Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
F1 GP Chin
Autor Wiadomość
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 01-10-2006, 10:43   F1 GP Chin

Dzisiejszy wyścig przez zespół BMW Sauber nie może zostać zaliczony do udanych przez zespół. Zapowiadało się dobrze bo w pierwszej fazie wyścigu Nick Heidfeld znajdował się w pierwszej dziesiątce i stopniowo przesuwał się do przodu a Robert Kubica po kiepskim starcie i spadku na 17 pozycję dość szybko odrabiał straty. Zapowiadała się też jazda na 1 pit stop. Była więc nadzieja, że piersza dziesiątka to z palecm w nosie a być może i miejsca punktowane dla obydwu kierowców. A tu nagle zonk .... Kubica zjeżdża jako pierwszy do pitu i zakłada .... slicki.
Przypomniał mi się wyścig na Hungaroringu, gdy jeden z kierowców (Scot Speed) chciał być speed. Kręcił piruety aż miło :lol: Prawie jak Pluszczenko na lodzie potrójne Ritbergery i Aksle. Niestety dzisiaj Pluszczenką był Robert :(
Co za palant (nie bójmy się tego słowa) wpadł na taki pomysł. Normalnie ... dywersant, piąta kolumna w zespole BMW Sauber :?
A może wystawili go do odstrzału? Heidfeld był wyżej w klasyfikacji więc skoro mieli zaryzykować ze slickami to jasne że na Robercie. Ciekaw jestem jak i kiedy zmieniał opony Heidfeld bo tego telewizja nie pokazała :?:
Końcówka to też porażka. H. spadł z 4 na 7. Ciekawe czy możliwe są jakieś protesty bo ewidentnie przeszkadzali mu.

Zastanawia mnie też jak to się stało i kiedy, że Alonso odjeżdża na 20 sek, Schumi przez chwilę jedzie za Fisichellą, zjeżdża do pitu, wyjeżdża, zjeżdża Fisico, na kolejnym lub za 2-3 kółka zjeżdża Alonso .... wyjeżdża i jadą praktycznie jeden za drugim. Kiedy i dlaczego Alonso stracił te 20 sek. No może 20 sek nie było ale 15 to na pewno.
Czyżby było tak, że na mokrym deszczowe Micheliny biją na głowę Bridgestony? Jak trochę przeschnie i jest pół na pół to jest odwrotnie. A jak na slickach to mniej więcej po równo i decydują ustawienia auta, power, dyspozycja kierowcy .... :?: :roll: :?
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 11:06   

Nie lubię niemiaszków i twierdzę uparcie, że to głąby i mają problemy z logicznym myśleniem, wyciąganiem wniosków i uczeniem się na cudzych błędach. Bez Prozeduren ani rusz do przodu. I w tym wyścigu to dobitnie udowodnili. Na Węgrzech właśnie Scott Speed był pierwszym, który założył slicki - jak się to skończyło, wiemy. Teraz szefowie BMW Sauber chcieli wyjść przed szereg, nie wyciągając wniosków z tego, co już raz miało miejsce - właśnie z przypadku Speeda. Skończyło się identycznie. W temacie strategii dr Theissen musi się jeszcze sporo nauczyć. Sama jazda na jeden pit stop przy zmiennej pogodzie ty już spore ryzyko... Ale dajmy mu czas. BMW Sauber to całkiem nowy zespół i, tak czy inaczej, jest bardzo wysyko w klasyfikacji. Pierwszy sezon i już wyprzedza Toyotę, która od kilku sezonów bezskutecznie walczy o najwyższe lokaty. Porównując już zdobyte doświadczenia i budżet... zresztą nie ma czego porównywać.

W sprawie Nicka powinni, moim zdaniem, złożyć protest. Był blokowany zarówno przez dublowanych maruderów, jak i oba bolidy Hondy. O ile w drugim przypadku można mówić o jakiejś - skądinąd zrozumiałej - strategii, to nieumożliwienie dublowania to już złamanie regulaminu. Ciekaw jestem, jak dokładnie miała się sprawa ze stłuczką, skutkiem której Nick stracił kilka pozycji. Niestety nie było to dokładnie pokazane.

