Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy Outek 2 2.2MIVEC diesel
Autor Wiadomość
markyz
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2010, 20:02   

Mnie stuknęło już 110 kkm więc kolejny przegląd. Dzwonię do ASO ile to będzie kosztować - conajmniej 2500zl - mhm myslę sobie duzo. Za radą niektórych z tego forum zadzwoniłem do Peugoeta i... Pani się długo kajała że to duży przegląd że wiele rzeczy do sprawdzenia i wymiany - poczym rzekła 1400 zł - myślę sobie może być. Zostawiłem autko w serwisie a wieczorkiem - niespodzianka - cena przeglądu 800zł !!! pytam dlaczego tak mało - i tu dostałem całe info odnośnie stanu pojazdu - czegoś takiego w mitsu nigdy nie uzyskałem. Ogólnie nie wszystko wymaga wymiany co 20tys km. A o rzetelności (mam nadzieje) przeglądu niech świadczy fakt że jednak stwierdzili luz na drążku kierownicy. :)
pozdr
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 29-11-2010, 20:15   

markyz napisał/a:
Mnie stuknęło już 110 kkm więc kolejny przegląd. Dzwonię do ASO ile to będzie kosztować - conajmniej 2500zl - mhm myslę sobie duzo. Za radą niektórych z tego forum zadzwoniłem do Peugoeta i... Pani się długo kajała że to duży przegląd że wiele rzeczy do sprawdzenia i wymiany - poczym rzekła 1400 zł - myślę sobie może być. Zostawiłem autko w serwisie a wieczorkiem - niespodzianka - cena przeglądu 800zł !!! pytam dlaczego tak mało - i tu dostałem całe info odnośnie stanu pojazdu - czegoś takiego w mitsu nigdy nie uzyskałem. Ogólnie nie wszystko wymaga wymiany co 20tys km. A o rzetelności (mam nadzieje) przeglądu niech świadczy fakt że jednak stwierdzili luz na drążku kierownicy. :)
pozdr

Co to za przegląd przy takim stanie licznika? ja mam co 20kkm. Przy 120kkm wiem że trzeba uzupełnić dodatek EOLYS, a to jakies 500zł.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
markyz
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2010, 07:30   

trochę mi się przeciągnęło - ;) oczywiście to był przegląd na 100tys - pewnie w mitsubishi dolali by mi go za 1000zł ale peugeot stwierdził że jest go w normie :P
Nigdy nie miałem doczynienia z PSA więc nie mogę nic o nich powiedzieć - narazie mnie zaskoczyli pozytywnie
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 06-12-2010, 18:16   

markyz napisał/a:
trochę mi się przeciągnęło - ;) oczywiście to był przegląd na 100tys - pewnie w mitsubishi dolali by mi go za 1000zł ale peugeot stwierdził że jest go w normie :P
Nigdy nie miałem doczynienia z PSA więc nie mogę nic o nich powiedzieć - narazie mnie zaskoczyli pozytywnie

Jeśli robiłeś przegląd 100tys. km i w ASO Mitsubishi zaproponowali cenę 2500zl, to albo osoba z ktorą rozmawialeś byla totalnie niekompetentna i rzuciła cene z sufitu niesprawdzając co podlega wymianie, albo chcieli cie naciągnąć i powymienac wiecej niż przewiduje zakres czynności dla tego przeglądu. Jedyna rzecz oprócz wymiany oleju, filtra oleju, kabinowego to wymiana oleju w transferze. Nie jest to jakiś kosmiczny koszt, bo w skrzyni rozdzielczej mieci się tylko 0.6l :D Jeśli zatem zaplaciłeś 800zł w PSA to jest to normalna cena jesli nie mialeś wlasnego oleju i filtrów. Wymiana płynu EOLYS przypada zaś na przegląd 120tys. km.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
markyz
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2010, 19:33   

No więc powiem tak - pewnie masz rację że coś było nie tak - ale drążyłem temat i osoba z którą rozmawiałem twierdziła że wszystko jest do wymiany :P - ale płaciłem już nie raz dużo u tego dealera więc nie wydało mi się to dziwne. Ale teraz - daleko od niego :P a tak przyokazji do outka dokupiłem audi A5 - ciekawe jak mnie tam będę cieli ;>
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-12-2010, 21:30   

markyz napisał/a:
No więc powiem tak - pewnie masz rację że coś było nie tak - ale drążyłem temat i osoba z którą rozmawiałem twierdziła że wszystko jest do wymiany - ale płaciłem już nie raz dużo u tego dealera więc nie wydało mi się to dziwne.

Sprawa jest bardzo prosta. Na www.mitsubishi.pl w dziale Serwis mozesz obejzec liste czynnosci serwisowych dla kazdego przegladu. Nie daj sie naciagac cwaniaczkom.... :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2010, 13:35   

Pojawił się w polskim cenniku 2,2 MIVEC. Co ciekawe, tańszy niż franca. Sądząc po małym prześwicie w specyfikacji, ma jednak pojemnik na odpowiednik EOLYSa.

http://www.mitsubishi.pl/cennik/Outlander
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 12-12-2010, 16:19   

venglin napisał/a:
ma jednak pojemnik na odpowiednik EOLYSa.

Istnienie pojemnika i płynu w systemie zależy wyłącznie od zastosowanego typu filtra cząsteczek stałych a nie rodzaju silnika... A może skrzynia biegów albo sam silnik "wystawa" nieco więcej..?
A tańszy od francy bo franca z automacikiem a nie z manualem jak ten MIVEC...
 
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 12-12-2010, 18:11   

cytat z info prasowego.

"W przypadku Outlandera należy zauważyć, iż obecnie oferowany silnik 2,2 DiD o mocy 156 KM (dostarczany przez koncern PSA) będzie nadal sprzedawany w połączeniu z dwusprzęgłową przekładnią TC-SST Mitsubishi Motors obok mocniejszej jednostki “4N14” 177 KM z manualną, 6-przełożeniową skrzynią biegów."


Całość
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.