Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc w zakupie Galanta :)
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-10-2010, 18:25   

B_E_R_E_K napisał/a:
GDI fajne silniki ale bardzo drogo kosztuje zalozenie gazu. do zwyklego 2.0 czy 2.5 zalozysz gaz za niecale 2 tys.
Primera mogła chodzić bezawaryjnie na 2generacji, ale z Mitsu już tak prosto nie jest, fakt chodzić będzie, ale jakie tego będą skutki.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
Ostatnio zmieniony przez robertdg 21-10-2010, 22:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 21-10-2010, 19:40   

SnowDevil napisał/a:
ale po pierwsze to nie da sie zdjęć skopiować z tego ogłoszenia

Da się. Proszę http://pic.autoscout24.ne...81720704002.jpg
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
B_E_R_E_K 
Nowy Forumowicz

Auto: Nissan Primera P10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 25
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-10-2010, 22:36   

i chodzila choc tez juz powinna miec sekwencje. Do gala 2.0 sekwencja kosztuje 2000zl nowa ale do dala z normalnym silnikiem a nie GDI. Szwagier jakies 3 miechy temu zakladal gaz do vectry 1.8 Kosztowala go 1800zl
_________________
Szukam Mitsu najlepiej 2.0?? w sedanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-10-2010, 01:18   

B_E_R_E_K, chyba jakaś badziewna instalacja. Za 1800 nie kupisz nawet dobrych gratów.... nie mówiąc już o fachowej instalacji. Mówimy tu o instalacjach, na których auto JEŹDZI i nie pali jak smok.
 
 
B_E_R_E_K 
Nowy Forumowicz

Auto: Nissan Primera P10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 25
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-10-2010, 11:29   

Dobra nie zawsze oznacza droga. Zreszta nie wiem jakie u Ciebie sa ceny u mnie sekwencja zaczyna sie juz od 1600zl za 2000zl mam glowe spokojna na 2 lata (gwarancja) a jakosci jestem pewny bo to jeden z najlepszych gazownikow w czestochowie.
_________________
Szukam Mitsu najlepiej 2.0?? w sedanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-10-2010, 11:31   

A możesz napisać jaką masz elektronikę, wtryski, reduktor?
 
 
B_E_R_E_K 
Nowy Forumowicz

Auto: Nissan Primera P10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 25
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-10-2010, 11:39   

Oj do szwagra to ja pod mache nie zajze. ale jak kupie galanta i zrobie u siebie (a robic bede napewno) napisze.
_________________
Szukam Mitsu najlepiej 2.0?? w sedanie
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 22-10-2010, 11:50   

to najpierw poczytaj, ktore dobrze spisuja sie w galancie z silnikiem V6 zeby nie bylo za pozno.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-10-2010, 11:51   

Pamiętaj, że na gratach się nie oszczędza, bo robi się dwa razy. Kolega założył do Hondy Civic instalkę KME z wtryskami Valtec. Wtryski klepią, reduktor nie wydaje (spadki ciśnienia), a na dodatek nie da się tego skalibrować. Efekt taki że ani to nie jeździ jak należy, a pali tyle ile ma ochotę ;)
Widziałem na forum LPG, że ostatnio polecają następującą konfigurację:
Sterownik STAG 4 lub Stag 300 plus
Reduktor Magic IIIa lub Zavoli zeta N
Wtryski Hana H2000 czerwona lub Matrix HD344

Niestety nawet kupując graty na allegro lub w jakiejś hurtowni, to same graty będą kosztowały więcej niż napisałeś. Oczywiście mowa o galancie 2.0, bo do 2,5 dałbym wydajniejszy reduktor z większym zapasem mocy. Dodatkowo przewód 8mm. Ale na rynku jest tak, że warsztaty oferują to co tanie, bo świadomość klientów jest zbyt mała... Mając do wyboru instalkę za 2 lub za 3k, wybierze tańszą. W końcu obie będą działy, ale nie liczy się już jak. Dobrych gazowników jest naprawdę mało... Ale dobry gazownik nie zatrzymuje się nawet obok Valteców... itd...

Ale to by było na tyle jeśli chodzi o OT.
Ostatnio zmieniony przez Owczar 22-10-2010, 11:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SnowDevil 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 459
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-10-2010, 11:53   

fj_mike nieźle z tym linkiem, jak go wydłubałeś?

A wracając do wersji silnikowej to chyba przekonałem się do 2.5 jednak. Trudno, wykosztuję sie na akcyzę a później założe gaz tylko przeczekam zimę z zakupem chyba. A może pojawi się gdzieś jakieś cacko okazyjnie i wtedy go po prostu przegarażuje troche żeby po soli nie jeździł zanim go sprawdzę.

TO teraz nasuwa się pytanie jak to jest z tym gazem bo moje ostatnie doświadczenia z LPG u kumpla to były takie że średnio raz na miesiąc usiał odwiedzać serwis bo coś mu tam sie psuło, a nie była to jakaś tania instalacja. Jak sie jeździ na gazie w zimę i czy instalacja gazowa wymaga jakiejś szczególnej opieki? Miał ktoś jakieś problemy z sekwencją w Galu?
_________________
Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011 ;)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-10-2010, 11:58   

SnowDevil, 2,5 pięknie śmiga z gazem, ale trzeba to zrobić zgodnie ze sztuką na porządnych gratach :)

Polecam poczytać forum LPG, a nawet zapytać co wrzucić, potem znaleźć porządny warsztat, który to zrobi dobrze, niekoniecznie tanio... Bo to niestety w parze nie idzie ;)
 
 
SnowDevil 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 459
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-10-2010, 18:53   

ja zawsze stawiam na jakość :) jak kupię 2.5 to na gaz nie będę oszczędzał.

znalazłem całkiem fajnego: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=57580

coś wydaje mi się za tani..
_________________
Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011 ;)
 
 
 
maniekott 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Vectra 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 1
Skąd: olkusz
Wysłany: 24-10-2010, 14:44   

witam, chcialbym zapytac o 2 rzeczy bo zastanawiam sie nad galantem kombi 2.0 i tu pytania : czy te silniki sa bez kolizyjne? i po czym poznac czy dany galant ma nivomaty a jak tak to czy mozna je bezproblemowo wymienic na zwykle amorki?
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 24-10-2010, 14:49   

maniekott napisał/a:
czy te silniki sa bez kolizyjne?

Są kolizyjne

maniekott napisał/a:
po czym poznac czy dany galant ma nivomaty

Amortyzatory są grube.

maniekott napisał/a:
czy mozna je bezproblemowo wymienic na zwykle amorki

Tak ale wymaga to także zmiany sprężyn.

Zapraszam do lektury FAQ przed zakupem Galanta.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
B_E_R_E_K 
Nowy Forumowicz

Auto: Nissan Primera P10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 25
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-10-2010, 17:32   

fj_mike napisał/a:
Są kolizyjne
tzn co sie im dzieje?? bo czytalem na tym forum ze te silniki sa bardzo dobre i nic im nie dolega... wiec ja juz zglupialem:)
_________________
Szukam Mitsu najlepiej 2.0?? w sedanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.