 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Podczas ostrego hamowania gaśnie silnik |
Autor |
Wiadomość |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 05-10-2010, 22:59
|
|
|
eggforever, mam identyczny problem. Trzeba się dobrać do układu dolotowego, wyczyścić przepustnicę, sprawdzić położenie TPSa.
Jak na razie nie mam na to czasu Robię tak: start na zimno, czekam ok. jedną minutę po odpaleniu. Później nie ma problemu z obrotami. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
eggforever
Forumowicz EFE

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 197 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12-10-2010, 13:38
|
|
|
Właśnie wróciłem od mechanika. Przepustnica wyczyszczona. Obecnie jeszcze nie jestem w stanie stwierdzić, że to rozwiązało sytuacje ale jutro już zapewne tak. Plus to, że na wolnych nie trzęsie mi budą. Zapytałem tego mechasa co sądzi o napięciu i tak jak Owczar on też potwierdził, że regulator do wymiany więc następnie będę to robić.
EDIT
Niestety czyszczenie przepustnicy nie rozwiązało problemu z gaśnięciem silnika. |
|
|
|
 |
Jacko1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant Kombi97 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 25 Skąd: Drawsko Pomorskie
|
Wysłany: 17-10-2010, 21:00
|
|
|
Witam.
Jam mam też problem z gaśnięciem silnika przy ostrym hamowaniu. Dotyczy to tylko przy jeździe na LPG (instalacja landirenzo nie sekwencja) kilkukrotna wizyta u gaziarza nic nie dała gaśnie dalej, ale gaziarz powiedział mi że może to być wina serwa przy hamulcach. Faktycznie stojąc na postoju i kilkukrotne szybkie wciskanie pedału hamulca w podłogę powoduje spadek obrotów. Nie wiem czy to normalne?? |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 18-10-2010, 11:33
|
|
|
Jacko1 napisał/a: | Faktycznie stojąc na postoju i kilkukrotne szybkie wciskanie pedału hamulca w podłogę powoduje spadek obrotów. Nie wiem czy to normalne?? |
Można jaśniej Spadek obrotów... na ile Wciskając pedal gazu zawsze obroty powinny wzrosnąć a odpuszczając pedał - opaść
Jacko1 napisał/a: | Dotyczy to tylko przy jeździe na LPG (instalacja landirenzo nie sekwencja) kilkukrotna wizyta u gaziarza nic nie dała gaśnie dalej, ale gaziarz powiedział mi że może to być wina serwa przy hamulcach |
Czy instalacja Landi korzysta z podciśnienia w aucie tak jak inne instalacje |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
|
|