Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wibracje przy 100-140 km/h
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 09-11-2010, 11:51   

Hugo mylisz zadania pierścienia centrującego.
Jego zadaniem jest „unieruchomienie” felgi na szpilkach, a nie zmiana średnicy otworu.
Robi to zapewniając wypełnienie wolnej powierzchni przy piaście i przyleganie pełną powierzchnią felgi do piasty. Z reguły jest to mała „uszczelka” nie mająca wpływu na średnicę otworu.
Wszystkie nowe alufelgi, które kupowałem miały w zestawie zarówno zaślepki jak i pierścienie.
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 09-11-2010, 12:00   

ale mowa tu o oryginalne felgi a nie kupione w sklepie
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 09-11-2010, 12:13   

Cytat:
Z reguły jest to mała „uszczelka” nie mająca wpływu na średnicę otworu.

Niech ktoś zobaczy co jest w otworze ori felgi. Niestety nie posiadam alufelg Mitsubishi :wink: w Hondzie są :wink:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-11-2010, 19:02   

mkm, sorry, ale nie wiem o co Ci chodzi. Nieważne.
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 09-11-2010, 19:10   

Hugo, jak ściągniesz felgę to od strony wewnętrznej na środku felgi (z zewnątrz masz kapkę) powinien być pierścień ja miałem taki plastikowy ale mogą być inne, kiedyś też nie miałem w mojej starej vectrze i biło nieżle ale jak założyłem bicie ustało.
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-11-2010, 19:12   

jkrzysztof80 napisał/a:
Hugo, jak ściągniesz felgę to od strony wewnętrznej na środku felgi (z zewnątrz masz kapkę) powinien być pierścień ja miałem taki plastikowy ale mogą być inne, kiedyś też nie miałem w mojej starej vectrze i biło nieżle ale jak założyłem bicie ustało
Masz oryginalne felgi od Mitsubishi?
Czy piszemy o czymś takim? http://allegro.pl/piersci...1304901327.html
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 09-11-2010, 19:14   

ja za jeden dałem 25zł
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 10-11-2010, 19:18   

witam ja mam w swoim avansie gdi mam orginalne fele mitsu i są w nich pierścienie centrujące tak samo w v6 felgi też posiadają te pierścienie
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 11-11-2010, 09:58   

strasznie zagmatwana ta historia z tymi pierścieniami :D Ja takowych nie posiadam.
Jednak widze ze niektórzy tez nie maja pierscieni i jest ok.
 
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 16-01-2011, 20:46   

ostatnio wymieniłem piastę z przodu bo łożysko huczało i miało luz , myślałem że wibracje ustaną ale dalej przy 140 czuć drgania/wibracje ,czy zbieżność może mieć na to wpływ oraz tarcze hamulcowe nawet jak nie hamuję ? tzn podczas stałej prędkości
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-01-2011, 00:17   

marcinzam od kilku dni mam dokładnie to samo, ale powyżej 100 km/h. Ciekawe w czym problem, nawet przełożyłem koła przód-tył (na przedniej lewej oponie jest mały bąbel-teraz na tylnej lewej). Jest jakby deko lepiej, ale dalej drży, choć sam już nie wiem czy to nie wina nawierzchi, bo czasami, choć rzadko nie trzęsie prawie wcale. W zawieszeniu wszystko nowe prócz wahaczy górnych i dolnych prostych. Zbieżność ustawiona.
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 17-01-2011, 09:17   

właśnie u mnie też wszystkie wahacze nowe oprócz górnych ale sworznie luzu nie mają, opony nowe, tylko zbieżność nie ustawiona po wymianie prostych wahaczy, i tak się zastanawiam czy krzywe tarcze mogą mieć wpływ na drgania powyżej 100 km/h, bo przegub wewnętrzny raczej odpada jak jadę na luzie też czuć te drgania
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-01-2011, 09:44   

ja jak kiedys zapomnialem zalozyc pierscien centrujący do felgi Alu ( nieoryginalnej ) to odkreciło mi sie koło i zaczeło walic strasznie, na szczescie piny mi sie nie pokrzywiły ale jeden zaczal sie ruszac :P
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-01-2011, 10:35   

Mi się kiedyś odważnik odkleil z felgi, no i zaczeło dudnić po karoserii, w zasadzie to już od 90km/h, normalnie popuściłem w gacie, mówie co jest, autem byłem w trasie, daleko od domu, pierwsze co mi przyszło na myśl to sprawdzić koła, podjechałem na pierwszy zakład wulkanizacyjny, umyli, wyrównali ciśnienie, wyważyli kólka i spokojnie moglem jechać dalej.

Także sprawdźcie obie czy odwaznik się nie odkleił, przesunął, cisnienia nie ma za mało itp.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
stig1 
Forumowicz
stig1

Auto: Galnt 2.5V6 99r. Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 17-01-2011, 11:11   

drgania powyżej setki na kierownicy daje również zużyta tuleja metalowo gumowa na bananie.
Piszecie że jesteście po wymianie, ale na co?
_________________
Galnt 2.5V6 99r. Sport Edition
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.