Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mój Lancerek C66A
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-08-2010, 22:19   

Cudowny ten Lancerek.
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 14-08-2010, 12:55   

No no... pasuje mu ten przodzik. Halusy wsadzisz i będzie miód (czy robisz bez halogenów?).
Ta różnica w odcieniu to chyba tylko wina fotki, prawda? :p

Sam bym klimę kupił... i to już! :twisted:
O ile jest kompletna i da się coś z niej wycisnąć.
To jedyna sprawa, której mi brakuje w moim Lancerze...
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 16-08-2010, 11:34   

No z klimą trzeba powalczyć jak wspomniałem ma 20 lat ale wygląda że wszystkie elementy są. U mnie dodatkowy problem polega na braku wspomagania kiery, a koło zamachowe, które napędze wspomaganie odpowiada również za napędzie klimy. Myśle że jeżeli ktoś ma warunki na dłubanie to temat jest do rozwiązania.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 29-10-2010, 18:04   

Kurczę, trafiła mi się okazja na zakup tych progów z C66A (mój ma zmienione na starsze, nie mam pojęcia dlaczego) i tak się zastanawiam czy je brać...

Spyder, mógłbyś wrzucić więcej fot z profilu? Chciałbym zobaczyć jak te progi współgrają z resztą nadwozia :mrgreen:
Byłbym bardzo "dźwięczny"!

Mam też na celowniku przedni zderzak z GTI... ale nie wiem, czy dobrałbym mu taki sam kolor. W końcu to już leciwe autko i różnica na bank byłaby widoczna (musiałbym pewnie od razu maznąć całą resztę wozu).


PS. A tak na marginesie... widzieliście to?

Kod:
http://www.youtube.com/watch?v=bBVoKcUDX1s


Strasznie przypomina moją wizję Lancera... :)



Ale totalnie odleciałem, kiedy zobaczyłem tego. Właściciel ma chyba jakiegoś bzika na punkcie Lancera IV.
I dobrze!

Kod:
http://www.cardomain.com/ride/316367/1991-mitsubishi-lancer-vilnius-lt
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 29-10-2010, 19:46   

Mithrill,
tak się składa że dzisiaj miałem wolne i również przeglądałem youtube pod kontem naszych lancerków, faktycznie filmik pełna profeska no i ten główny bohater :D
Stylistycznie ci powiem, że te progi jak najbardziej powinny być w twoim modelu, w tej chwili brakuje jakby połączenia optycznego miedzy przednim a tylnym spojlerem.
Co do koloru zderzaka GTi to trzeba brać pod uwage że jest on cały plastikowy, wiec faktycznie jest to wyzwanie, aby dobrać idealnie kolor, na twoim miejscu i tak bym spróbował :D .
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 30-10-2010, 18:13   

Cytat:
Co do koloru zderzaka GTi to trzeba brać pod uwage że jest on cały plastikowy, wiec faktycznie jest to wyzwanie, aby dobrać idealnie kolor.


Właśnie. Dlatego póki co skupię się raczej na oryginalnych progach. Mam nadzieję, że to ten sam lakier. Żeby jeszcze ten handlarz był tak uprzejmy i odebrał mój telefon... :P
No a na wiosnę/lato wybieramy 16-calowe felgi!

PS. Spyder jest chyba bardzo zajęty...

EDIT
No i klops. Pan sprzedał jedną końcówkę z progu (prawa strona) i komplet szlag trafił. Brawo. Szukam nadal.
 
 
 
spyder_1988 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 16V -92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Kosewo
Wysłany: 30-10-2010, 19:51   

Sorki :oops: ale faktycznie troszkę byłem zajęty :(

Co do progów to szkoda że ktoś Cię uprzedził :? Na pewno by wyglądał dużo lepiej :) Tylko ciekawi mnie dlaczego nie ma ori progów oraz szerokich listw na drzwiach i spoilera na klapie??? Progi jak najbardziej polecam bo wyglądają, przynajmniej według mnie, o niebo lepiej niż te proste. Problemów z montażem też nie powinno być, ALE gdybyś chciał zamontować jeszcze te szerokie listwy to już problem jest :shock: w drzwiach od c66 sa dodatkowe otwory na dole drzwi do klipsów ( zawsze można jeszcze wywiercić :wink: )

PS: zdjątka postaram się jakieś wstawić :)
_________________

 
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 30-10-2010, 20:40   

Powiem Ci, że ja sam nie wiem dlaczego mój ma pozmieniane te rzeczy.

Na wszystkich blaszkach z numerami jak byk widnieje "C66A 4G92", a progi ma stare, listwy też inne. Zapewne jeszcze parę detali by się znalazło. Może te sprawy były opcją i ktoś z nich zrezygnował przy zakupie? Po tylnym spojlerku na klapie nie ma ani śladu, więc na bank od początku go nie było.

