Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] moje pajero ciezko pali..
Autor Wiadomość
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 23-08-2010, 08:39   

@ATON Ty masz pajero V60? czyli 2,5 td. Na pewno nie jest to zawór EGR. Jeśli rzeczywiście masz 2,5 td to będzie pompa wtryskowa, ale nie jest tak droga na szczęście jak do 3,2 DiD.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-08-2010, 12:08   

ATON ma Pajero III, więc wariant tańszych kosztów pompy mu niestety odpada :(
_________________

 
 
ATON 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero V60
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 15
Skąd: Łapanów
Wysłany: 23-08-2010, 13:24   

Niestety V60 3,2 DID. Auto mam od listopada zeszłego roku i taka przykrość ....:cry:

[ Dodano: 23-08-2010, 22:56 ]
A jak to zdiagnozować?
W serwisie firmowym coś mówili o demontażu pompy i testowaniu jej na jakimś stanowisku, za co już zaspiewali 900pln, a gdzie jeszcze pompa, nawet używana, i jaka pewność że dobra. Co za szajs robi Mitsubishi że po 130 tys pada pompa? Czy to robią japończyki czy chińczyki? Mam forda Maverica, z 98r z przebiegiem 250 tys i ani pompa , ani wtryski mnie nie obchodzą, a nissan (jeszcze składany w hiszpani) podobno jakościowo nizej jest klasyfikowany od mitsubishi ?! :evil:

[ Dodano: 25-08-2010, 15:02 ]
CZy podpięcie do komputera diagnostycznego w srwisie zdiagnozuje czy to pompa czy np zawór EGR ?

[ Dodano: 27-08-2010, 00:00 ]
A co konkretnie pada w tych pompach, tzn jaka część się zużywa. Czy zawsze po jakimś przebiegu (np po 130 tys km) pompa pada, czy to jest przypadek, jedna wytrzyma 130 tys druga 330tys km. Pytam bo jesli kupię używkę to jej przebieg też będzie około 100 tys km. Muszę za nią dać od 2500do 5500 pln (np na e-pajero), ale pewności nie mam żadnej ile ona wytrzyma, za pół roku znowu padnie i znowu wydatek, to moze kupić nową, przynajmniej dwa lata gwarancji ?

[ Dodano: 27-08-2010, 23:02 ]
A tak na marginesie, Pajero 3,2 DID z 2004r to nie model V60 ?

[ Dodano: 02-09-2010, 22:49 ]
Byłem w serwisie Mitsubischi i pytałem o pompę - powiedzieli że mają regenerowane tzn oddaje się swoją a przysyłają regenerowaną, ale podobno gdzieś w polsce . Śpiewają za to 10 tys pln, całkiem nowa oryginalna 14 tys pln na obie 2 lata gwarancji, ale montaż w serwisie i przeglądy też w serwisie (montaż 1300,-pln). Ceny.... z księżyca to mało powiedziane, z neptuna, albo plutona...... :shock: :evil:
Ale pan w serwisie powiedział że "na zchodzie" o wiele taniej stoją te pompy, ze można nawet pare tysięcy zaoszczędzić - :shock: - czy ktoś z Was wie może coś na ten temat :?:
_________________
ATON
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.