Jeśli chodzi o pojedynek firm oponiarskich w tym konkretnym wyścigu, tutaj górę pokazał raczej Bridgestone - począwszy od momentu, gdy tor zaczynał z lekka przysychać. Z 20 sekund straty, Michael odrobił wszsytko, i jeszcze nieco więcej. :mrgreen:
 
 
szczeslaw 
moderator
Łamacz przepisow KRD


Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 1980
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-10-2006, 12:58   

Panowie nie zwalajcie wszystkiego na team. Niestety okazuje się, że to Kubica popełnił błąd - niestety musi jeszcze chłopak zdobywać doświadczenie.
Według wypowiedzi samego Kubicy i członków teamu to kierowca poprosił o założenie slicków - ich błąd polegał na tym, że nie wybili mu tego z głowy...
_________________
gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.

 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 13:12   

szczeslaw napisał/a:
Panowie nie zwalajcie wszystkiego na team. Niestety okazuje się, że to Kubica popełnił błąd - niestety musi jeszcze chłopak zdobywać doświadczenie.
Według wypowiedzi samego Kubicy i członków teamu to kierowca poprosił o założenie slicków - ich błąd polegał na tym, że nie wybili mu tego z głowy...
Racja. Nasze komantarze pisaliśmy na gorąco, a prawda o wymianie opon wyszła parę godzin później. Tak czy inaczej brak doświadczenia dał znać o sobie - zarówno po stronie zawodnika, jak i teamu. Szkoda. Tak czy inaczej - i tak ostro idą, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że to pierwszy sezon. A Robert to prawdziwy fighter, co wciąż udowadnia na torze: z o wiele bardziej doświadczonymi i jeżdżacymi lepszymi bolidami zawodnikami walczy jak równy z równym. Oby tak dalej!
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 01-10-2006, 13:19   

To juz chyba zostalo powiedziane wszystko wiec nic dodac nic ujac.
Jedyne na co chcialbym ponarzekac to na te relacje w tv4
Owszem ciesze sie ze one sa ale zdziwilo mnie ze dzis na koniec ani nie powtrzyli tej kontrowersyjnej sytuacji z Heidfeldem ani nie powiedzieli na ktorym miejscu skonczyl Kubica.
Komentowac stylu w jakim prowadzone sa te relacje juz nie bede :wink:
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 14:44   

Z relacją w TV4 to racja. Borowczyk sporo wie o sportach motorowych, bo siedzi w tym odkąd zacząłem się interesować motoryzacją (czyli bez mała 30 lat), ale komentować nie potrafi. To jego ciągłe jąkanie się jest po prostu irytujące. A ten Adrian to jak dla mnie - wybaczcie - ciota. Cieszę się natomiast, że dziś nie było w studio Hołowczyca, bo jego mądrości i wszechwiedza po prostu zwalają mnie z nóg. I co mnie jeszcze niezmiernie irytuje - reklamy na 1/3 ekranu. Nie wiem, czy zauważyliście, ale przed pojawieniem się w F1 Kubicy, a tym samym jego sponsorów, reklamy zajmowały 20% ekranu. A jeszcze wcześniej relacje były przerywane reklamami, co było chyba jeszcze gorsze.
Co nie zmienia zresztą faktu, że cieszę się, że relacje w ogóle są.
W znakomitym stylu relacje prowadzą Niemcy na RTL. Współprowadzącym jest nikt inny jak Niki Lauda. Często przed rozpoczęciem wyścigu krążą po pit lane, czasem nawet udaje im się przeprowadzać wywiady z zawodnikami. Zaproszenie do rozmowy przed samym wyścigiem Schumacherów (każdego z osobna, rzecz jasna) czy Nicko Rosberga (bo akurat z nimi widziałem wywiady) to już coś. Jago łyżka dziegciu w garncu miodu - reklamy przerywają relację. :(
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 01-10-2006, 19:31   

