Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrolka płyny chłodniczego
Autor Wiadomość
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 08-12-2010, 10:23   Kontrolka płyny chłodniczego

Od odebrania z przekładki świeci mi się kontrolka płynu chłodniczego (cos ala pomaranczowy domek) , i zastanawiam się z czego to może być , płyn chłodniczy wlany nowy jest full. Ale przy przekładce zmienialiśmy też czujnik i wskaźnik temperatury wody. Stary czujnik wywalony i kabel do niego zaizolowany. Teraz jest na nowym z auto gauge. Może to mieć wpływ na to ?
 
 
 
Dodgman 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 20
Skąd: DL
Wysłany: 15-12-2010, 18:46   

Devill, ten ala pomarańczowy domek to kontrolka płynu od spryskiwacza
<kontrolka pomiędzy czerwoną kontrolką pasów a srs natomiast na samym dole jest kontrolka od active aero ale to pewnie wiesz i tam też jest ala domek choć ja tego nie mam iż to dodge
pzdr
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 16-12-2010, 00:42   

hahaha jesli to sie okaze, z plynu ze spryskiwaczy to chyba mnie ... :lol: :lol: :lol: :lol:
Dzieki wielkie za info, jutro to sprawdze :D
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 16-12-2010, 08:22   

Ta kontrolka przy active aero jest od poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym ma swój własny czujnik w zbiorniczku więc nie ma nic wspólnego z czujnikiem który odłączyłeś, kontrolka poziomu płynu od spryskiwaczy jest wyżej i wygląda zupełnie inaczej w wersji euro więc również i w twoim GTO nie sposób już go pomylić z kontrolką od poziomu w zbiorniku wyrównawczym. Niżej wklejam schemat kontrolek na zegarach w GTO żeby już nie było wątpliwości: Numer 9 kontrolka od płynu spryskiwaczy, Numer 18 kontrolka od poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym.


_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Dodgman 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 20
Skąd: DL
Wysłany: 16-12-2010, 13:28   

Dlatego zaznaczyłem że są 2 kontrolki ala domek, jednak że nie w tej wersji <euro> Mój błąd

Faktycznie wygląda inaczej ta kontrolka od spryskiwaczy w wersji euro :shock: , nieświadomy byłem iż nawet niektóre kontrolki się różnią w wersjach produkowanych na inny rynek hehe.. Tak na marginesie widzę aż 4 rożnice kształtu kontrolek..

Właśnie u mnie kontrolka nr18 wygląda jak od spryskiwacza
Człowiek Całe Życie Się Uczy :!:
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 16-12-2010, 14:11   

W wersji usa kontrolki od sprysków i od zbiorniczka wyrównawczego są bardzo podobne i łatwo je pomylić, Dodgman schemat zegarów jest od wersji GTO twin turbo dlatego więcej kontrolek może się różnić od twoich bo z opisu widzę że masz r/t czyli wolnossaka.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Dodgman 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 20
Skąd: DL
Wysłany: 16-12-2010, 15:01   

Tak to tylko wersja R/T ale porównując kontrolki nawet z R/T TT to o ile pamiętam, niektóre kontrolki są inne patrząc na twój schemat m.in. (check engine, brakes)-napisy, ten spryskiwacz i wyrównawczy tzw. domki:) było chyba w lewym dolnym rogu <security> a w GTO puste miejsce - to miałem na myśli hehe
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 16-12-2010, 15:04   

Dokładnie kontrolki różne są nie tylko między modelami ale też rynkami na które szły auta, jak też wyposażeniem na konkretny rynek który wymuszał zmiany kontrolek.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Dodgman 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 20
Skąd: DL
Wysłany: 16-12-2010, 15:09   

O to mi chodziło :) nawet takie banalne rzeczy są inne :!:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.