada bo zawsze wkrecalem po za skale 8000rpm Problemy pojawily sie nagle dwa miesiace temu


to nie mam zielonego pojecia :| nie doczytalem w poprzednim poscie
 
 
fasso
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 11:25   

Bylo ok i tez nie mam zielonego pojecia dla tego wszystko juz wymienilem. Zostalo sprawdzenie katalizatora i ewentualnie rozrzad bo tez jest nowy
Dzieki za pomoc :wink:
 
 
gabor
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 20:28   

kaeres napisał/a:
Masz sciagnieta blokade ?

jaka blokade?? moze ja mam blokade bo koledzy pisza ze 4g67 powinno odcinac przy 8000 obr/min.
sorki ze poza tematem :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.