[E34A 1.8 TD] Regulator napięcia |
Autor |
Wiadomość |
flisak
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-09-2010, 19:23 [E34A 1.8 TD] Regulator napięcia
|
|
|
Nie mogę nigdzie dostać regulatora napięcia do galanta 1.8TD 88r.. Może ktoś posiada alternator na części? |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 06-09-2010, 21:15
|
|
|
Zadzwoń tutaj: Japaneze Marek Malik 422154402 lub Mateusz Hanżek 608480212 |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
|
|
|
 |
flisak
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 10-09-2010, 11:18
|
|
|
Elektryk stwierdził że mój alternator to złom i szukam w zwiazku z tym całego alternatora. Może ktoś ma takiego galanta na części. |
|
|
|
 |
Piotrek_022
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-09-2010, 14:16
|
|
|
Hehehe no to mam nauczkę... Zostawiłem jakiś czas temu u poleconego speca od alternatorów i rozruszników swojego miśka. Za nowy regulator napięcia i dwa łożyska (?) policzył 250 zł (a w linku podkręconym przez kolegę Serka kosztuje 42 zł). Inna sprawa, że nie miałem czasu na szukanie części i musiałem to załatwić jak najszybciej, a on mi to zrobił na drugi dzień. Taka jest rzeczywistość, że ludzie zarabiając na swojej pracy mają drugie tyle bazując na niewiedzy i mechanicy wcale nie są wyjątkiem.
Przy okazji mam pytanie. Ten majster powiedział mi, że mam zasiarczały akumulator (stwierdził to na podstawie tego, że jego boki są dosyć brzuchate, a na plombie figurowała data 2001) i przez to ponownie może dojść do spięcia, w skutek czego regulator ponownie trafi szlag i cała zabawa od nowa. Jest to prawda? Chociaż aku sprawuje się bez zarzutu to wolałbym drugi raz nie becelować za to samo...
P.S. Forum przeglądam od dłuższego czasu, ale to mój pierwszy post. Witam wszystkich
Piotrek |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-09-2010, 07:53
|
|
|
Piotrek_022 napisał/a: | Jest to prawda? |
niestety może mieć rację
u mnie w ten sposób spalił się regulator napięcia... aku był nowy (miał 3 miesiące), ale byle jaki (marketowy)... |
|
|
|
 |
|