 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Outlander II '07 |
Autor |
Wiadomość |
can
Nowy Forumowicz
Auto: EM2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 3 Skąd: EL
|
Wysłany: 02-09-2010, 15:33 Outlander II '07
|
|
|
Panowie,
nosze sie z zamiarem kupna Outlandera. Znalazlem autko z sierpnia 2007, ktore ma w tej chwili nalatane 103k przebiegu, 2.0 DID w dosc bogatej wersji, bo z bezowymi skorami, Rockfordem na pokladzie, 18" itp.
Auto jest po windykacji komorniczej, w zwiazku z czym moge je kupic 'tak, jak jest', albo wcale (nie bedzie jazd do mechanika, ASO i sprawdzianow WTF). cena jest naprawde okazyjna, ale nie chce sie wpakowac na mine, a nie jestem przekonany do tego 2.0 od VW, choc z drugiej strony jak kolezka nalatał 100k to mysle ze juz sie ze wszystkimi usterkami uporał.
Auto nie bylo malowane, ma jakies tam zarysowania itp, ale ogolnie jest w bardzo dobrym stanie (mocno brudne w srodku, ale to normalne po windykacji).
Niestety jest pare tematow, ktore sa znakiem zapytania:
1. swieci sie ASC caly czas
2. Nie dziala zmiana 2WD/4WD (podobno to moze byc sprzeglow?)
3. W ekspertyzie czytam, ze ma przedmuchy gazow do rurki od pomiaru oleju
4. stuki na nierownosciach.
Czy ktos jest w stanie powiedziec, jak bardzo mam sie bac w/w kwestii? Ile moze kosztowac ogarniecie tych tematow? Chodzi mi bardziej o to, czy mam sie spodziewac, ze kupie auto i zaraz wladuje w nie 15k zeby je doprowadzic do ładu, czy moge spac spokojnie? (btw sadzac po napisie na blachach auto bylo serwisowane w Parexbud Lublin)
Jestem od 3 lat wlascicielem hondy (btw intensywnie sie udzielam na civicklub.pl) i do tej pory nie moglem nigdy narzekac na to auto wiec fajnie by bylo dalej zyc wierzac w niezawodnosc japońców, ale jak slucham o ciaglych wymianach DPF, padajacych uszczelkach i spadajacym wezyku od IC to mocno sie waham.
Kto pomoze? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 02-09-2010, 20:04
|
|
|
can napisał/a: | 1. swieci sie ASC caly czas
2. Nie dziala zmiana 2WD/4WD (podobno to moze byc sprzeglow?)
3. W ekspertyzie czytam, ze ma przedmuchy gazow do rurki od pomiaru oleju
4. stuki na nierownosciach | czytając taki zestaw "drobnych" usterek omijałbym to auto z daleka. 15kzł może być mocno niewystarczające - auta są wprawdzie w miarę bezawaryjne, ale ori części kosztują krocie. ASC cały czas - np. komputer sterujący, przedmuchy gazów - uszczelniacze zaworów, uszczelka pod głowicę, itd. Zadzwoń/napisz do Parexbudu, może coś powiedzą.
[ Dodano: 02-09-2010, 20:09 ]
can napisał/a: | ciaglych wymianach DPF, padajacych uszczelkach i spadajacym wezyku od IC | 2.0 ma DPF typu otwartego cokolwiek to oznacza, czylii że nie działa i nie sprawia problemów, mam 80kkm i nie padła mi uszczelka, nie spadł wężyk IC (chociaż jak zobaczyłem jak jest mocowany w Octavii to mi szczęka opadła - żadne opaski zaciskowe po 10zł tylko profi zatrzask). |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
can
Nowy Forumowicz
Auto: EM2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 3 Skąd: EL
|
Wysłany: 02-09-2010, 20:39
|
|
|
dzieki; dzwonilem juz do tego parexbudu, koles powiedzial, ze auto bylo regularnie serwisowane, mialo wszystkie przeglady gwarancyjne o czasie, ostatni na poziomie 90kkm.
Co do usterek:
=> wezyk zamocowali na dobre, bo rzeczywiscie spadal na poczatku,
=> przedmuchy moga byc, bo 'ten typ tak ma', albo ' miska olejowa jest zla', albo 'glowica do wymiany', ale nie powiedzial ile to moze kosztowac tylko ze w sumie to nei wie bo 'to zalezy' i ze oni nie robili nigdy (haha)
=> przelaczanie napedu, ze musialby podlaczyc kompa ale im sie nigdy w historii nie zdarzyl taki przypadek i tez nie wie ile to by kosztowalo
=> ASC - bez podlaczenia kompa nie ma szans zeby to zdiagnozowac
Bylem obejrzec ten samochod, odpaliłem i masakrycznie wolno wkrecal sie na obroty, jakby mega z trudem. nie znam co prawda charakterystyki tego silnika, ale mz gdyby mnie ktos spytal to po prostu cos jest zwalone?
Powiem tak: odrabiam stale prace domowa i jak czytam w prawie kazdym wątku o ilosci usterek, jakie tu wymeiniace na forum odnosnie 2.0 DID, to szczerze mowiac troche mi sie odechciewa, boje sie tego, ze zaraz bedzie do robienia glowica, komputer, rozrząd sie zbliza... Chce auto, ktorego bede pewien, a jak czytam, ze pada turbo w czasie wyprzedzania, to mnie to naprawde zniecheca.
Wiem, ze to jest VAG, ale raczej mialem nadzieje na to, ze moze sie popsuc pilot od centralnego albo gniazdko od zapalniczki, ale poki co caloksztalt jest kiepski...
Co nie zmienia faktu, ze auto jest mega ładne i kosztuje smieszna kase, bo mozna go wyrwac za jakies 55-60k brutto.
Moze ktos ma jeszcze jakies spostrzezenia zeby sie podzielic? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 02-09-2010, 21:17
|
|
|
can napisał/a: | jak czytam, ze pada turbo w czasie wyprzedzania, to mnie to naprawde zniecheca. | mnie tam na razie nie padło , jeździ, pali nawet przy -28, od strony technicznej nie mam powodów do narzekań. Po wgraniu mapy nawet mniej pali, chociaż na pewno jak go sprzedam, to nie wrócę już do Mitsubishi - wyleczyłem się. can napisał/a: | mozna go wyrwac za jakies 55-60k brutto. | za taką kasę możesz znaleźć w lepszym stanie.
[ Dodano: 02-09-2010, 21:19 ]
can napisał/a: | jak czytam w prawie kazdym wątku o ilosci usterek, jakie tu wymeiniace na forum odnosnie 2.0 DID | przecież pisze się na forum głównie wtedy jak się coś dzieje - przecież nie będzie każdy pisał kolejne 20kkm bez problemów, a takich jest większość i Outków 2.0 trochę jeździ. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|
|