Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robot
16-06-2009, 23:17
Mitsubishi Galant GLSi 2.0
Autor Wiadomość
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2009, 13:41   

zawory masz hydrauliczne wiec nic tam nie wregulujesz, bez zdjecia głowicy nie zobaczysz czy zawory sa wypalone. Sprawdź sobie kompresje ona ci duzo powie. A tak wogóle to sprezentuj samochód dziadkowi to jeszcze pare lat pojeździ a sam kup coś młodszego i zdrowszego.
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 27-06-2009, 14:50   

Zawory są hydrauliczne i tak jak rzekłeś nic nie wykazało..... mechanik rzekł, że to wina tłumika.. możliwe ?
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2009, 18:01   

mocno watpliwe, bardziej przez kata o ile jeszcze jest.Jak poczujesz pulsowanie spalin przykladajac reke do wydechu ok 10-20 cm to cały wydech powinien byc ok. By silnik sie krecił musi byc wyważony (mymiana sprzegła i docisku), musi byc równa i dobra kompresja, dobrze ustawiony zapłon, sprawna przeplywka ew szczelny dolot i drożny wylot.
 
 
pioy 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 ben. 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1
Skąd: Radymno
Wysłany: 10-12-2010, 15:34   

Witam. Przeglądam forum i natrafiłem na ten wątek. Temat nie aktualny ale może się ta informacja kiedyś komuś przyda. Mam Galanta z gazem 1.8 i miałem przez długi czas podobne objawy.
Zdarzyło sie że musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą. Po wymianie, kiedy mechanik wyregulował zawory ( zrobił to bardzo dobrze ) okazało się, że Galant dalej nie ma mocy. Mechanik nie wiedział, że miałem takie problemy przed wymianą uszczelki, ale zareagował bardzo szybko i profesjonalnie tzn. wykręcił jedną ze świec i podgiął ( nie wiem czy na dół czy do góry ) elektrodę boczną tzn. końcówkę świecy przez którą przeskakuje iskra. Tylko tyle i w jednej chwili moc galanta poszła REALNIE o 25% do góry. Inni mechanicy rozkładali ręce i kombinowali przy zapłonie.
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-12-2010, 16:39   

Standard przy aucie z gazem, przerwa w świecy musi być mniejsza niż oryginał.
Dobrze, że dałeś tutaj tą informację. ;)
_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 16-12-2010, 23:16   

no to nasuwa mi się teraz pytanie bo czeka mnie wymiana świec czy może mi ktoś powiedzeć jaki powinien być odstęp elektrody bo w katalogu NKG sa 3 rodzaje i teraz nie wiem jakie powinny byc raczej nie mam zamiaru kupować 3kpl. żeby zobaczyć na jakich bedzie gal chodził dobrze, przypominam że nie mam gazu czysta benzyna
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.