Dlatego próbuję mu te rzeczy "dorobić". Ale chyba nic z tego nie wyjdzie, bo z częściami jest licho. Trzeba czekać na "dawców", a i tak zawsze ktoś mnie wyprzedzi. No trudno.

EDIT
Czyli w sumie listwy na drzwiach i progi stanowią jakby wizualną całość? Czyli bez listew bocznych też się nie obejdę. No ok, muszę zrezygnować z moich planów. Na wiercenie nie mam ochoty. Szlag! :)
 
 
 
spyder_1988 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 16V -92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Kosewo
Wysłany: 30-10-2010, 21:07   

No niestety tak to wygląda :( ale są plusy tego rozwiązania :) w razie lekkiej stłuczki w bok możesz sobie bez problemu założyć drzwi i próg od innego bo to bez problemu dostaniesz a ja w takiej sytuacji będę musiał ostro kombinować :roll:
_________________

 
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 30-10-2010, 21:19   

Ha... może tak samo pomyślał ten Niemiec, który w 1993 składał zamówienie na mojego Miśka :lol:

Albo właśnie miał stłuczkę i wszystko pozmieniał na wersję ze starszych Lancerów (bardziej prawdopodobne) :p
 
 
 
spyder_1988 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 16V -92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Kosewo
Wysłany: 30-10-2010, 21:24   

Ja osobiście wolałbym skupić się na zderzaku od GTI :) z pomalowaniem myślę że nie powinno być problemu, grunt to dobrze dobrać kolor i będzie git :lol: reszte karoserii przepolerować i nie powinno być różnicy, jeżeli będzie oczywiście dobrze pomalowane :wink:
_________________

 
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 30-10-2010, 21:39   

To może progi też pomaluję na kolor nadwozia i będzie "git"? :-)

Jakbyś tak trafił na zderzak od GTI, to pamiętaj proszę o koledze z klubu :D
Znalazłem taki w Białymstoku, ale koleś nie chce wysłać kurierem i prosi o odbiór osobisty.

Hehehe... czyli szukam dalej :roll:

EDIT:

ZNALAZŁEM!
Super... zrobimy Miśkowi nową buźkę :P
Ostatnio zmieniony przez Mithrill 01-11-2010, 11:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 30-10-2010, 22:27   

Mithrill napisał/a:
To może progi też pomaluję na kolor nadwozia i będzie "git"?


bezwzględnie:)
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 02-02-2011, 23:42   

spyder_1988

Napisz proszę coś więcej o tych hamulcach z GTi, które montowałeś. Bez problemu się je zakłada, czy są jakieś kruczki (tył/przód)? Dużo większe są od oryginałów?
Nowe tarcze w jakim sklepie zakupione?
 
 
 
spyder_1988 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 16V -92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Kosewo
Wysłany: 03-02-2011, 20:39   

Hamulce są praktycznie Plug&Play ale tylko praktycznie :? Co do przednich to nie było większego problemu, wszystko tak samo jak ori tylko że większe i to z 30-35mm większe (średnica tarczy) zaciski nie są dużo większe od oryginalnych ale sama powierzchnia klocka jest znacznie większa, z samym montażem trzeba się namęczyć bo trzeba odkręcić prawie całą zwrotnicę: drążki kierownicze, amortyzator, półoś z przegubem i dopiero schodzi tarcz więc troszkę droga przez mękę :( z tylnymi też raczej nie było problemów, jeżeli będziesz miał wszystkie jarzma itp to samo założenie to pikuś, nawet łożyska w bębnowych są takie same jak w tarczowych, problemy zaczynają się po założeniu :roll: linki ręcznego za krótkie i z inną końcówką (ja do dziś szukam i znaleźć nie mogę a tu przegląd się zbliża 20 lutego :( ) a 2 problem to mocowanie rurek bo w oryginale jest jeden uchwyt na belce a w Gti są dwa bo rurka tak śmiesznie zakręca i nie idzie tego przerobić, trzeba dłubać z mocowaniem. No i to by było tyle, życzę powodzenia w przeróbkach :wink: ja zrobiłem błąd bo kupiłem nówki tarcze i klocki na przód, miałem też zregenerować zaciski (tylne zdążyłem) tylko że w międzyczasie skończyły mi się klocki, te ori, i musiałem szybko przełożyć więc trochę rozruszałem zaciski i było git, aż do czasu kiedy się przyblokowały i mi się hamulce tak rozgrzały że się tarcze wykrzywiły i teraz biją przy hamowaniu :evil: ale jak to mówią człowiek uczy się na błędach :?

PS: Daj znać jak tam idzie przerabianie ;-)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.