Wibracje przy 100-140 km/h |
Autor |
Wiadomość |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 05-11-2010, 14:17
|
|
|
Sprawdź łożyska kół tylnych (znalazłem kiedyś taką podpowiedź na innym forum). Ja w swoim Galancie miałem podobny problem, przy 120 - 130 czuć było drgania całego auta niby pochodzące z przodu, na początku myślałem że to zbierzność ale ustawienie nic nie pomogło. Jak jechałem z kompletem pasażerów to problem znikał. Nie wiem jakim cudem, ale problem zniknął po tym jak zerwałem linke od ręcznego. Wymieniłem ją i przy okazji okładziny i wszystko jest ok |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
wujas
Forumowicz
Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 138 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: 05-11-2010, 16:34
|
|
|
kurcze maglownica raczej odpada poniewaz jest swiezo po regeneracji.
W tym roku wymienialem juz jedno lozysko z przodu i tylu.
Niepokoi mnie to dziwne drzenie kierownicy. Nie jest co ciagla wibracja tylko taka mysle uzalezniona od jazdy. Mozna poiedziec ze jest to bardziej jakies pukanie tylko ze bez dzwieku. No i ostatnio zauwazylem ze te wibracje raczej dochodza z prawej strony i nasilaja sie jak wjade w jaks nierownos( jakis dol lub cos w tym stylu).
Moze to jednak polos choc panowie z AUTOMAX Torun twierdza ze nic im nie dolega
A jak jest u Was z tymi gumami po srodku polosi?? U mnie ta guma na krotszej polosi jest sztywno osadzona a na dlugiej polosi ma ona pewien swoj dystans gora/dol. Mysle jednak ze ten dystans jest prawidlowy.
Co o tym myslicie?? |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 05-11-2010, 21:28
|
|
|
wujas napisał/a: | Wymienione:
tarcze z klockami |
Tylko przód czy tył także? |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
wujas
Forumowicz
Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 138 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: 05-11-2010, 21:33
|
|
|
wymienione wszystkie tarcze i klocki na trw. Po tym zabiegu zanikly wibracje przy hamowaniu |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-11-2010, 07:57
|
|
|
wujas, jeżeli wibracje trakcie hamowania ustały, to o jakich wibracjach wspominasz jeszcze |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
wujas
Forumowicz
Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 138 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: 06-11-2010, 09:54
|
|
|
mowie o wibracjach przy normalnej jezdzie. Wczesniej zanim wymianilem tarcze i klocki to przy hamowaniu telepalo autem jak glupie. Teraz przy hamowaniu jest bajaka tylko pozostaja te dziwne wibracje na budzie i kierownicy niezaleznie czy hamuje czy nie. Jak juz pisalem wczesniej, zauwazylem ze jak prawy przod wpadnie w jakas nirownosc to wtedy nasilaj sie wibracje. Dziwna sprawa. Najlepsze jest to ze gdzie nie pojade to niby wszystko jest ok. Z tego wszystkiego jak mam zostawic auto jakiemus czarodziejowi ktory bedzie wymienial mi pol auta i nadal nie bedzi poprawy to mam go gdzies! Tak to ja sam moge sobie wymieniac do skutku. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-11-2010, 09:59
|
|
|
Opony, felgi, łozyska, były sprawdzane |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
wujas
Forumowicz
Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 138 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: 06-11-2010, 10:16
|
|
|
felgi prostowane i opony sprawdzone mysle ze w dosc dobrym zakladzie w mojej okolicy.
Co do lozysk to wymienialem prawe przednie bez piasty poniewaz wyczułem luzy. Jednak ta wymiana nic nie zmienila. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-11-2010, 13:16
|
|
|
wujas napisał/a: | jak prawy przod wpadnie w jakas nirownosc to wtedy nasilaj sie wibracje | Amortyzatory? |
|
|
|
 |
wujas
Forumowicz
Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 138 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: 07-11-2010, 00:45
|
|
|
amorki nowe keyaba, chyba ze moze jakies gumy gornego mocowania amortyzatora (nie wiem jak to fachowo nazwac ) poniewaz one pozostaly stare |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 07-11-2010, 07:06
|
|
|
wujas a koła to alu czy blaszaki bo jeżeli alusy to może brakuje specjalnych pierścieni na piastę żeby osadzić na niej felgę brak takich pierścieni właśnie powoduje takie wibracje |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
wujas
Forumowicz
Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 138 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: 07-11-2010, 11:22
|
|
|
felgi alu, oryginalne berbety (nie wiem czy dobrze pamietam nazwe).
Do tych oryginalnych tez musze miec pierscienie? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-11-2010, 09:49
|
|
|
wujas napisał/a: | Do tych oryginalnych tez musze miec pierscienie? | Nie. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 08-11-2010, 13:27
|
|
|
Hugo napisał/a: | wujas napisał/a: | Do tych oryginalnych tez musze miec pierscienie? | Nie. |
Tak. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-11-2010, 15:46
|
|
|
Nie. Oryginalne felgi Mitsubishi mają otwór centrujący 67,1 mm, więc po co pierścienie, jesli po ich założeniu nie zamontujesz felgi? Czy ja tu czegoś nie rozumiem? |
|
|
|
 |
|