 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAx 97-04] Galant 2.5V6, 1998r, kombi, Zduńska Wola |
Autor |
Wiadomość |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 29-10-2010, 08:42
|
|
|
ale nie rozumiem , Fiodorczy za takie pieniądzę chcesz kupić takie auto ?
wcześniejsza generacja Galantów w dobrym stanie prawie tyle kosztuje a nie rekiny |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
fiodorczy
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 54 Skąd: Goch
|
Wysłany: 29-10-2010, 12:28
|
|
|
robertdg, dzieki bardzo. Po tym co napisales "LPG IIgen to nie jest dobre rozwiazanie dla tego silnika" to nie sklanialbym sie ku niemu(ale chcialem porownac biegi). No i nie wiem czy z powodu gazu, ale silnik chodzil strasznie, ogolnie samochod ten wydawal wiecej dzwiekow, niz moja komorka ma melodyjek. dymil(byly zapewnienia, ze nie dymi) i "ropil" z rury.
sebo199 dzieki za info no v6 to tragedia.
hmm..w przebieg to w sumie nie wierzylem.
2001 wygladal ladnie, klapa tylna minimalnie rozniaca sie odcieniam, biegi ciezko wchodzily i troche na lewo go znosilo.
ogolnie przedwczoraj mialem jechac po
tego ale pojechalem po tego co w tym temacie. Niestety.
Wiec wczoraj chcialem zobaczyc tego drugiego, ale.... gosciu sie rozmysli i nie sprzedaje:(
W koncu pojechalem tu cena 7500zl. maska szpachel, przejechalem sie(jako pasazer hehe, juz nawet mi sie gadac z gosciem nie chcialo, jak dla mnie NO BUY).
no a pozniej v6 i ten z danii.
gosciu od dunczyka, mowi ze moge dzwonic nawet w nocy, bo on i tak nie bedzie spal, ja nato, ze niewykluczone ze tak sie stanie.
obczilem temat ze skrzynia(moze sprzeglem) i zapadla decycja KUPUJE )
byl zdecydowanie najlepszy z tej 4.
[ Dodano: 29-10-2010, 12:38 ]
Wybralem kase z bankomatu,
dzwonie do goscia - nie odbiera, i znowu, az "nie byl w zasiegu"
No i D__a!!!
Wrocilem bez auta.
Na pocieszenie moge sobie mowic, ze moze to byl jakis grubszy przekret, bo za taka kase ten rocznik?
Nie wiem, moze skrzynia, tam gdzie zapas szedl jakis zielony pasek jakby z pianki, gosciu mowil ze to fabryczne. Gosciu cos tam mowil "za na wspolwlasciciela" ale nie sluchalem za bardzo wtedy heh.
ps. We wszystki testowanych galantach, spodziewalem sie lepszedo przyspieszenia, nie wiem czy sa tak zajechane czy ja na "za duzo" licze.
jarekrk [URL= tego ]ten[/URL] byl chyba najdrozszy, jezeli az taka wage przywiazujesz do ceny, ale zarezerwowany:( no i poplyynaaaal.......
[ Dodano: 29-10-2010, 13:15 ]
Gosciu od dunczyka chyba do mnie dzwonil, karte sim mam teraz w modemie.
Dobra wiec tak:
biegi ciezko, jest taki moment jakby blokady, a jak sie przepchnie to wskakuje.
cos tam gdzie zapasowka, jakis pasek z pianki.
minimalna roznica koloru klapy
nadkola jakos "zabezpieczone"
bardzo mnimalna roznica w szparach maski, ale to naprawde minimalna.
troche znosi na lewo
no i jak kolega sprawdzil przebieg oryginal
Co myslicie chyba brac i sie nie ogladac
ps. wie ktos jak wygladaja papiery dunskie i czy dowod to jedna czy dwie czesci
Chyba sie skusze
bo w sumie to tylko te biegi, czytalem ze duzo galantow tak ma, no troszke go znosi.
