Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki Manual Boost Controller (MBC) i wskaznik doladowania??
Autor Wiadomość
Robertoo 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T Twin Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 11
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 25-03-2010, 13:42   Jaki Manual Boost Controller (MBC) i wskaznik doladowania??

Witam Panowie.
Ktory zawor MBC bedzie lepszy do naszych autek kulkowy ze sprezyna/mi czy standardowy typu bleed bez nich?? Bo slyszalem tez ze przy malej turbinie kulkowy moze sie nie sprawidz. Co o tym myslicie?? Wiadomo ze jezeli bedzie dzialaj jak nalezy to napewno bedzie lepszy od stadndardowego bez kulki.
Zastanwaiam sie nad ktoryms z ponizszch:

1. http://www.allegro.pl/ite...rbo_tuning.html
2. http://www.allegro.pl/ite...uning_fmic.html
3. http://www.allegro.pl/ite...ny_od_estd.html

Pierwszy to oczywiscie kulkowy z dwoma sprezynami. I taki by mi najbardziej odpowiadal:)

Kolejna sprawa jest wskaznik doladowania. Bo jak wiadomo przy motarzu MBC nie obejdzie sie bez niego a fabryczny mierzy tylko teoretycznie doladowanie.
Ktory z ponizszych bedzie dobrze spelniaj swoje zadanie:
1. http://www.allegro.pl/ite...auto_gauge.html
2. http://www.allegro.pl/ite...ia_indiglo.html

Z gory dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 25-03-2010, 18:35   

Ja u siebie mam zamontowany MBC ten z 3 linka i dziala bez problemowo,czyli ten niebieski,w moim przypadku jest czerwony ale to bez znaczenia.
Co do wskaznika to mam ten z drugiego linka i tez nie sprawia zadnego problemu i pokazuje na prawde dobrze.Oprocz niego mam jeszcze 2 wskazniki tej samej firmy i serii i sa dobre,stosunek ceny do jakosci naprawde super.
Wiem ze nastepna seria tych wskaznikow jest juz na silniczkach krokowych i sa jeszcze lepsze.
Zreszta w mojej galerii sa foto tych wskaznikow.

Wiadomo ,mozesz kupic lepsze MBC i wskaznik np: HKS, DEFI ale one kosztuja ,a te co pokazales tez sa dobre i kosztuja duzo mniej.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Robertoo 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T Twin Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 11
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 05-04-2010, 20:48   

Dzieki za odpowiedz. Juz wszystko kupione. MBC wzialem ten z drugiego linku i powiem ze jestem rozczarowany. Lipa jak nic. Nie dosc ze nie da sie dokladnie ustawic doladowania to srubka regulacyjna po jednej przejazdzce tak sie zapiekla ze ledwo ja kombinerkami ruszylem. Zamowilem juz kolejny ten co masz u Siebie Udi tylko ze fioletowy :wink:

A co do wskaznika to wzialem juz lepszy na silniczku krokowym. Taki jak ponizej:
http://moto.allegro.pl/it...auto_gauge.html

Pozdr.
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 05-09-2010, 13:57   

co by nie zaczynac nowego tematu. Jak sie podlancza MBC w TwinTurbo ?
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 05-09-2010, 20:13   

Tu masz schemat jak się podłącza ale ja ci to chyba kiedyś już dawałem :)

_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 05-09-2010, 20:19   

faktycznie, jak zegary podłączałem, dzieki

[ Dodano: 20-09-2010, 22:45 ]
mam jeszcze prosbe mozesz lopatologicznie wyjasnic jak wg tego schematu podlaczyc mbc ? zielony z tego jestem
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 30-09-2010, 06:50   

ja po ktorysm MBC z rzedu tak sie wkurzylem ze kupilem EBC , HKS evc 4 , dlugo sie przed tym bronilem, bo niby po co mi to...ale wygoda , precyzja , i pare pstrykniec guzikow i masz doladowanie jakie zadales...
wiem. cena wyzsza ale naprawde polecam EBC
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
Wysłany: 20-10-2010, 16:03   

slawekpurc napisał/a:
ja po ktorysm MBC z rzedu tak sie wkurzylem ze kupilem EBC , HKS evc 4 , dlugo sie przed tym bronilem, bo niby po co mi to...ale wygoda , precyzja , i pare pstrykniec guzikow i masz doladowanie jakie zadales...
wiem. cena wyzsza ale naprawde polecam EBC


wiadomo, ale jak z podlaczeniem, sam podlaczales? :p
_________________
Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 21-10-2010, 06:58   

tak sam podlaczalem. instrukcja jest dosc przejrzysta takze nie ma wiekszych z tym problemow, a specem od elektryki nie jestem hehe. w razie czego moge pomoc
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.