Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
termostat
Autor Wiadomość
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-11-2010, 11:21   termostat

w poniedziałek wieczór po ciemku zdjąłem dolot żeby dokręcić wężyk chłodzenia do parownika. Potem założyłem i myślałem że jest ok. No ale było ciemno więc mogłem coś niechcący wyrwać.
W każdym bądź razie od tego czasu się nie chce dogrzać. Zapewne termostat puszcza wodę przez chłodnicę cały czas - dobrze kombinuje?

Czy fakt nie działającego termostatu może mieć związek z wyrwaniem przezemnie jakiegoś kabelka w trakcie zakłądania dolotu? Czy do termostatu wogóle jakiś kabelek idzie?
Chyba nie ?

Czyli przypadkowo się złożyło że się akurat zepsuł / powiesił ?
Dobrze myślę że on jest gdzieś przy pompie wody i trzeba ją rozebrać?
Wreszcie jak sprawdzić czy to faktycznie on jest uszkodzony i dlatego auto ma zimny silnik ?
A może to czujnik temperatury ? Ale chyba nie bo jak stane w korku to dochodzi do połowy, w czasie jazdy za to zaraz się wychładza.
_________________
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 03-11-2010, 14:14   

gres, ale żeś pytań na stawiał :)

termostat jest w odbudowie do której idze wąż do chłodnicy. Dokładnie jest w środku. Wyjecie go w naszych autach nie jest zbytnio proste :) trzeba sie na rozkręcać pożądnie żeby sie dostać

Jeśli termostat nie domyka się, to silnik nie bedzie osiągał optymalnej temp.

Nie dochodza do niego węże, kable nic, poprostu zbieg okolicznosci

Czujnik temp. odpowiada tylko za uruchamianie wiatraków
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-11-2010, 11:20   

gres, wszystko wskazuje na termostat, działa on mechanicznie bez zadnej elektroniki. Sprawdzic mozesz zapalajac auto na zimnym i badajac jak sie nagrzewa przed i za za termostatem, w sumie to tania czesc wiec warto od razu wymienić, :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-11-2010, 08:39   

no i jest problem :( wina termostatu. Dostęp do niego w silniku dobry. Gorzej w ic w katalogu znaleźli wydali okazuje się że za mały ! na jutro sprowadza jeszcze 3 inne ciekawe czy któryś spasuje . Ma ktoś doświadczenia na tym polu ?
_________________
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 08-11-2010, 17:57   

Jak pasuje termostat od silnika 6a13, to mogę ci taki używany, ale dobry podesłać. :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-11-2010, 06:51   

heh w IC wkońcu dobraliśmy - katalog internetowy nie kłamał, kłamał za to katalog u nich w komputerach stąd zamieszanie.
Zamieszanie było tym większe że pan zamiast wysłać zamówienie o którym pisałem wcześniej kliknął sobie anuluj i nie poszło. Termostaty doszły więc jeszcze dzień później, jednak do tego czasu misiek wykonał autonaprawy - stary działa ...
_________________
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-11-2010, 14:46   

gres napisał/a:
stary działa ...

dmuchaj na zimne i załóz nowy
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-11-2010, 18:09   

znam lepsze sposoby na wydanie 100 :P

Jak zdechnie to znowu zamówie a do tego czasu zostawiam, bo działa wzorowo :D

[ Dodano: 26-01-2011, 08:36 ]
no i zdechł całkiem

Wydaje mi się że nie otwiera się do końca bo : dość dziwna sytuajca - stojąc w korku jest ok. Powietrze z dmuchawy cieplutkie, ale jadąc pod górkę zwłaszcza, grzeje się , no i jeden wąż zimny.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.