[ Dodano: 29-10-2010, 13:26 ]
no i ta klapa sie troche rozni odcieniem, tez nie duzo |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-10-2010, 14:22
|
|
|
Nie jestem fachowcem, ale moje czysto subiektywne odczucia:
nie kupiłbym tego auta bo:
- GDI (odsprzedać trudniej, pomijając znane motywy z LPG - miałem cari 1.8GDI i jednak stukające popychacze + pare innych bolączek GDI - jestem na nie)
- climatronic, tempomat, halogeny itp...w aucie tej klasy dobrze mieć trochę bajerów ;], a tu masz golasa (miałem takiego gala, golas zupełny, trochę jednak po czasie brakuje takich pierdół )
Nie napalaj się przede wszystkim, lepiej szukać dłużej a później tylko delektować się jazdą, niż żałować później |
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 29-10-2010, 15:12
|
|
|
Golas, to prawda. Mi by nie odpowiadało tak ubogie wyposażenie. Miałem GDI i nie było z tym silnikiem problemów. Ja byłem zadowolony z eksploatacji GDI. V6 też miewają problemy techniczne i nie można powiedzieć że są aż tak super. Wystarczy poczytać forum. Jak kupowałem swojego to też miałem do wyboru V6. Dobre 20 sekund po odpaleniu orkiestra popychaczy. GDI które miałem nawet w mrozie -15 po 3 dniach postoju odpalało i ani odrobinę nie cyknęło. Wszystko to kwestia stanu auta i wyboru między mniejszym złem. |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-10-2010, 20:43
|
|
|
Amen
Dokładnie tak, jak napisał sebo199
Chociaż jeśli nie miałeś problemów z GDI, to raczej jesteś w mniejszości
Ja miałem dość zaniedbana V6, a mimo wszystko jazda tym to była czysta frajda. Zapas mocy, wyposażenie niezłe + LPG - 26 PLN/100km i micha się śmieje na stacji |
|
|
|
 |
fiodorczy
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 54 Skąd: Goch
|
Wysłany: 30-10-2010, 18:13
|
|
|
Wczoraj dokanalem zakupu "dunczyka"
sebo199 czy na tej stronie jest jeszcze jakies info? moze ilu wlascicieli bylo itp.
moglbys podac ta strone?
moze ktos tlumaczyl dunskie papiery albo wie co to znaczy:
registreringsdato - data rejestracji??
(AE)Ndringsdato ??
registeret forste gang - data pierwszej rejestracji?
zrobilem przeglad
ustawienie zbieznosci
sprawdzenie stanu amortyzatorow:
82%
82%
86%
88%
musze wymienic uszczelniacz na wale, groszowa sprawa tylko ze trzeba rozrzad rozebrac,
wiec zrobie za jednym zamachem.
aha i cos jakby chrobocze chyba w silniku przy obrokach okolo 2500. Jak jest mniej lub
wiecej to chyba wogole tego nie slychac.Co to moze byc? |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 30-10-2010, 18:34
|
|
|
fiodorczy napisał/a: | (AE)Ndringsdato | data zmiany
fiodorczy napisał/a: | sprawdzenie stanu amortyzatorow:
82%
82%
86%
88% |
Tym się nie sugeruj. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
fiodorczy
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 54 Skąd: Goch
|
Wysłany: 30-10-2010, 18:42
|
|
|
Dzieki, data zmiany taka jak rejestracji, czyli wychodzi na to ze mial przynajmniej
dwoch wlascicieli.
To czyli z tymi amorkami to tak jakby pogladowe wyniki, nie majace za duzo wspolnego z rzeczywistoscia? |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 30-10-2010, 19:59
|
|
|
fiodorczy napisał/a: | To czyli z tymi amorkami to tak jakby pogladowe wyniki, nie majace za duzo wspolnego z rzeczywistoscia? |
Przy naszym zawieszeniu wyniki testu amorków nie oddają rzeczywistości. Mój jeden padnięty amorek z tyłu wykazywał około 80%. Zobacz czy nie ciekną, reszta wyjdzie w praniu. Jeśli zarzuca ci tyłkiem to amorki do wymiany.
