Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A 2.5] Za twarde zawieszenie z tyłu
Autor Wiadomość
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 18-01-2010, 18:42   

no własnie to mi podpowiedział mechanik ostatnio że można spróbować zahartować i rozciągnąć trochę.bo nowe mówił że są i tak miękkie i szybko zdechną tak jak te zresztą robertdg też mi o tym wspominałeś że efekt może być dość kiepski.bo przy okazji nowe amorki leżą i czekają:)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-01-2010, 21:10   

Lepiej kupić nowe amorki i dedykowane sprężyny do galanta.
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 18-01-2010, 21:43   

amorki nowe mam leżą i czekają ale niestety mam Lpg i butle w kole i dlatego dedykowane sprężyny mogą szybko zdechnąć i efekt może być taki sam i w takim przypadku mechanik polecił mi rozciągnięcie i zahartowanie spręzyn lub zastosowanie jakiś innych,w tym przypadku passat b4
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 18-01-2010, 21:47   

jedz do dobrego kowala i niech zrobi te sprezyny co masz teraz .
 
 
florek 
Nowy Forumowicz

Auto: galant EA V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 10
Skąd: knw
Wysłany: 18-01-2010, 23:31   

tak ogolem to przeciez fabryka dawala do galantow sprezyny o roznej twardosci i wysokosci, przekonalem sie jak mialem kupic jedna sztuke na tyl po tym jak pekla. na sprezynie jest zrobiona taka kolorowa kropka !i wyglada jakby ktos pedzelkiem pomazal, mi wpadly w rece dwa rodzaje: niebieska i biala. nie wiem ktora twardzsza itd ale w serii mialem biale wiec takiej poszukalem. moze sie komus kiedys cos pomylilo i powkladal nieswiadomie sprezyny o roznych twardosciach. a koszt takiej to 40 zl wiec czy warto sie babrac w kucie itp?
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 19-01-2010, 10:15   

o tym to nie wiedziałem. a które wyższe bo chce uzyskać prześwit z tyłu jakieś 4-6cm
 
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 09-10-2010, 17:13   

Moj galus tez od kupna zauważyłem ze pływa po drodze. I jest to na tyle odczuwalne ze jak szybciej wjadę w jakaś nie równość to czuje jak idzie w bok bardzo mocno. Przód jak i tył ucieka. Z tyłu miałem słabsze oponki wymieniłem jest lepiej ale i tak ucieka. Przód ma dobre oponki i tez ucieka. W zawieszeniu "mechanicy" po spr na szarpakach twierdza ze jest ok. Wiec szukam tutaj. Z tyłu słyszałem ze tak zwany banan jest odpowiedzialny za uciekania auta na boki a z przodu ??
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-10-2010, 19:45   

bartekino napisał/a:
Z tyłu słyszałem ze tak zwany banan jest odpowiedzialny za uciekania auta na boki a z przodu ??
Z tyłu nie ma wahaczy wyglądających jak banan, są 2 wahacze proste, jeden "uformowany", a drugi w ksztalcie litery U, wszystkie te wahacze oczywiście noszą swoje prawidłowe nazewnictwo, ale to niema nic współnego z nomenklatura jaka zacytowałem.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-10-2010, 20:07   

bartekino mam ten sam problem i tak: za takie objawy może być odpowiedzialne kilkanaście rzeczy. Ja wymieniłem wahacze wleczone, jest lepiej, łączniki stabilizatora znów lepiej, górne tuleje zwrotnicy i znów poprawa :) Na chwilę obecną wiem, że mam amortyzatory do wymiany, ponieważ jest za duża różnica pomiędzy lewym i prawym. Ponadto brak jakichkolwiek luzów w tylnym zawieszeniu (2 razy sprawdzone na szarpakach i przy użyciu breszki). Spodziewam się, że po wymianie amortyzatorów problem zniknie.
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 09-10-2010, 20:55   

Hugo, heh czyli wszystko po kolei trzeba widzę wymieniać :) Boje się z tym jak przyjdzie zima. Wtedy to może stać sie naprawdę niebezpieczne. A wahacze wleczone co masz na myśli ?? No i na przodzie tez miałeś objaw uciekania auta przy szybkich prędkościach na dziurach ??
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-10-2010, 13:26   

bartekino napisał/a:
Hugo, heh czyli wszystko po kolei trzeba widzę wymieniać
No niestety.
bartekino napisał/a:
Boje się z tym jak przyjdzie zima. Wtedy to może stać sie naprawdę niebezpieczne.
Zgadza się.
bartekino napisał/a:
A wahacze wleczone co masz na myśli ??
To wahacze, których jeden koniec (od przodu auta) jest przykręcony powiedzmy pod tylną kanapą, a drugi do tulei w zwrotnicy na dole.
bartekino napisał/a:
No i na przodzie tez miałeś objaw uciekania auta przy szybkich prędkościach na dziurach ??
Tak. Prawie całkiem znikł po wymianie amortyzatorów, a całkowicie zanikł po wymianie drążków i końcówek kierowniczych i ustawieniu zbieżności. Luzy miała tylko prawa końcówka i lewy drążek, ale wymieniłem wszystko.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.