Problem po wymianie rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
seb_pl
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sport kombi 2.0 `05
Kraj/Country: UK
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 83 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 13-08-2010, 15:50 Problem po wymianie rozrządu
|
|
|
Witam! Dałem kilka dni temu mojemu mechanikowi mojego miśka żeby wymienił mi pasek rozrządu i klinowy.Po całej operacji silnik zaczął dziwnie pracować,powyżej 3tys obr zaczynają drgać pedały i silnik zaczyna wyć,poza tym przy zmianie biegu gdy puszczam pedał gazu obroty podwyższaja się o troche na moment i dopiero wtedy opadają.Wszystko niby jest dobrze ustawione,silnik nie stracił mocy.Zaznaczam że mechanik tez zna się na rzeczy i robił juz podobne silniki.Może ktos z was miał podobny problem? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-08-2010, 16:18
|
|
|
Tak, standardowy problem... Rozrząd w 4G63 to nie jest prosta sprawa pewnie wałek balansu źle ustawiony. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-08-2010, 18:58
|
|
|
seb_pl, posłuchaj rady krzychu napisał/a: | Rozrząd w 4G63 to nie jest prosta sprawa pewnie wałek balansu źle ustawiony. |
gdyz pokrycie sie markerów na kołach zebatych, to nie wszystko, jest jeszcze otwór kontrolny balansu. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Radowan
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 362 Skąd: Jelenia Góra/MRO
|
Wysłany: 13-08-2010, 19:34
|
|
|
Dokładnie: to wina źle ustawionego wałka balansowego. 4G63 to prosty silnik, ale trzeba umieć się do niego zabrać. |
|
|
|
 |
seb_pl
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sport kombi 2.0 `05
Kraj/Country: UK
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 83 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 14-08-2010, 20:21
|
|
|
ok,dziękówa.Ale czy jest coś jeszcze co mogłoby sprawiać ten problem? I czy mogę tak przez jakiś czas jeździć waszym zdaniem bo nie miałem wyjścia i takim autem musiałem wybrac się na urlop |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-08-2010, 21:15
|
|
|
Przyśpieszysz zużycie zawieszenia silnika. Wszystko co drży ponad miarę ma tendencje do rozkręcania się. Ja osobiście nie pojechałbym takim samochodem na urlop. |
|
|
|
 |
seb_pl
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sport kombi 2.0 `05
Kraj/Country: UK
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 83 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 04-09-2010, 00:17
|
|
|
MieliŚcie rację chłopaki.Po ustawieniu wałków balansowych w ASO problem zniknął.Wielkie dzięki |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 04-09-2010, 07:54
|
|
|
Byłeś w ASO w UK? Ile taka przyjemność tam kosztuje? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|