[CK0] Silnik 1.8 |
Autor |
Wiadomość |
michal8701
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 27 Skąd: Sycow
|
Wysłany: 30-12-2009, 23:21 [CK0] Silnik 1.8
|
|
|
Witam wszystkich, jestem tu nowy, wiec nie do konca sie orientuje co i jak. znalazlem w necie ze byly lancey z silnikiem 1.8. chodzi mi o te produkowane od 96'. Szukam sedana. nigdzie nie moge takiego znalesc. orientuje sie ktos, w jakich krajach byly sprzedawane? |
|
|
|
 |
jarzabek.waclaw
Forumowicz

Auto: Galant DJ3A 6G75 '05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2008 Posty: 52 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-12-2009, 20:34
|
|
|
Wersja GSR miała silnik 1.8 MIVEC (4G93t) z turbinką, ale były też wersje wolnossące tego silnika w modelu Lancer MR. Obie wersje sprzedawane chyba tylko na rynku japońskim, a więc wszystkie są RHD. P |
_________________ Mitsu-staż: 8 lat
Były: Carisma '97, Lancer CK0 '98, Lancer CK0 4G13 '00
Jest: Galant DJ3A GTS 6G75 '05 |
|
|
|
 |
darkanian
Mitsumaniak Darson

Auto: Lancer CK1A GLX '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 174 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-01-2010, 21:36
|
|
|
Z tego co się orientuję to silniki 1.8 mają też wersje amerykańskie Lancera zwane na tamtejszym rynku Mirage. Widziałem tekiego jednego we Wrocławiu. Dokładnie takiego jak ten:
I widok z tyłu:
"Amerykanin" nie ma przeciwmgielnych świateł w klapie bagażnika.
I prosze nawet aukcja (już zakończona) jest na allegro takiego Mirage TUTAJ
W zasadzie większość Lancerów (sedanów) na polskim rynku to modele CK1A (silnik 1.3 4G13) ale Japończycy produkowali też wersję CK4A (silnik 1.6 4G15). Chyba też w głownej mierze sprzedawali je na rynku amerykański.
Jest sporo informacji w internecie na jego temat ale w języku angielskim.
Mitsubishi Mirage - Fifth generation
Production 1997–2002
Assembly Mizushima plant, Kurashiki, Okayama, Japan
Normal, Illinois
Body style(s) 3-door hatchback
4-door sedan
4-door wagon
2-door coupe
Layout FF layout
Engine(s) 1.5 L 92 hp (69 kW) I4
1.6 L 172 hp (128 kW) I4 (MIVEC)
1.8 L 113 hp (84 kW) I4
Transmission(s) 4-speed automatic
5-speed manual
Wheelbase Sedan: 2,500 mm (98.4 in)
Coupe: 2,415 mm (95.1 in)
Length Sedan: 4,410 mm (173.6 in)
Coupe: 4,270 mm (168.1 in)
Width 1,690 mm (66.5 in)
Height 2000-02 Coupe: 1,360 mm (53.5 in)
2000-01 Sedan: 1,390 mm (54.7 in))
1997-99 Sedan: 1,335 mm (52.6 in)
1997-99 Coupe: 1,305 mm (51.4 in)
Curb weight 1,045 kg (2,300 lb) |
_________________ Mój UŁAN.
 |
|
|
|
 |
michal8701
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 27 Skąd: Sycow
|
Wysłany: 03-01-2010, 13:21
|
|
|
darkanian napisał/a: |
Engine(s) 1.5 L 92 hp (69 kW) I4
1.6 L 172 hp (128 kW) I4 (MIVEC)
1.8 L 113 hp (84 kW) I4
Transmission(s) 4-speed automatic
5-speed manual
Wheelbase Sedan: 2,500 mm (98.4 in)
Coupe: 2,415 mm (95.1 in)
Length Sedan: 4,410 mm (173.6 in)
Coupe: 4,270 mm (168.1 in)
Width 1,690 mm (66.5 in)
Height 2000-02 Coupe: 1,360 mm (53.5 in)
2000-01 Sedan: 1,390 mm (54.7 in))
1997-99 Sedan: 1,335 mm (52.6 in)
1997-99 Coupe: 1,305 mm (51.4 in)
Curb weight 1,045 kg (2,300 lb) |
To chyba będę szukał wersji 1.6 16V:) tej najmocniejszej:) dzieki:) |
|
|
|
 |
juar_78
Forumowicz
Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 461 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 28-09-2010, 22:50
|
|
|
Wersji z silnikiem 1.6 ? .
Zanim kupiłem Carismę przeglądałem namiętnie niemiecki a nawet i holenderskie ogłoszenia z Lamcerami, ale niestety na 1.6 nigdy nie natrafiłem. Same 1.3
Mitsubishi chybna nie ciało robić sobie wewnątrznej konkurencji. Chciałes 1.6 - należało kupić Carismę. |
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 29-09-2010, 01:32
|
|
|
michal8701 napisał/a: | darkanian napisał/a: |
1.6 L 172 hp (128 kW) I4 (MIVEC) |
To chyba będę szukał wersji 1.6 16V:) tej najmocniejszej:) dzieki:) |
Nie jest to 1.6 z Cyborga? |
|
|
|
 |
zbysze1
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 97 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 29 Skąd: Slask
|
Wysłany: 07-01-2011, 23:06
|
|
|
Jak rozroznic czy w samochodzie jest 1,3 jak w dowodzie czy 1,6 .
Kupilem swiece w/g katalogu do 1,3 i musialem wymienic na mniejszy klucz 16 . Takie tam byly. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-01-2011, 23:47
|
|
|
zbysze1 napisał/a: | Kupilem swiece w/g katalogu do 1,3 i musialem wymienic na mniejszy klucz 16 | Zarówno w 1.3, jak i w 1.6 są świece na klucz 16 mm. |
|
|
|
 |
Zielon
Nowy Forumowicz Colt 4G63TT dreams

Auto: C58A & C52A User
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 18 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 08-01-2011, 02:21
|
|
|
kuzi, taki, taki silnik był w Coltach CA0, tzw. Cyborgi |
_________________ Gość Witaj
Colt C52A 1.5 8V GLXi 89r. &
Colt C58A 1.8 16V GTi 91r.
Still in progress... |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2011, 12:38
|
|
|
darkanian napisał/a: | Japończycy produkowali też wersję CK4A (silnik 1.6 4G15) |
4G92
4G15 to 1.5 CK2A |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 08-01-2011, 13:07
|
|
|
adamovicius, 4G15 to 1.5 CK2A - to jest 16V? 90 KM? |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2011, 13:11
|
|
|
To jest 12V,taki jak w C50/C60,Protonach itp. |
|
|
|
 |
darkanian
Mitsumaniak Darson

Auto: Lancer CK1A GLX '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 174 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-01-2011, 19:31
|
|
|
Macie racje Panowie, mój błąd. CK4A ma silnik 4G92. Szkoda, że praktycznie nie sprzedawali ich na rynku europejskim w sedanie. |
_________________ Mój UŁAN.
 |
|
|
|
 |
|