 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[I 2.4 MIVEC] Mitsubishi Outlander 2,4i+LPG - prośba o wasze |
Autor |
Wiadomość |
mariusz_2050
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 89 Skąd: PL
|
Wysłany: 31-05-2010, 17:08
|
|
|
Kolego jak nie będziesz oszczędzał na instalce i trafisz do warsztatu, który ma pojęcie o tym co robi (zapewniam Cię, że nie jest to wcale takie proste), zamontuje to prawidłowo i co ważniejsze wyreguluje (brak ubogiej mieszanki) to będziesz sie cieszył tańszą jazdą. Jeżeli natomiast trafisz na partacza, który założy najtańszy chłam bo będzie chciał jak najwięcej zarobić to problemy murowane. Pzdr. |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 06-08-2010, 12:55
|
|
|
mariusz_2050 napisał/a: | Kolego jak nie będziesz oszczędzał na instalce i trafisz do warsztatu, który ma pojęcie o tym co robi (zapewniam Cię, że nie jest to wcale takie proste), zamontuje to prawidłowo i co ważniejsze wyreguluje (brak ubogiej mieszanki) to będziesz sie cieszył tańszą jazdą. Jeżeli natomiast trafisz na partacza, który założy najtańszy chłam bo będzie chciał jak najwięcej zarobić to problemy murowane. Pzdr. |
taka sytuacja dotyczy wszystkich silnikow, bdb czesci, dokladny montaz i strojenie to jest podstawa przy lpg |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
Bluedog
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.4 Mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 3 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: 28-08-2010, 20:31
|
|
|
A czy możecie podać adres sprawdzonego zakładu w Warszawie lub Lublinie. Nie musi być najtańszy - ma być dobry. Przy 40kkm/rok i tak mi się zwróci
[ Dodano: 03-01-2011, 13:01 ]
przypominam się - Panowie i Panie zlituje się ktoś i poleci sprawdzony warsztat? |
|
|
|
 |
|
|