Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3,0 v6 twin turbo brak iskry
Autor Wiadomość
siwaelk 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth 3,0 Twin Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 24 Sie 2010
Posty: 3
Skąd: Iceland
Wysłany: 24-08-2010, 00:48   3,0 v6 twin turbo brak iskry

Witam
Mam duży problem z moim stealthem.
Kupiłam go uszkodzonego 2 tygodnie temu i nie moge go odpalić (brak iskry) rozrusznik normalnie kreci ale nie chce odpalić.Proszę o pomoc
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 24-08-2010, 08:33   

Witam, przyczyn może być kilka od uwalonego power transistora lub cewek, czujnika na wałku rozrządu CAS a na sterowniku silnika kończąc najczęsciej jednak w takich przypadkach okazuje się że padł power transistor koszt ok 500zł za używkę na allegro. Jednak najlepiej by było zaprowadzić auto na warsztat żeby sprawdzili co padło żebyś nie wymieniała po kolei wszystkiego co odpowiada za iskrę bo to niepotrzebne koszta.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
siwaelk 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth 3,0 Twin Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 24 Sie 2010
Posty: 3
Skąd: Iceland
Wysłany: 24-08-2010, 09:11   

Witam
jestem w Islandii wiec nie bardzo z dobrym mechanikiem a jak jest to drogo.power transistor jest wymieniony (uzywka) i dalej nic.Był gosciu podpiął pod kompa i niby czujnik położenia wału. po jakims czasie oddzwonił i powiedział ze to moze być ECU
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 24-08-2010, 12:19   

Dokładnie za brak iskry może odpowiadać każdy z tych elementów, jeśli masz trochę chęci to możesz sprawdzić ECU czy kondensatory nie wylały co bardzo często się zdarza szczególnie w przedliftach, wyciek elektrolitu z kondensatorów uszkadza obwody na płycie ECU i dzieją się wtedy przeróżne cuda od przerywania po brak zapłonu, jeśli byś się zdecydowała podłubać daj znać wyśle ci dodatkowe wskazówki jak dobrać się do ECU.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
siwaelk 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth 3,0 Twin Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 24 Sie 2010
Posty: 3
Skąd: Iceland
Wysłany: 24-08-2010, 14:21   

czesc
znalazlam w Polsce goscia ktory regeneruje ECU i moduły i chyba wysle dla niego.
dzieki za odpowiedz : pozdrowienia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.