Przesunięty przez: robot 16-06-2009, 23:17 |
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2009, 13:41
|
|
|
zawory masz hydrauliczne wiec nic tam nie wregulujesz, bez zdjecia głowicy nie zobaczysz czy zawory sa wypalone. Sprawdź sobie kompresje ona ci duzo powie. A tak wogóle to sprezentuj samochód dziadkowi to jeszcze pare lat pojeździ a sam kup coś młodszego i zdrowszego. |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 27-06-2009, 14:50
|
|
|
Zawory są hydrauliczne i tak jak rzekłeś nic nie wykazało..... mechanik rzekł, że to wina tłumika.. możliwe ? |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2009, 18:01
|
|
|
mocno watpliwe, bardziej przez kata o ile jeszcze jest.Jak poczujesz pulsowanie spalin przykladajac reke do wydechu ok 10-20 cm to cały wydech powinien byc ok. By silnik sie krecił musi byc wyważony (mymiana sprzegła i docisku), musi byc równa i dobra kompresja, dobrze ustawiony zapłon, sprawna przeplywka ew szczelny dolot i drożny wylot. |
|
|
|
 |
pioy
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 1.8 ben. 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1 Skąd: Radymno
|
Wysłany: 10-12-2010, 15:34
|
|
|
Witam. Przeglądam forum i natrafiłem na ten wątek. Temat nie aktualny ale może się ta informacja kiedyś komuś przyda. Mam Galanta z gazem 1.8 i miałem przez długi czas podobne objawy.
Zdarzyło sie że musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą. Po wymianie, kiedy mechanik wyregulował zawory ( zrobił to bardzo dobrze ) okazało się, że Galant dalej nie ma mocy. Mechanik nie wiedział, że miałem takie problemy przed wymianą uszczelki, ale zareagował bardzo szybko i profesjonalnie tzn. wykręcił jedną ze świec i podgiął ( nie wiem czy na dół czy do góry ) elektrodę boczną tzn. końcówkę świecy przez którą przeskakuje iskra. Tylko tyle i w jednej chwili moc galanta poszła REALNIE o 25% do góry. Inni mechanicy rozkładali ręce i kombinowali przy zapłonie. |
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-12-2010, 16:39
|
|
|
Standard przy aucie z gazem, przerwa w świecy musi być mniejsza niż oryginał.
Dobrze, że dałeś tutaj tą informację. |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 16-12-2010, 23:16
|
|
|
no to nasuwa mi się teraz pytanie bo czeka mnie wymiana świec czy może mi ktoś powiedzeć jaki powinien być odstęp elektrody bo w katalogu NKG sa 3 rodzaje i teraz nie wiem jakie powinny byc raczej nie mam zamiaru kupować 3kpl. żeby zobaczyć na jakich bedzie gal chodził dobrze, przypominam że nie mam gazu czysta benzyna |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
|