gregorbu napisał/a:
Z relacją w TV4 to racja.
...
Co nie zmienia zresztą faktu, że cieszę się, że relacje w ogóle są.
Ponarzekać możemy :lol: ale dobrze, że nie pokazuje tego TVP bo kto by komentował :?: Pan Darek? A może Przemek Babiaż... :? Których to komentarze lubię, jeżeli dotyczą dyscyplin, w których się czują.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-10-2006, 20:34   

co do dzisiejszego wyscigu dodam tylko to, ze pomimo bledu taktycznego z oponami jechal extra. W przeciagu ok 20 okrazen przeskoczyl z 17 na 5 pozycje, a wyprzedzal szystkich niemalze jak tyczki, wlacznie z zawodnikami z pierwszej 10-tki.
wg mnie, jesli nie przydazy sie nic zaskakujacego to Kubica zostanie mistrzem najpozniej w 2008 roku
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 21:22   

akbi napisał/a:
co do dzisiejszego wyscigu dodam tylko to, ze pomimo bledu taktycznego z oponami jechal extra. W przeciagu ok 20 okrazen przeskoczyl z 17 na 5 pozycje, a wyprzedzal szystkich niemalze jak tyczki, wlacznie z zawodnikami z pierwszej 10-tki.
wg mnie, jesli nie przydazy sie nic zaskakujacego to Kubica zostanie mistrzem najpozniej w 2008 roku
Na mnie jego dzisiejsza jazda na początku też zrobiła piorunujące wrażenie. Gdyby nie ta wpadka z oponami to kto wie, może przeskoczyłby i Nicka... Ma chłopak talent! Miejmy nadzieję, że ktoś nim odpowiednio pokieruje, by ten talent się nie zmarnował. I by nie przytłoczyła go kubicomania (patrz np. wybiórcza: Robert Kubica. Droga na szczyt) oraz zgryźliwe opinie nieudaczników i prowokatorów, wypisujących bzdury o nim, jego braku wykształcenia itp.
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-10-2006, 21:44   

nooo, ja czasem jak cos czytam, albo ogladam jakas relacje sportowa to mam chec nawet .... zastrzelic albo rozjechac takiego fiubzdziudziennikarzyne, te to so dopiero gamonie :)
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 23:28   

Tak sobie kombinuję dlaczego Kubica zmienił na slicki, skoro na poprzednich tak dobrze mu się jechało? Przecież widział że tor suchy jest tylko miejscami, no i musiał przecież pamiętać przypadek Speeda. Myślę żę po prostu bał się o stan swych "półdeszczowych" żeby nagle mu gdzieś na trasie nie strzeliły, i uznał że ryzyko po założeniu slicków będzie mniejsze. Po fakcie w boksie obejrzeli sobie te zużyte opony i widać uznali że są jeszcze w miarę OK. Stąd kolejna zmiana i zrobienie na nich jeszcze z 10 (?) okrążeń.
Widać że problemem w F1 staje się limit liczby kompletów opon poszczególnych rodzajów. Dawniej Kubica zmieniłby na kolejne intermediate i prułby dalej. Ale jak widać wszystkie zdarł w eliminacjach i stąd kłopot. Może trzeba będzie zacząć planować sposób jazdy w eliminacjach/wyścigach także pod kątem wytrzymałosci opon, tak jak zaczęto bardziej dbać o silniki po wprowadzeniu zakazu ich wymiany częściej niż co 2 rundy? Może też dałoby radę zmienić styl jazdy Kubicy, który chrakteryzuje się agresywnoscią także w stosunku do opon. Ja wiem że to może właśnie dzięki temu stylowi Kubica jest taki dobry, ale negatywne efekty było już widać.
Co do TV4, to rzeczywiście dziś się nie popisali, ale dawniej bywało lepiej. Nawet Hołek w studiu nie bardzo mi przeszkadzał, choć przyznaję że czasem wcinał się bez sensu.
 
