Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Galant 2.0 automat
Autor Wiadomość
Kriss_GD 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-09-2010, 17:43   [E33A 2.0] Galant 2.0 automat

Mam problem ze skrzynią automatyczną. od 2 tygodni przy ruszaniu (nie zawsze- zależy od jej humoru) tak do 40 km/h przy zmianie nie wrzuca biegu na wyższy i jest taka pustka jakby luz, obroty normalnie reagują na dodanie gazu i po chwili wrzuca bieg i szarpnięcie jest. Co to może być? Mówili w serwisie że tarczki na 90%. Czy coś innego tez moze sie rypać? Np. sprzęgło hydrokinetyczne ? Da rade z tym coś zrobić bez rozbierania skrzynki?
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 14-09-2010, 22:51   

zrób taki bajer, ponieważ najprawdopodobniej w tej skrzyni którą posiadasz, da się samemu zmieniać biegi więc przez jakiś czas spróbuj zmieniać drążkiem przesuwając go od L do D, jeżeli nie przytrafi Ci się taki bajer znaczy, że na 100% to nie tarczki. Zresztą objawy padających tarczek jest troszkę inny, mianowicie auto coraz słabiej ciągnie (coś jak bardzo mocno ślizgające się sprzęgło, czyli obroty silnika rosną na maxa, a auto ledwo jedzie)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Kriss_GD 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-09-2010, 06:54   

no ok sprawdze. od 40 jest wszystko ok. ale ja przełączyłem na power i dałem gaz w deche to nie moł zredukowac biegów tylko były 2 szarpniecia i dałem se spokój a nastepnego dnia juz normalnie dał rure. a przy ruszaniu to wlasnie jakby nie mogl biegu wrzucic od razu tylko takie szarpniecie jest i zeby tego uniknąć musze puścic gaz i dopiero po chwili lekko dodać znowu

[ Dodano: 15-09-2010, 06:57 ]
A poza tym jak wymieniałem olej w skrzyni to nie był ani spalony ani w skrzyni nie było opiłków. więc co to może być kurde??
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 15-09-2010, 11:06   

Trudno mi powiedzieć dokładnie, bo nie znam się aż tak dobrze na automatycznych skrzyniach, ale jak dla mnie to coś z samym sterowaniem się dzieje...
Dobrze by było, żeby fachowiec się wypowiedział, bo to co ja mówię, to przypadki z własnego (warsztatowego) doświadczenia.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.