Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem uruchomieniem Miśka MSW 99
Autor Wiadomość
John 
Nowy Forumowicz
John

Auto: Space Wagon 2,4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: Olecko
  Wysłany: 14-12-2010, 19:16   Problem uruchomieniem Miśka MSW 99

Witam. Potrzebna pomoc. W czasie spokojnej jazdy zgasł silnik GDI w moim Miśku MSW 99.
Nie ma żadnego sygnału o uszkodzeniach. Po podłączeniu testera niby wszystko od strony elektoniczno-elektrycznej jest w porządku. Ciśnienie paliwa na listwie wynosi 5 bar.
Wszystkie czujniki według testera są dobre. Próby odłączania przepływomierza, czujnika wałka rozrządu i poszczególnych świec nic nie dają - silnika nie daje się wtedy wcale uruchomić.
Mechanik serwisu Mitsubishi sugeruje uszkodzenie czujnika położenia wałka rorządu ?
Inny mechanik sugeruje przesunięcie położenia kół rozrządu o parę ząbków ?
Ale silnik na parę sekund uruchamia się i pracuje idealnie. Potem gaśnie albo szarpie nie mogąc wejść na obroty.
Może ma ktoś pomysł jak sprawdzić co padło. Pilne! proszę o pomoc. John.


Witam. Podziękowania dla Ynabeja. Dzięki informacji zawartej w poście dotyczącej usunięcia usterki w jego MSW 99, bardzo szybko i sprawnie naprawiłem swój samochód. Pomogła również posiadana wiedza dotycząca elektroniki. Po wymianie sterownika wtryskiwaczy silnik podjął normalną pracę. Teraz w wolnych chwilach podejmę próbę zdiagnozowania uszkodzonego sterownika - spróbuję ustalić jaka jest przyczyna uszkodzenia tak ważnego elementu. Mit o niezawodności japońskich samochodów padł trupem. Za poważna awaria.
Swoją drogą marne to forum - czytających wielu, pomocy zero. Znaczy się normalnie, czyli marnie. Muszę przemyśleć temat posiadania MSW, jeśli awarii silnika GDI będzie przybywać, rozstaniemy się z ta marką. Aktualnie 13 lat jeżdżę równolegle Skodą, po za normalnymi oznakami zużycia i wymianą zużytych elementów jeżdżę i zapalam auto nawet przy -30*C. I to by było na razie tyle. Pozdrawiam.
_________________
John
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.