Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] turbo do g1
Autor Wiadomość
magick 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: jasło
Wysłany: 16-08-2010, 22:05   [1G 90-94] turbo do g1

witam mam pytanie czy da rade załorzyć spręrzarke do eclipsy g1 4g63 tak rzeby nie ruszać silnika tz. nie zakładać kutych tłoków itp tylko seria wszystko a i czy ten sam silnik 4g63 i 4g63t rużnią sie budową czyli głowica blok itp jeśli ktoś by pomógł mi rozwązać ten problem był bym wdzięczny
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-08-2010, 22:23   

Wystarczy założyć tłoki od turbo. Jak wsadzisz turbo pod te tłoki to nie wiem czy 0.4 zapompujesz bez szkód :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
magick 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: jasło
Wysłany: 17-08-2010, 21:29   

a wał i korby wytrzymają no i co z wtryskami i ecu da rade to seryjne
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 17-08-2010, 22:56   

ecu powinno sie skonczyc na 0,3 doładowania wraz z wtryskami jak dasz tłoki od turbo to wał i korby sobie poradza

[ Dodano: 17-08-2010, 22:57 ]
tylko pytanie poco to robic na silniku n/a kupic silnik turbo i nie kabinowac
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-08-2010, 08:22   

Silnik turbo trochę kosztuje i ciężko go znaleźć, do tego większość jest w fatalnym stanie. Mając zdrowy silnik od GS-a, po wymianie tłoków można spokojnie osiągnąć te 200KM, sporo osób tak zrobiło i jeżdżą bezawaryjnie, nawet z nieco większymi mocami. Jeśli ma się silnik 6bolt, to on się różnił od turbo tylko tłokami...
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 18-08-2010, 09:41   

wymiana tłoków ja bym przed takim postepem odrazu remont zrobil zakup turbo i tak dalej zaraz sie okarze ze koszta zrównały silnik turbo . wiam bo remontowałem ostatnio 2 n/a i 2 turbo

[ Dodano: 18-08-2010, 09:42 ]
koszt nowych ori tłoków do turbo około 1000zł tak na poczatek
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-08-2010, 10:15   

viader napisał/a:
Jeśli ma się silnik 6bolt, to on się różnił od turbo tylko tłokami...

niestety różnice są duże np. wałki rozrządu, obowiązkowy knock sensor który nie we wszystkich N/A jest, jeżeli kolega go nie ma albo rozwali silnik albo nie osiągnie przyrostu mocy po opóźnieniu zapłonu, różnica jest też w wałkach rozrządu, pozatym trzeba robić inne rozwiązania podciśnień i zaworem opróżniającym bak z oparów benzyny i pare innych pierdół ważnych jak odpowietrzanie pokrywy zaworów

barteski napisał/a:
ecu powinno sie skonczyc na 0,3 doładowania wraz z wtryskami


pod warunkiem podmiany przepływki z 1G na tą z turbo lub najlepiej z 2G, są one dokładniejsze i mają większy zakres, oryginalna liczy niedokładnie i kończy pracę przy 1500Hz co odpowiada pracy przy 0,2bar doładowania, wtryski oryginalne to 15ohmowe 240cc, wystarczą do około 180KM potem albo leją i spada ciśnienie na listwie albo się zapętlają i też lipa, trzeba dać minimum te z turbo w wersji automat tam było chyba 375cc, albo te z turbo 450cc oba są 3 ohmowe więc trzeba do nich sterowanie albo power rezistor bo jak je podepniesz pod kompa z NA to spalisz tranzystory sterujące wtryskami (za duży pobór mocy)

innymi słowy troche zabawy, ale da się zrobić

[ Dodano: 18-08-2010, 10:18 ]
aha i PS. zmień ktoś tytuł tematu bo to g1 to ni przypiął ni przyłatał;p ma być 1G bo kto w wyszukiwarkę kiedyś wklepie g1?
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-08-2010, 10:49   

zenek_bb napisał/a:
niestety różnice są duże np. wałki rozrządu, obowiązkowy knock sensor który nie we wszystkich N/A jest


To jakie są jeszcze różnice? Co temat to każdy pisze inaczej, raz że te silniki różnią się tylko tłokami, innym razem, że całe są inne. Osprzęt to inna sprawa, wiadomo, że trzeba przekładać ECU (choć można wystroić na ECUMasterze i wtedy przepływka też zbędna), przepływkę, wtryski itp.

Czytałem, że 6bolt różni się jedynie tłokami i wałkami, choć wałki z NA są lepsze (agresywniejsze). Dopiero w 7bolt różnic było więcej.

Ja mam 6bolta z knock sensorem i zastanawiam się co można z tego wyrzeźbić. Jaki jest sens kupowania gołego silnika turbo jeśli różnic poza tłokami nie ma? Co do tego, że tłoki są drogie i przydałby się remont to wiem, ale taki niewiadomego pochodzenia silnik turbo też będzie wymagał remontu a dochodzi koszt silnika, który mam...

W lublinie powstało już kilka uturbionych GS-ów nic się z nimi nie dzieje, jeden ma ok 250KM i daje radę na skrzyni od galanta TD...jak widać nie trzeba zaraz szukać kosztownej skrzyni od turbo i bawić się z przekładaniem półosi itp.
 
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 19-08-2010, 23:19   

i w lublinie buduje sie nastepny GS+T :D my tu cuda robimy :P
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-08-2010, 07:51   

jak byście mieli czas zrób temat z postępami pracy i fotorelacją, jak coś możecie liczyć na pomoc z mojej strony 8)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 23-08-2010, 20:11   

narazie jest z miskiemm zastoj maly ale caly czas cos sie dzieje. i jak sie skonczy dziac to liczymy na konkret przecinaka z nosem :D
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-08-2010, 00:29   

fajne turbo do jazdy na co dzień na cholerę nos ;p ryzyko zrobienia z silnika satelity okołoziemskiej i po co ;p
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 25-08-2010, 21:21   

silnik ma miec kolo 500 koni a nos dla zabawy no i samochod na zawody moze bedzie jezdzil na kuciznie spokojnie wytrzyma projekt gruby i jak sie skonczy silnik pancerny :D :D :D


a na nosie lata juz rok i jest gites :lol:
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-08-2010, 09:32   

nos na NA dobry pomysł, ale przy turbo już trochę ciężej ;p 500koni to kucizna nieodzowna, tłoki korby panewki wał w fabrycznym 6 bolcie wytrzymają do MAX400koni w 7 bolcie słyszałem że przy 250 są problemy, bezpieczna (względnie, zależy od tego kto stroi, jak nie umie to wysadzi silnik przy 200...) moc na ori gratach to 300-350 koni, do 500 wtedy już kucizna a półośki to chyba ze stanów sprowadzisz jakieś super mocne, pozatym 500 koni na FWD?
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 29-08-2010, 23:44   

jest fun :D wszystko bedzie na kutym skladane i strojone profeska :P a kto powiedzial ze oska co ma 500 koni to shit i jest bez sensu nikt jeszcze czegos takiego nie zrobil a nadmiar mocy nie zaszkodzi :D :D :D
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.