Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Z motyka na Slonce?
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 21-08-2010, 03:10   

wojtas021180 napisał/a:
Zgodzę się że Zbyszkiem, uturbienie wolno sala mija się z celem. Szczerze mówiąc niewiem czy jest to wykonalne na tym bloku.


Nie odpowiem na 100% czy blok jest identyczny, ale wiem że wolossący 24V można spokojnie wyposażyć w fabryczne turbiny, bo takie coś było robione przez ludzi z forum 3SI (3000GT/Stealth). Wiem że na pewno wał jest identyczny w obu wersjach (24V oczywiscie). Nie wiem jak się ma kwestia czegoś takiego jak natrysk oleju na denka tłoków - czy w turbo występuje.

A co do pomysłu Michała - po co dajesz samochód komuś kto nie ma pojęcia o nim i będzie jeszcze za to brał pieniądze? (pewnie niemałe). Jak już się bawić w tuning i przekładki to najlepiej mieć solidną bazę czyli porządną budę niewaloną i kogoś kto jest w stanie to ogarnąć. Bo moim skromnym zdaniem z tego co widze to będziesz ładował pieniądze a efekt może być zupełnie niewspółmierny do poniesionych dodatków. Może to zabrzmi nieludzko, ale uważam że skoro ta firma się podejmuje takich rzeczy to niech nie liczy na to że od kogoś stąd dostanie wsparcie. Nie da się tak że forum (ludzie) daje wiedzę, a pieniądze kasuje firma tuningowa. Albo rybki albo akwarium.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 21-08-2010, 08:57   

Cytat:
Nie wiem jak się ma kwestia czegoś takiego jak natrysk oleju na denka tłoków - czy w turbo występuje.


Właśnie o tym myślałem. Wszystko idzie przerobić, tylko pojawia się pytanie. Czy jest sens to robić :?:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 21-08-2010, 10:11   

michałnataliya ...pisałeś że masz problemy z autem ,z jego mechaniką i obsługą - napewno sam juz wiesz jak to jest gdy lecą kłody pod nogi .Ja po swoich przejsciach z mechanikami jestem przewrażliwiony bo wiem ile nerwów i kasy to kosztuje i chciałem cię przestrzec przed tym co sam przeszedłem. Wszystko idzie zrobić ale niektóre rzeczy mijają się z celem .Nie wiem jak ta firma działa i co oni będą tuningować ale wiem że kazda ingerencja w silnik odciska się w jakiś sposób na dalszej eksploatacji auta. Nawet doszedłem do tego że owe koniez wolnossaka SL 3000gt mi starczają bo na drodze są wystarczające i w porwnaniu z dynamiką aut produkowanych w latach 2000-2010 17- letnie auto /sigma/nie wypada tragicznie a jest to już weteran szos .Moment obrotowy jest spory a spalanie pb akceptowalne przy czym w warunkach szosowych wyprzedzanie przy prędkości 90km/h i biegu 5 jest zadowalające bo auto ładnie się zbiera.Fakt jest jeszcze taki że osobiście przy takiej prędkości nie wkładam 5 biegu tylko mam bieg 4 - ale to ja ...
Co do czasu chłopaków z forum - zauważ że mieli czas zjechać do kolegi ? kosiora / z którym wyszło jak wyszło/ i podłączyli silnik 24 zaworowy - przykładów jest dużo...
Zauważ też ze dużo swapowanych aut ,uturbianych ,które pochłoneły ogromne ilości pieniędzy sprzedawane są za bezcen na allegro.pl bo napewno coś tam nie podeszło .Mozna by założyć okucie full na silnik /tłoki , korbowody ,wał korbowy , zmienić wałki rozrządu na ostre , zmodyfikować głowice ,dać wieksze ciśnienie na pompie paliwa itd...tylko ? ogromne ilości kasy...a i do tego oprogramowanie na silnik bo stare nie pociągnie...Fajnie byłoby spotkać się i pogadać ,ponarzekać ,posłuchać ...wtedy mógłbyś podjąć decyzję co się opłaca a co nie ....pozdrawiam
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21-08-2010, 15:04   

w 3000gt tt jest natrysk oleju na denko tłoka , kompresja 8.3 zamiast 10.5:1 -> inne tłoki , inne korbowody. inne są (podobno) wałki rozrządu (inaczej krzywki narastają) - inny masz osprzęt, dolot (podcisnienie) intercoolery itd. nie zrobią tego - możesz być pewien że skoro podejmują się tego to tego nie zrobią - poczytaj sobie 3si albo inne forum jakie goście cyrki wyprawiali żeby uturbić wolnossący. lepiej kupić silnik TT , oraz zmienić skrzynie , bo normalnego manuala ukręcisz od razu. Przekłądka wolnossącego do kombi to spora sprawa - ale robienie twin turbo w kombi.. sory - nawet gdybym miał tu wojtka , i łukasza to bym się zastanawiał 3 razy. o ekraniku do klimy nie wspominając - łatwiej przewalić całą instalacje niż to podpinać..
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
michałnataliya 
Forumowicz

Auto: sigma kombi 93, 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-08-2010, 23:14   

Witam! Dzieki za wszelkie spostrzezenia i uwagi. Nie wiem co myslec i co odpisac. Na pewno dziekuje za wszelkie porady. Sigma wlozone w Nia pieniadze musi mi to odpracowac, a do tego jestem uparty. Mialem tez m.in dwa te niby klasyki W124. Jeden na olej z frytek, drugi na benzyne. Fakt, ze jezdzily. Jezdzily i tyle. Wole Sigme. A mialem wieksze wynalazki niz teraz. I kazdemu ktory jezdzi tymi tdi, cdti i takimi tam powtarzam- Ciebie nie stac na auto za 20, 30 tys. chociaz je kupiles, ale nie mozesz zasnac bo wiesz ze zaraz cos sie zepsuje za nie male siano. Mnie tylko stac na auto za 5 i bede nim juz jezdzil dopoki naprawde sie nie bedzie rozpadac, gnic, itd. Kazdy woli co innego i ma inne zapotrzebowania. Ja juz postanowilem jak chce zrobic swoj samochod i prosze nie pisac, ze dowiem sie teorii na forum a sprzedam w warsztacie. Ech... Pozdrawiam, dzieki..!

[ Dodano: 31-08-2010, 23:22 ]
Aha... Jesli mam ekranik i kompletna wiazke silnika i wnetrza, oprocz komputera, ktory zamierzam kupic jaki jest problem zalozyc tenze ekranik? I tak dzieki za wszelkie rady poniewaz nie znam sie na tym w ogole... Pa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.