Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana wtryskiwacza paliwa
Autor Wiadomość
DEE-JAY
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2006, 23:24   Wymiana wtryskiwacza paliwa

Mam zapytanko: mianowicie ok. m-c temu motorek w Mitsu przestał palić na 1 cylinder. :? Po długotrwałym, cierpliwym diagnozowaniu okazało się, że padł wtryskiwacz. Niedawno zakupiłem używany za 80pln (nowy 400-450!) bo na tyle pozwoliły fundusze. Sprzedający zapewnił mnie, że jest sprawny...i pochodzi z modelu 1.5 12v. Przy wymianie okazało się jednak, że na dole ma on dwa"otworki" a mój oryg.ma tylko 1. :?: W takim razie czy nie pochodzi on czasami od silnika 8v? Czy wie ktoś jaki wpływ ma to na efektywność pracy silnika, ponieważ po jego założeniu pracuje równo no i pali na wszystkie garki.
Niestety po przełączeniu na lpg/konieczność/ zapala się kontrolka CE(błąd 41).
Czy to wina wtryskiwacza, czy może emulatora(jego oporników)?
Za wszelkie porady z góry dziękuję :!:
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 10-10-2006, 09:24   

Generalnie jest tak że wtryskiwacz powinien być założony ten sam - z tym samym numerem fabrycznym, a to z tego względu iż każdy z wtryskiwaczy moze mieć inne przpustowośći, zdolności itd, reakcje.... zakładaja "podobny" autko owszem może chodzić w miarę OK - ale dawka paliwa na dany cylinder będzie inna niz na reszte... i wtedy to do najzdrowszych przypadków nie należy... pół biedy jak wtryskiwacz będzie podawał troszkę więcej paliwa... (oby nie lał) - ale problem sie zacznie i to poważny jak będzie dawał mniej niz nominał....
Wtedy temp. na cylindrze może pójść w górę i narobić bubu....

Proponowałbym zakupić wtryskiwacz z tego samego modelu silnika, lub dokładnie o tym samym numerze części...

aaa.. wtryskiwacz i jego możliwości można sprawdzić... porządniejsze warsztatu mają urządzonka do sprawdzania wtryskiwaczy..

Pozdrawiam
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 10-10-2006, 21:32   

Witam Błąd 41 ECU - wtryskiwacze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.