Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Space Wagon 87r-wchodzi 4 bieg zamiast 5.Prosze o pomoc
Autor Wiadomość
paweu85 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Warka
Wysłany: 26-09-2010, 20:28   Space Wagon 87r-wchodzi 4 bieg zamiast 5.Prosze o pomoc

Witam,mam problem ze skrzynia biegów bo przy wrzucaniu piatego biegu wchodzi czwarty?wszystko było dobrze dopóki nie wymieniłem silnika i przegubu półosi zewnetrznego..ale czy przy wyjmowaniu i wkładaniu mogłem coś zrobić ze skrzynią że mam dwie czwórki..po rozpieciu lewarka jest tak samo,olej w skrzyni jest,wszystkie biegi wchodzą dobrze i piątka tez ale zamiast niej wskakuje 4..jak wkładałem silnik to musiałem odczepić skrzynie od łapy i podłożyłem pod nią lewarek do podnoszenia auta i troche ją opuściłem,niestety nie wpadłem na to żeby rozpiąc skrzynie od lewarka zmiany biegów czy to mogło coś zrobic ze skrzynią?
 
 
lotek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Wagon 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 30
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27-09-2010, 22:03   

Mogłeś wygiąć czy na sucho wpinasz wszystkie biegi
_________________
Wagon 4X4 2,4 GDI
 
 
paweu85 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Warka
Wysłany: 27-09-2010, 22:13   

biegi wchodza dobrze tylko jest 4 zamiast 5,po odczepieniu wybieraka biegów jest tak samo..i dodam jeszcze ze kiedys jak piatka była to potrafiła wyskoczyc przy dodaniu gazu..ale to jest juz chyba kwestia złego ustawienia lewarka,który zresztą rzeczywiscie wygioł sie no ale i bez niego tez jest 4 zamiast 5....

[ Dodano: 30-09-2010, 22:51 ]
i co nikt nie wie?byłem już u 3 mechaników i tez nie wiedzą każą przyjechać to wyregulują ale co beda regulowac jak tam po odpięciu lewarka jest tak samo..a założe sie ze to jakis bzdet jest ale rzadko spotykany i bez wyjecia skrzyni sie nie obejdzie...
 
 
japaneze 
Nowy Forumowicz


Auto: N94Wx2, K74T, Atenza, 323GT.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 22
Skąd: inąd (UĆ)
Wysłany: 05-10-2010, 10:14   

Jeśli skrzynia jest z podciśnieniami, to problem jest albo z podciśnieniem z alternatora, albo w złym wyregulowaniem czujnika wychyłu dźwigni biegów, jest ona na skrzyni przy wybierakach. Skrzynia działa tak że przy wrzucaniu 5-go biegu mechanicznie wrzucamy ponownie 4-ty bieg a podciśnienie zmienia napęd skrzyni. Spróbuj wrzucając 5-ty bieg przytrzymać dźwignię w maksymalnym wychyle w prawo i przytrzymaj po puszczeniu sprzęgła, jeśli 5 się pojawi to tylko trzeba wyregulować w/w czujnik, jeśli nie trzeba szukać dalej.
_________________
Coś wiem, jak nie wiem to się dowiem.
Coś mam, czasem sprzedam.
Było minęło: A123A, A167A, E34A, E33A, E56A, C14A, K74T.
 
 
paweu85 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Warka
Wysłany: 06-10-2010, 00:55   

skrzynia strasznie huczy po wrzuceniu jakiegoś biegu i przy dodawaniu gazu i pare osób doradziło mi wymiane skrzyni..więc nabyłem taką ale od silnika 1.8 i to że jest sterowana dwoma linkami a nie tak jak u mnie lewarkiem pod podwoziem wydawało mi sie kwestią zrobienia otworu na linki w przegrodzie silnikowej no i zamocowaniem innego lewarka,bloki są takie same więc napewno bedą pasować ale moja skrzynia od 2.0 4G63 ma przyczepiony jakis mechanizm który idzie do pompki ?i są tam wężyki paliwowe,jest tez jakis czujnik i kable do niego(oprócz tego od cofania) a skrzynia z 1.8 nie ma żadnych czujników oprócz jakiejs wtyczki niedaleko wybieraków biegów.Dodam jeszcze ze do mojej starej skrzyni nie wchodzą żadne podciśnienia..a nowa skrzynia według sprzedawcy była z silnika 2.0 a niestety tak niejest
 
 
japaneze 
Nowy Forumowicz


Auto: N94Wx2, K74T, Atenza, 323GT.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 22
Skąd: inąd (UĆ)
Wysłany: 06-10-2010, 09:45   

Rurki nie są paliwowe tylko podciśnienia, i jeśli to jest benzyna to rurka jest podłączona do kolektora ssącego dalej zasobnika dalej do Elektrozaworu i z niego na siłownik na skrzyni który zmienia napędy skrzyni. To że skrzynia rzęzi oznacza że jest niewystarczające podciśnienie, siłownik nie ma siły zapiąć przesuwki. Przed wrzuceniem biegu prze gazuj kilka razy auto, aby wytworzyć podciśnienie. Sprawdź połączenia rurek.

Różnica w skrzyniach jest, bo ty masz do 88r., a tą którą kupiłeś jest po 88r.
_________________
Coś wiem, jak nie wiem to się dowiem.
Coś mam, czasem sprzedam.
Było minęło: A123A, A167A, E34A, E33A, E56A, C14A, K74T.
 
 
paweu85 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Warka
Wysłany: 07-10-2010, 18:04   

rzeczywiście mam tam coś co wygląda jak siłownik na skrzyni wchodzą do niego dwie rurki z tego elektrozaworu potem z elektrozaworu idzie trzecia rurka do takiej puszki(to pewnie jest ten zasobnik) potem z zasobnika idzie do jeszcze większej puszki która ma chyba jakis filtr.Z tej puszki która ma łącznie trzy wyprowadzenia to drugie jest zaślepione a trzecie idzie do pompki paliwa włożonej w głowice obok zapłonu,pompka ma 3 wyjscia..jak wymieniałem silnik to moze te rurke zle podłączyłem albo wogóle pozamieniałem miejscami te węzyki na pompce?poza tym do kolektora ssącego nie idzie zadna rurka bezpośrednio z tego układu podcisnień skrzyni..
 
 
japaneze 
Nowy Forumowicz


Auto: N94Wx2, K74T, Atenza, 323GT.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 22
Skąd: inąd (UĆ)
Wysłany: 13-10-2010, 13:19   

Nie mam manuala do tego wagona, ale tak czy inaczej w tym układzie musi być podciśnienie, takie jak w układzie wspomagania hamulca. Nie sądzę aby prawidłowe było podłączenie do filtra węglowego (ta plastikowa puszka) jest to odpowietrzenie zbiornika paliwa i układu zasilana paliwem.
_________________
Coś wiem, jak nie wiem to się dowiem.
Coś mam, czasem sprzedam.
Było minęło: A123A, A167A, E34A, E33A, E56A, C14A, K74T.
 
 
paweu85 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Warka
Wysłany: 17-10-2010, 22:15   

chyba jednak spróbuje te skrzynie z 1.8 bo w tej starej cos mi stuka przy skręcaniu we prawo i przyspieszaniu a wymieniłem juz przegub zewnetrzny i łożysko koła..,poza tym w tej skrzyni nie ma podciśnien :lol: ..tylko jeszcze mocowanie tej skrzyni jest chyba troche inne no i nie wiem jak z przełożeniami ale chyba wielkiej różnicy nima..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.