Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
04-05-2008, 01:35
[MSS DID] SILNIK Turbina a obroty
Autor Wiadomość
nataniela
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2006, 09:18   [MSS DID] SILNIK Turbina a obroty

Witajcie
Mam pytanie, może dla niektórych śmieszne, ale dla mnie kobiety nie:)
Otóż przy jakich obrotach włącza sie turbina przy Space Star DiD? Mój samochodzik jest z 2001 roku.
Będę wdzięczna za rzeczową odpowiedź.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez cns80 09-02-2009, 10:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-09-2006, 11:45   

Turbina kręci się bez przerwy a cisnienie doładowania rośnie już od 1500 obr/min Przy około 1800-1900 osiąga prawie maksymalną wartość
_________________

 
 
Smoczka
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 20:57   koniec jazdy

Żeby nie mnożyć wątków podłączę się pod ten, bo pytanie również dotyczy turbiny.
Moja 20-letnia męska latorośl twierdzi, że w autkach z turbiną należy po dłuższej jeździe odczekać chwilę po zatrzymaniu samochodu, żeby popracował na wolniejszych obrotach i lekko ostygł i dopiero wyłączyć silnik.
Nigdzie w instrukcji takiego zalecenia nie znalazłam. Albo byłam nieuważna przy lekturze, albo Młodemu coś się pokręciło :(
(zauważyłam, że po wyłączeniu silnika jakiś czas jeszcze pracuje coś jakby wentylatorek i tak na mój babski rozum to ma służyć schłodzeniu silnika)
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 01-10-2006, 21:03   Turbina

Smoczka napisał/a:
Moja 20-letnia męska latorośl twierdzi, że w autkach z turbiną należy po dłuższej jeździe odczekać chwilę po zatrzymaniu samochodu, żeby popracował na wolniejszych obrotach i lekko ostygł i dopiero wyłączyć silnik
Dobrze gada - dać mu piwa :)
Chwilkę powinno sie odczekać i np końcówki jazdy nie "pałować". Zanim otworzysz garaż czy zaparkujesz to akurat ta chwila mija.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Smoczka
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 21:30   Re: Turbina

JCH napisał/a:
Dobrze gada - dać mu piwa :)

Dasz wiarę, że on nie chce?! Woli mleko!!! :lol: Serio!
JCH napisał/a:
Chwilkę powinno sie odczekać i np końcówki jazdy nie "pałować".

Objaśnij proszę lepiej słowo "pałować" :D , bo może się okazać, że w "wenusjańskim" znaczy ono coś innego, niż w "marsjańskim"
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 01-10-2006, 22:06   

Smoczka napisał/a:
Objaśnij proszę lepiej słowo "pałować"
No w palnik żeby nie dawać, znaczy się but w podłodze żeby nie był ;)
Wiem, że nie jest no bo jak - DID i but w podłodze to crensch chyba tak tylko upalał Space DID-a :lol:
Czyli końcówki jazdy jedziemy lajtowo - 1,5 tys obrotów wystarczy. Jak tak akurat mam - wjeżdzam w osiedle, ograniczenie do 40 km/h no to się toczę pomału na trójce.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2006, 22:31   

Po pałowaniu czasem i pięc minut pracy silnika na wolnych obrotach nie wystarczy. W turbo benzyniakach dobrze obserwuje się stygnącą turbinę i kolektor wydechowy nocą. Jak przestaje wszystko świecic można wyłączyc silnik.
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-10-2006, 08:35   

tomekrvf napisał/a:
Po pałowaniu czasem i pięc minut pracy silnika na wolnych obrotach nie wystarczy. W turbo benzyniakach dobrze obserwuje się stygnącą turbinę i kolektor wydechowy nocą. Jak przestaje wszystko świecic można wyłączyc silnik.

Tyle że po takim wielokrotnym zabiegu z czasem można spod samochodu wygarniac kawałki żeliwnego kolektora ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-10-2006, 18:54   

Hubeeert napisał/a:
Tyle że po takim wielokrotnym zabiegu z czasem można spod samochodu wygarniac kawałki żeliwnego kolektora

Eeee tam... To wszystkie Evo byłyby już bez kolektorów
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-10-2006, 19:01   

tomekrvf, w EVO pękają kolektory. Mój tez zresztą popekał.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Smoczka
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 22:45   

ICH napisał/a:
No w palnik żeby nie dawać, znaczy się but w podłodze żeby nie był ;)
Wiem, że nie jest no bo jak - DID i but w podłodze to crensch chyba tak tylko upalał Space DID-a :lol:
Czyli końcówki jazdy jedziemy lajtowo - 1,5 tys obrotów wystarczy. Jak tak akurat mam - wjeżdzam w osiedle, ograniczenie do 40 km/h no to się toczę pomału na trójce.

Dzięki!!! :lol: Po 2 baaaardzo dłuuuugich dniach pracy wreszcie coś mnie setnie rozbawiło!!! :lol:
No i uspokoiłam się - chyba Misia nie krzywdzę. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.