 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
3,0 v6 twin turbo brak iskry |
Autor |
Wiadomość |
siwaelk
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth 3,0 Twin Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 24 Sie 2010 Posty: 3 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 24-08-2010, 00:48 3,0 v6 twin turbo brak iskry
|
|
|
Witam
Mam duży problem z moim stealthem.
Kupiłam go uszkodzonego 2 tygodnie temu i nie moge go odpalić (brak iskry) rozrusznik normalnie kreci ale nie chce odpalić.Proszę o pomoc |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 24-08-2010, 08:33
|
|
|
Witam, przyczyn może być kilka od uwalonego power transistora lub cewek, czujnika na wałku rozrządu CAS a na sterowniku silnika kończąc najczęsciej jednak w takich przypadkach okazuje się że padł power transistor koszt ok 500zł za używkę na allegro. Jednak najlepiej by było zaprowadzić auto na warsztat żeby sprawdzili co padło żebyś nie wymieniała po kolei wszystkiego co odpowiada za iskrę bo to niepotrzebne koszta. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
siwaelk
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth 3,0 Twin Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 24 Sie 2010 Posty: 3 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 24-08-2010, 09:11
|
|
|
Witam
jestem w Islandii wiec nie bardzo z dobrym mechanikiem a jak jest to drogo.power transistor jest wymieniony (uzywka) i dalej nic.Był gosciu podpiął pod kompa i niby czujnik położenia wału. po jakims czasie oddzwonił i powiedział ze to moze być ECU |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 24-08-2010, 12:19
|
|
|
Dokładnie za brak iskry może odpowiadać każdy z tych elementów, jeśli masz trochę chęci to możesz sprawdzić ECU czy kondensatory nie wylały co bardzo często się zdarza szczególnie w przedliftach, wyciek elektrolitu z kondensatorów uszkadza obwody na płycie ECU i dzieją się wtedy przeróżne cuda od przerywania po brak zapłonu, jeśli byś się zdecydowała podłubać daj znać wyśle ci dodatkowe wskazówki jak dobrać się do ECU. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
siwaelk
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth 3,0 Twin Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 24 Sie 2010 Posty: 3 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 24-08-2010, 14:21
|
|
|
czesc
znalazlam w Polsce goscia ktory regeneruje ECU i moduły i chyba wysle dla niego.
dzieki za odpowiedz : pozdrowienia |
|
|
|
 |
|
|