Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: londolut
30-11-2009, 19:35
[CA5A 1.8] CAO Gti ---> pompa abs a korektor siły hamowan
Autor Wiadomość
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 01-12-2009, 20:57   

Jutro zajrze do siebie mam Gti bez ABS. I sprawa będzie jasna.
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 01-12-2009, 21:12   

pyjte, Tobie pewnie została pompa z 1.6
_________________

 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-12-2009, 22:57   

pyjte napisał/a:
Jutro zajrze do siebie mam Gti bez ABS.

pyjte, twój Gtik to swap z 1.6. Nie bylo chyba Gtików bez ABS-u
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2009, 01:13   

Były.
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 02-12-2009, 15:14   

Cytat:
pyjte, twój Gtik to swap z 1.6. Nie bylo chyba Gtików bez ABS-u
Byly bo się spotkałem z pytaniem o tylna piaste z abs'em czy bez.
kartomaniak gti, Masz rację. A taki swap z 1.6 bez abs nie byl by rozwiązaniem ?
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 02-12-2009, 15:19   

Cytat:
A taki swap z 1.6 bez abs nie byl by rozwiązaniem ?


zastanawiam sie nad tym...
_________________

 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 02-12-2009, 15:47   

kartomaniak gti napisał/a:
zastanawiam sie nad tym...
Myślę że takie rozwiązanie może być najprostsze, najskuteczniejsze i najlepiej wykonane. Zamiast się bawić w jakieś udziwnienia.

kartomaniak gti, przy tym muszę Ci powiedzieć że Piasta do gti z tyłu bez abs'u jest lżejsza :lol:
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 02-12-2009, 16:25   

dobrze wiedziec :D

[ Dodano: 24-03-2010, 17:54 ]
Żeby nie zakładać nowego tematu.... rozebrałem pompe hamulcową, dokładnie ją wyczyściłem i wymieniłem gumki tłoczka. Pompe zamontowałem i cos nie bangla, pompuje pompuje a pedał od hebla dalej miękki... co jest grane :?: :?: :?:
_________________

 
 
 
grifin010 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Gti
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 28-09-2010, 14:23   

Uwaga Odkop !

Udało sie komuś sprawić zeby tył zaczął hamować ? Duzo jest roboty w wywaleniem pompy ? A jakie wrażenia po ww. czynnosci ?
 
 
mechu102 
Forumowicz


Auto: Colt CA0 '93 4G92 1,6 16V
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 102
Skąd: RUMIA
Wysłany: 30-09-2010, 11:01   

moze masz zle uszczelnienia, a moze masz odwrotnie pozakladane gumki jesli jest to uszczelnienie typu - "U", sprawdz wargi na uszzcelnieniach, stan cylindra po ktorym pracuja gumki. to wszystko ma wpływ na trzymanie cisnienia a tobie widocznie ucieka.
na silownikach przy dobrze dobranych uszczelnianiach i probie cisnienai 400bar przy 15 minut nie ma prawa nic spasc.
troche pracuje w hydraulice silowej i zajmuje sie naprawa, regeneracja urzadzen hydraulicznych min silownikami.
Ja zawsze robie pomiary starych uszczelnien i zamawiam na wzor nowe w jednej firmie:
http://www.passerotti.com.pl/ofirmie
Zrobia ci nawet uszczelnienia pod konkretny wymiar jak nie maja w katalogu.
 
 
 
grifin010 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Gti
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 30-09-2010, 21:46   

mam odłaczony ABS poprzez wywalenie tylnych talerzyków , i aktualnie zero hamowania z tyłu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.