Daj numer VIN na priva to sprawdzimy wyposażenie. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 30-10-2010, 20:21
|
|
|
Kod: | R48 : AIR FILTER
TN6 : AIR BAG + OTHER OPTION
TYF : AIR BAG + OTHER OPTION
TW5 : AIR BAG + A/C + OTHER OPTION
TX9 : AIR FILTER + AUTO A/C
VB6 : KEY LESS ENTRY (2SET)
PM4 : GRADE MARK (D)
S2V : SEAT TRIM CHANGE + AIR BAG
B45 : STEEL WHEEL
SK1 : STEEL WHL + SPARE TIRE (A)
B11 : SPARE TIRE (A)
K43 : SPECIAL SEAT TRIM
TMB : OTHER OPTION COMBINATION
X09 : GERMANY SPEC
PE0 : BUMPER CHANGE
SPJ : FOG LAMP LESS + OTHER OPTION
SR9 : FOGLAMP LESS + OTHER OPTION
R09 : FULL AUTO A/C
M73 : BLACK PANEL
N77 : PRIVACY GLASS
SLR : A/C + BLACK PANEL
VC2 : AIR BAG (DRIVER,PASSENGER,SIDE) |
Zastanawia mnie dlaczego jest napisane Germany Spec
Produkcja: 2008.08
[ Dodano: 30-10-2010, 20:26 ]
Wychodzi na to, że nie masz nivomatów
Zobacz w papiery, może auto było sprowadzone z Niemiec do Dani. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
fiodorczy
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 54 Skąd: Goch
|
Wysłany: 30-10-2010, 20:35
|
|
|
hmmm...lepiej jakby byly nivomaty? lepiej amortyzuja chyba tak? tylko zalozenie zwyklych pozniej troche drozsze?(nie wiem czy sie nie myle)
nie mam teraz przy sobie, ale ksiazki byly chyba po dunsku i jeszcze byla taka wkladka
o silniku gdi tez po dunsku, wiec chyba jednak z danii.
nie wiem jak to inaczej sprawdzic. serwisowki nie dostalem niestety.
no i rok prod. 2001 (chyba ze 2000)
z tegfo wyposazenia to za bardzo nie kumam |
|
|
|
 |
jacobian
Mitsumaniak jacobian

Auto: EA5W '01 Avance Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 287 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 30-10-2010, 21:36
|
|
|
co do silnika 2.5 V6 to można tanio nabyć używany w dobrym stanie jakby co... |
_________________ Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
 |
|
|
|
 |
fiodorczy
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 54 Skąd: Goch
|
Wysłany: 30-10-2010, 21:58
|
|
|
jacobian ile ta v6? (ty go masz, czy piszesz tak ogolnie?)
Pytam z ciekawosci. |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 30-10-2010, 22:05
|
|
|
fiodorczy napisał/a: | lepiej jakby byly nivomaty? |
Lepiej bez. Nie wydasz kasy na nowe. A przy tym układzie odpada wymiana sprężyn w razie czego.
X w numerze VIN oznacza rok produkcji 1999. Trochę teraz zgłupiałem.
Jeśli możesz, prześlij mi papiery duński dowód rejestracyjny samochodu.
Jeżeli chodzi o wyposażenie, jest standardowe. Masz dodatkową regulację fotela kierowcy. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
fiodorczy
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 54 Skąd: Goch
|
Wysłany: 30-10-2010, 23:07
|
|
|
to na sprezynach zaoszczedze jakby co.
no to sporo tych "dodatkow" hehe.
z tym X to chyba roznie bywa(z tego co sie zdazylem zorientowac).
Mi wyszlo po vin-ie ze rok 2000, no i w sumie jak robilem przeglad
to mi powiedzieli, ze ma "110kw czyli 150km" co wskazuje tez na rok 2000.
No chyba ze jeszcze wychodzily w 2001.
jutro zeskanuje, to tobie wysle.
ps. ciekawe co z tym germany(?) |
|
|
|
 |
|
|