Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Pływające obroty Carisma 1.6
Autor Wiadomość
jurusxxx 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 1
Skąd: Podzamcze
Wysłany: 25-11-2010, 10:38   [Cari 1.6] Pływające obroty Carisma 1.6

Witam

Proszę pomóżcie mi bo ja już nie wiem co mam robić.
Byłem już u 10 mechaników i każdy podkręca mi obroty do 2000 za dwa dni ta sytuacja znowu wraca.
Ciągle pływające obroty ( co wymienić, co naprawić, jaka może być tego przyczyna)
Za odpowiedź z góry dziękuję
Pozdrawiam
_________________
jurusxxx
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-11-2010, 10:45   

Wyczyścic przepustnice, sprawdzić jej ustawienie i przyuczyć ECU
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 25-11-2010, 11:14   

Do powyższego sprawdź to co było przyczyną pływających obrotów w mojej Cari a przez co straciłem wiele nerwów...

Sprawdź w jakim stanie jest plaster miodu w przepływce, musi być w prawie idealnym stanie, bez żadnych zagięć. U mnie niby wcześniej wyglądała nie tak źle, ale to wyprostowaniu obroty są prawie idealne. A straciłem wiele czasu na szukanie przyczyny.
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
campanelli 
Nowy Forumowicz
Campanelli

Auto: Carisma 1.6 73KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 11
Skąd: Tychy
Wysłany: 24-09-2014, 20:59   

w moim Carisma 1.6 też miałem problem falujących obrotów. Pojawiły się, ot tak, jak stałem któregoś dnia w korku. Jak zajrzałem do przepływomierza, to zobaczyłem ściśnięty plaster miodu, praktycznie przysłaniający połowę prześwitu. Po dość niedbałym i byle jakim udrożnieniu (śrubokrętem, ot, żeby były dziury) i wyprostowaniu blaszek wszystko wróciło do normy! Przydałoby się go porządnie wyprostować albo wymienić.

PYTANIE: Jak wyciągnąć i wymienić plaster miodu w przepływomierzu, po wypięciu i odkręceniu przepływomierza?
_________________
Carisma 1.6 16V 98'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.