 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] moje pajero ciezko pali.. |
Autor |
Wiadomość |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 23-08-2010, 08:39
|
|
|
@ATON Ty masz pajero V60? czyli 2,5 td. Na pewno nie jest to zawór EGR. Jeśli rzeczywiście masz 2,5 td to będzie pompa wtryskowa, ale nie jest tak droga na szczęście jak do 3,2 DiD. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Szyszkowa
mod Pajero seek&destroy

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 308 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-08-2010, 12:08
|
|
|
ATON ma Pajero III, więc wariant tańszych kosztów pompy mu niestety odpada |
_________________
 |
|
|
|
 |
ATON
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero V60
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 15 Skąd: Łapanów
|
Wysłany: 23-08-2010, 13:24
|
|
|
Niestety V60 3,2 DID. Auto mam od listopada zeszłego roku i taka przykrość ....:cry:
[ Dodano: 23-08-2010, 22:56 ]
A jak to zdiagnozować?
W serwisie firmowym coś mówili o demontażu pompy i testowaniu jej na jakimś stanowisku, za co już zaspiewali 900pln, a gdzie jeszcze pompa, nawet używana, i jaka pewność że dobra. Co za szajs robi Mitsubishi że po 130 tys pada pompa? Czy to robią japończyki czy chińczyki? Mam forda Maverica, z 98r z przebiegiem 250 tys i ani pompa , ani wtryski mnie nie obchodzą, a nissan (jeszcze składany w hiszpani) podobno jakościowo nizej jest klasyfikowany od mitsubishi ?!
[ Dodano: 25-08-2010, 15:02 ]
CZy podpięcie do komputera diagnostycznego w srwisie zdiagnozuje czy to pompa czy np zawór EGR ?
[ Dodano: 27-08-2010, 00:00 ]
A co konkretnie pada w tych pompach, tzn jaka część się zużywa. Czy zawsze po jakimś przebiegu (np po 130 tys km) pompa pada, czy to jest przypadek, jedna wytrzyma 130 tys druga 330tys km. Pytam bo jesli kupię używkę to jej przebieg też będzie około 100 tys km. Muszę za nią dać od 2500do 5500 pln (np na e-pajero), ale pewności nie mam żadnej ile ona wytrzyma, za pół roku znowu padnie i znowu wydatek, to moze kupić nową, przynajmniej dwa lata gwarancji ?
[ Dodano: 27-08-2010, 23:02 ]
A tak na marginesie, Pajero 3,2 DID z 2004r to nie model V60 ?
[ Dodano: 02-09-2010, 22:49 ]
Byłem w serwisie Mitsubischi i pytałem o pompę - powiedzieli że mają regenerowane tzn oddaje się swoją a przysyłają regenerowaną, ale podobno gdzieś w polsce . Śpiewają za to 10 tys pln, całkiem nowa oryginalna 14 tys pln na obie 2 lata gwarancji, ale montaż w serwisie i przeglądy też w serwisie (montaż 1300,-pln). Ceny.... z księżyca to mało powiedziane, z neptuna, albo plutona......
Ale pan w serwisie powiedział że "na zchodzie" o wiele taniej stoją te pompy, ze można nawet pare tysięcy zaoszczędzić - - czy ktoś z Was wie może coś na ten temat |
_________________ ATON |
|
|
|
 |
|
|