Jakie graty do przekładki VR4 |
Autor |
Wiadomość |
huesped
Nowy Forumowicz
Auto: sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 1 Skąd: kowary
|
Wysłany: 13-09-2010, 17:12
|
|
|
witam cie koleo. ma pytanie ondosnie przekladki vr4 czy jest mozliwosc porozmawiania z toba tel? |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-09-2010, 19:30
|
|
|
huesped napisał/a: | witam cie koleo. |
A z którym koleo chciałeś rozmawiać.
Ja temat zarzuciłem, bo stwierdziłem, że muszę się douczyć, aby chłopakom z forum głowy bzdurnymi pytaniami nie zaprzątać, więc przeczytałem chyba wszystkie tematy dotyczące VR4 i stwierdzam wszem i wobec, oczywiście wedle mojej wiedzy, że łatwiej i taniej jest przerobić VR4 na europejczyka, niż do europejczyka szczepić zawiechę i napęd z VR4. Ja ostatecznie wybrałem tą opcję droższą, ale niestety mój gal mimo że poliftowy to blachę ma za słabą i nie będą w niego aż tyle inwestował. W przyszłym roku sprzedaję i kupuję takiego samego tylko ze zdrowymi nadkolami i młodszego oczywiście dopiero do tego będę szczepił graty z VR4. Brat już mi szuka w Anglii Legnum VR4 rozbitego, oczywiście dostał instru jak może być rozbity. Także ja jestem narazie na etapie podjęcia decyzji i w trakcie szukania VR4. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-09-2010, 20:12
|
|
|
mario mario, jak szukasz dla siebie - szukaj w Japonii - z Anglii przyjeżdża 1500 kg rdzy. Te auta są praktycznie niezabezpieczane antykorozynie od spodu (golusieńka blacha) która w moim przypadku po jednej zimie w Polsce z białej jak welon dziewicy stała ruda jak najwredniejsza małpa |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-09-2010, 20:30
|
|
|
Bartek napisał/a: | z białej jak welon dziewicy stała ruda jak najwredniejsza małpa | dobre porównanie. Jak zauważyłeś ja wybrałem ten droższy i bardziej czasochłonny sposób na stworzenie galanta w wersji elegance, rocznik około 2003 ale z silnikiem i zawiechą VR4. Tak że dla mnie blacha nie ma większego znaczenia i tak pójdzie cała buda na straty, dlatego brejdak szuka mi rozbitka, ale takiego sensownego, gdzie zawiecha silnik i inne potrzebne mi do przekładki elementy będą nienaruszone. Jeżeli przerabiałbym VR4 to wtedy tak tylko z Japan, ale w tym wypadku może być anglik. Rozbitek to większa szansa na tańszy zakup, jedynie obawiam się aby taki z Anglii nie był zajeżdżony. Ciężko będzie znaleźć bitego lekko w przód, mocno w bok i w tył, może być po dachowaniu, nawet takiego już znalazł, ale właśnie był zajeżdżony. Jest ideał do kupienia ale za 25 tys. dla mnie ściany grodziowej i dlatego wybrałem opcję Autora z Lublina. Na koniec mam pytanie w jakich latach robione były VR4 w ósmej budzie, bo albo nie doczytałem albo nie zwróciłem uwagi. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-09-2010, 20:44
|
|
|
Cytat: | Na koniec mam pytanie w jakich latach robione były VR4 w ósmej budzie, bo albo nie doczytałem albo nie zwróciłem uwagi. | 96-03 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-09-2010, 21:31
|
|
|
No właśnie widziałem na e-bayu dwa z 2001 roku i nawet ładniutkie ale cena w okolicach 25 tys PLN. Ale z 2003 to jakoś nie zauważyłem. |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 14-09-2010, 14:45
|
|
|
mario mario, w 2003 wyszło tylko 7 szt i to sedany i wszystkie juz nie istnieją |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 14-09-2010, 19:42
|
|
|
Cytat: | mario mario, w 2003 wyszło tylko 7 szt i to sedany i wszystkie juz nie istnieją | Jaja sobie chyba robisz. To co mogę się domyślać że w 2002 wyszło 50 a w 2001 100 sztuk i te dwa na e-bayu to rodzynki? |
Ostatnio zmieniony przez mario mario 15-09-2010, 20:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 14-09-2010, 21:49
|
|
|
mario mario napisał/a: | Jaj sobie chyba robisz | Nigdy w życiu potwierdzone info
mario mario napisał/a: | To co mogę się domyślać że w 2002 wyszło 50 a w 2001 100 sztuk i te dwa na e-bayu to rodzynki? | możliwe |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 14-09-2010, 22:52
|
|
|
Te w 2003 to wyszły, ale z garażu przy hali fabrycznej . Normalnie oprodukcja się zakończyła po koniec listopada 2002, a te kilka sztuk z późniejszą datą w VINie to auta co sie "walały" na hali przez następne 2 miesiące. (info za OZVR4) |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 15-09-2010, 21:14
|
|
|
Czasem import z JP nie wychodzi taniej? |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 15-09-2010, 21:40
|
|
|
widze że sledzisz ebay'a tak samo jak ja dzis
ten pierwszy to ma ciekawe wnętrze bo jest od zwykłego gala elegance...
a bordo znalazłem dzisrano i oglądam go cały dzien bo normalnie w tym kolorku jest [bluzg]!!!! |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
Ostatnio zmieniony przez londolut 16-09-2010, 00:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-09-2010, 23:32
|
|
|
pawliku napisał/a: |
a bordo znalazłem dzisrano i oglądam go cały dzien bo normalnie w tym kolorku jest ZAJEBISTY!!!! |
Jak każdy UK Ralliart - zeżarty przez rdzę do cna, że nawet nie ma czego zabezpieczać antykorozyjnie. Spodu brak.
Zresztą Michał (mike951) może potwierdzić...
[ Dodano: 15-09-2010, 22:34 ]
pawliku napisał/a: | ten pierwszy to ma ciekawe wnętrze bo jest od zwykłego gala elegance...
|
No, popatrz... a takie samo szło w Galach VR4 poliftowych...
Jakbyś się przyjrzał, to byś widział, że tapicerka nie ma wzorków tylko jest jednolita. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 16-09-2010, 00:04
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Jakbyś się przyjrzał, to byś widział, że tapicerka nie ma wzorków tylko jest jednolita | w poliftach galach też była bez wzorków dokładnie ta sama tapicera
przyjrzyj sie nie jest podobne?
http://otomoto.pl/mitsubishi-galant-C14639647.html
http://otomoto.pl/mitsubi...-C14293609.html |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
|