Wibracje przy 100-140 km/h |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 09-11-2010, 11:51
|
|
|
Hugo mylisz zadania pierścienia centrującego.
Jego zadaniem jest „unieruchomienie” felgi na szpilkach, a nie zmiana średnicy otworu.
Robi to zapewniając wypełnienie wolnej powierzchni przy piaście i przyleganie pełną powierzchnią felgi do piasty. Z reguły jest to mała „uszczelka” nie mająca wpływu na średnicę otworu.
Wszystkie nowe alufelgi, które kupowałem miały w zestawie zarówno zaślepki jak i pierścienie. |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 09-11-2010, 12:00
|
|
|
ale mowa tu o oryginalne felgi a nie kupione w sklepie |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 09-11-2010, 12:13
|
|
|
Cytat: | Z reguły jest to mała „uszczelka” nie mająca wpływu na średnicę otworu. |
Niech ktoś zobaczy co jest w otworze ori felgi. Niestety nie posiadam alufelg Mitsubishi w Hondzie są |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-11-2010, 19:02
|
|
|
mkm, sorry, ale nie wiem o co Ci chodzi. Nieważne. |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 09-11-2010, 19:10
|
|
|
Hugo, jak ściągniesz felgę to od strony wewnętrznej na środku felgi (z zewnątrz masz kapkę) powinien być pierścień ja miałem taki plastikowy ale mogą być inne, kiedyś też nie miałem w mojej starej vectrze i biło nieżle ale jak założyłem bicie ustało. |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-11-2010, 19:12
|
|
|
jkrzysztof80 napisał/a: | Hugo, jak ściągniesz felgę to od strony wewnętrznej na środku felgi (z zewnątrz masz kapkę) powinien być pierścień ja miałem taki plastikowy ale mogą być inne, kiedyś też nie miałem w mojej starej vectrze i biło nieżle ale jak założyłem bicie ustało | Masz oryginalne felgi od Mitsubishi?
Czy piszemy o czymś takim? http://allegro.pl/piersci...1304901327.html |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 09-11-2010, 19:14
|
|
|
ja za jeden dałem 25zł |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 10-11-2010, 19:18
|
|
|
witam ja mam w swoim avansie gdi mam orginalne fele mitsu i są w nich pierścienie centrujące tak samo w v6 felgi też posiadają te pierścienie |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
wujas
Forumowicz
Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 138 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: 11-11-2010, 09:58
|
|
|
strasznie zagmatwana ta historia z tymi pierścieniami Ja takowych nie posiadam.
Jednak widze ze niektórzy tez nie maja pierscieni i jest ok. |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 16-01-2011, 20:46
|
|
|
ostatnio wymieniłem piastę z przodu bo łożysko huczało i miało luz , myślałem że wibracje ustaną ale dalej przy 140 czuć drgania/wibracje ,czy zbieżność może mieć na to wpływ oraz tarcze hamulcowe nawet jak nie hamuję ? tzn podczas stałej prędkości |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-01-2011, 00:17
|
|
|
marcinzam od kilku dni mam dokładnie to samo, ale powyżej 100 km/h. Ciekawe w czym problem, nawet przełożyłem koła przód-tył (na przedniej lewej oponie jest mały bąbel-teraz na tylnej lewej). Jest jakby deko lepiej, ale dalej drży, choć sam już nie wiem czy to nie wina nawierzchi, bo czasami, choć rzadko nie trzęsie prawie wcale. W zawieszeniu wszystko nowe prócz wahaczy górnych i dolnych prostych. Zbieżność ustawiona. |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 17-01-2011, 09:17
|
|
|
właśnie u mnie też wszystkie wahacze nowe oprócz górnych ale sworznie luzu nie mają, opony nowe, tylko zbieżność nie ustawiona po wymianie prostych wahaczy, i tak się zastanawiam czy krzywe tarcze mogą mieć wpływ na drgania powyżej 100 km/h, bo przegub wewnętrzny raczej odpada jak jadę na luzie też czuć te drgania |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-01-2011, 09:44
|
|
|
ja jak kiedys zapomnialem zalozyc pierscien centrujący do felgi Alu ( nieoryginalnej ) to odkreciło mi sie koło i zaczeło walic strasznie, na szczescie piny mi sie nie pokrzywiły ale jeden zaczal sie ruszac |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-01-2011, 10:35
|
|
|
Mi się kiedyś odważnik odkleil z felgi, no i zaczeło dudnić po karoserii, w zasadzie to już od 90km/h, normalnie popuściłem w gacie, mówie co jest, autem byłem w trasie, daleko od domu, pierwsze co mi przyszło na myśl to sprawdzić koła, podjechałem na pierwszy zakład wulkanizacyjny, umyli, wyrównali ciśnienie, wyważyli kólka i spokojnie moglem jechać dalej.
Także sprawdźcie obie czy odwaznik się nie odkleił, przesunął, cisnienia nie ma za mało itp. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
stig1
Forumowicz stig1
Auto: Galnt 2.5V6 99r. Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 37 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 17-01-2011, 11:11
|
|
|
drgania powyżej setki na kierownicy daje również zużyta tuleja metalowo gumowa na bananie.
Piszecie że jesteście po wymianie, ale na co? |
_________________ Galnt 2.5V6 99r. Sport Edition |
|
|
|
 |
|