 
szczeslaw 
moderator
Łamacz przepisow KRD


Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 1980
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-10-2006, 00:15   

Alek napisał/a:
Widać że problemem w F1 staje się limit liczby kompletów opon poszczególnych rodzajów. Dawniej Kubica zmieniłby na kolejne intermediate i prułby dalej. Ale jak widać wszystkie zdarł w eliminacjach i stąd kłopot. Może trzeba będzie zacząć planować sposób jazdy w eliminacjach/wyścigach także pod kątem wytrzymałosci opon, tak jak zaczęto bardziej dbać o silniki po wprowadzeniu zakazu ich wymiany częściej niż co 2 rundy? Może też dałoby radę zmienić styl jazdy Kubicy, który chrakteryzuje się agresywnoscią także w stosunku do opon.

Niestety durne ograniczenia rujnują po kolei wszystkie sporty motorowe...
A FIA twierdzi, że to wszystko dla bezpieczeństwa i większej atrakcyjności widowiska.
Ktoś to doskonale skomentował - ma być widowiskowo? Niech losują bolidy przed startem - wtedy będzie zabawa...
Szkoda słów i nerwów.
_________________
gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.

 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-10-2006, 08:35   

Alek napisał/a:
Tak sobie kombinuję dlaczego Kubica zmienił na slicki, skoro na poprzednich tak dobrze mu się jechało? Przecież widział że tor suchy jest tylko miejscami, no i musiał przecież pamiętać przypadek Speeda. Myślę żę po prostu bał się o stan swych "półdeszczowych" żeby nagle mu gdzieś na trasie nie strzeliły, i uznał że ryzyko po założeniu slicków będzie mniejsze. Po fakcie w boksie obejrzeli sobie te zużyte opony i widać uznali że są jeszcze w miarę OK. Stąd kolejna zmiana i zrobienie na nich jeszcze z 10 (?) okrążeń.

Uważam, że musiał zjechać zatankować paliwo, a musieli też podjąć decyzję ze zmianą opon, która na swój sposób była ryzykowna, gdyby tor nadawał się już do jazdy na slikach, miałby tylko jeden wjazd do parkingu i sądzę ... że wówczas stałby ponownie na pudle.
szczeslaw napisał/a:

Niestety durne ograniczenia rujnują po kolei wszystkie sporty motorowe...
A FIA twierdzi, że to wszystko dla bezpieczeństwa i większej atrakcyjności widowiska.

Ograniczenia takie są wprowadzane przeciwko temu, aby nie były lansowane najbogatsze zespoły.
Ograniczenia co do opon, są również stosowane np. na żużlu
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2006, 10:20   

JCH napisał/a:
A może wystawili go do odstrzału? Heidfeld był wyżej w klasyfikacji więc skoro mieli zaryzykować ze slickami to jasne że na Robercie. Ciekaw jestem jak i kiedy zmieniał opony Heidfeld bo tego telewizja nie pokazała

moze nie tyle do odstrzalu co na testy
Rozumiem troche Wasze zazenowanie ale spojrzcie na Kubice obiektywnie. Mimo ze to jest wilki talent i przyszly mistrz swiata (moim zdaniem) to on jedzie dopiero 4 wyscig i BMW najprawdopodobniej testowalo na Kubicy ustawienia (opony) bo dla nich jeszcze do konca sezonu bardziej liczy sie Heidfeld (odwrotnie niz dla nas - ze zrozumialych wzgledow :) ). Wierze w to, ze w nastepnym sezonie kiedy Robert bedzie jechal od poczatku nie bedzie takich zagran ze strony teamu BMW.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-10-2006, 12:26   

Gdzieś w TV mówili, że nie byłoby problemów ze slickami, gdyby nie to, że na wyjeździe z pitstopu były kałuże, które skutecznie schłodziły opony i Robert nie był w stanie ich już rozgrzać, przez co jeździł jak na lodzie.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.