Przesunięty przez: Hubeeert 26-09-2006, 12:21 |
Jak to jest z tym OverDrive... |
Autor |
Wiadomość |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2006, 08:32
|
|
|
mitsu-fan napisał/a: | a gdzie jest silnik krokowy i jak go wyczyścić? |
Znajdziesz go w korpusie przepustnicy, nieco poniżej wlotu powietrza do kolektora (pod gumowym wężem dolotu) - patrz skan poniżej.
Wymontuj go, rozbierz, dokładnie przemyj w ropie, przesmaruj łożysko. Po czym złóż i zamontuj, nie zaszkodzi przy tym wyczyścić "gniazdo" w którym jest obsadzony...
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez Chi-Man 01-10-2006, 07:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mitsu-fan [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2006, 09:06
|
|
|
dzięki serdeczne, spróbuję |
|
|
|
 |
pc [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2006, 21:13
|
|
|
A co trzymacie na automacie na światłach?
Hamulec na Drive, czy Neutral? |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 01-10-2006, 21:17
|
|
|
jak się zapowiada dłużej to N, ale można cały czas na D i hamulec |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
pc [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2006, 21:19
|
|
|
Trzymanie na D hamulca nie wpływa na większe spalanie ? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 01-10-2006, 22:49
|
|
|
imho wpływa bo skrzynia ,,próbuje'' sobie ruszać - puść hebel i zobaczysz że zacznie ciągnąć więc myślę że trochę więcej spala. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2006, 07:22
|
|
|
z tym ze wcisniety hebel niejako silnik wysprzegla kiedy samochod nie jest w ruchu.. |
|
|
|
 |
pc [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2006, 07:46
|
|
|
No własnie nie wysprzęgla, bo auto rwie się lekko do przodu, chociaż obroty są takie same jak na N'ce... Ciekawe ... |
|
|
|
 |
przyczlapus [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2006, 12:30
|
|
|
nieno ja mam ciut mniejsze obroty niż na N ale ciągnie do przodu... |
|
|
|
 |
pc [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2006, 13:38
|
|
|
Skoro ciągnie, to znaczy że nie wysprzęgla.... |
|
|
|
 |
setko [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2006, 14:03
|
|
|
Nigdy nie wysprzegla do konca i dlatego jak staniesz na podjezdzie to do tylu sie nie stoczy
i reczny jest nie potrzebny. |
|
|
|
 |
pc [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2006, 14:25
|
|
|
Bo tak się zastanawiałem czy to nie uszkadza skrztyni takie żąglowanie na światłach N -D
W sumie blokady nie ma i nie trzeba nawet wciskać przycisku żeby zmienić N-D, D-N, ale czy to zdrowe dla sprzegła? |
|
|
|
 |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2006, 17:22
|
|
|
pc napisał/a: | Bo tak się zastanawiałem czy to nie uszkadza skrztyni takie żąglowanie na światłach N -D
W sumie blokady nie ma i nie trzeba nawet wciskać przycisku żeby zmienić N-D, D-N, ale czy to zdrowe dla sprzegła? |
Dobrze kombinujesz faktycznie im mniej "wahlowania" tym lepiej dla skrzynki. Już lepiej pogadać sobie przez komórkę - dla uzależnionych manualnie...
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
lukino [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2007, 15:29
|
|
|
pc napisał/a: | czyli jak w końcu? Można jeździć na OD non stop i wyłączać jak chcemy zaingerować w skrzynię i wymusić szybką redukcję tak? Czy odwrotnie? |
Ja tez powroce do tego pytania, bo tak sie zastanawiam nad ikonografia i jej znaczeniami, jesli cos sie nam swieci na czerwono na desce oznacza to awarie, jesli na pomaranczowo to ostrzega nas, np przed brakiem ABS-u.
Wylaczenie O/D powoduje zapalenie pomaranczowego swiatelka, czyli raczej wskazuje nam to by tego zbyt czesto nie uzywac, tak jak z pomaranczowym PWR i zielonym ECO
Czy to co mowie ma sens?
Pzdr.
od tygodnia wlasciciel Sigmy |
|
|
|
 |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2007, 09:51
|
|
|
Hah, no widzisz jakie to proste....wszystko da się wydedukować, trzeba tylko ruszyć głową
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|