 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Uszczelka pod głowice. |
Autor |
Wiadomość |
lukas
Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 77 Skąd: Stąd
|
Wysłany: 17-12-2010, 13:27
|
|
|
Dzieki bardzo Slawek, plusik polecial, ja mam turbiny podkrecone pompuje do 20psi narazie boje sie isc wyzej bo ma glowice pekniete, a ja intercooler mam, tylko szukam wiekszego - nie zawsze wiekszy jest lepszy ale w tym wypadku bylby potrzebny. Z DUAL fajniej by wygladal, no ale moze jednak sobie odpuszcze niewiem pomysle, a jesli chodzi o chlodnice to co powiesz o tej?:
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
Tu sa dodatkowo 2 wentylatory, ktore maja zastapic ten oryginalny [DUZY i MALY] tak ?
Bo ktos mi kiedys mowil ze te wentylatory wlasnie maja byc ZAMIAST oryginalnych? |
_________________ Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 17-12-2010, 18:30
|
|
|
lukas napisał/a: | ja mam turbiny podkrecone pompuje do 20psi narazie boje sie isc wyzej bo mam głowice pęknięte |
A jakie masz turbiny założone, jakie wtryski i pompę i czym to strojone masz ? |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 18-12-2010, 09:43
|
|
|
20 psi to pewnie w peaku...ale... jesli masz serie turbiny oraz serie system paliwowy.. to robisz duza glupote.
wyglada jakbys zupelnie otworzyl wastegaty. predzej czy pozniej zalatwisz pierscienie lub wypalisz sobie dziure w tloku.
napisz wiecej o twoim sertupie
[ Dodano: 18-12-2010, 09:50 ]
odonsnie tego linka...FYI , te slimy maja duzo mniejsza wydajnosc niz seryjne wentylkatory. jesli nie masz wiekszych turbin (obudowa) niz seria to nie ma sensu zmieniac wentylatorow.
poza tym niepotrzebnie bedziesz musial przerabiac seryjny system wentylatorow. u nas sa 2 biegi na kazdy wentylator w zaleznosci od wlaczonej klimy.predkosci temp wody , bo sa 2 czujniki paru rzeczy.,....takze w sumie szkoda pracy. ja kupilem chlodnice na ktora seryjne wentylatory pasuja otworami montazowymi i takie rozwiazanie moge ci polecic |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
lukas
Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 77 Skąd: Stąd
|
Wysłany: 29-12-2010, 12:21
|
|
|
n3000 napisał/a: | lukas napisał/a: | ja mam turbiny podkrecone pompuje do 20psi narazie boje sie isc wyzej bo mam głowice pęknięte |
A jakie masz turbiny założone, jakie wtryski i pompę i czym to strojone masz ? |
Szczerze to nazwy niepamietam, poprzedni wlasciciel zmienil je, a nazwa to jest cos takiego jak g15 czy cos? Bo jesli tak to wtedy to jest to tak na 80% ale niejestem pewien i tak bede musial wszystko rozebrac jak wkoncu garaz dorwe wiec wtedy bede pewien.
slawekpurc napisał/a: | 20 psi to pewnie w peaku...ale... jesli masz serie turbiny oraz serie system paliwowy.. to robisz duza glupote.
wyglada jakbys zupelnie otworzyl wastegaty. predzej czy pozniej zalatwisz pierscienie lub wypalisz sobie dziure w tloku.
napisz wiecej o twoim sertupie
[ Dodano: 18-12-2010, 09:50 ]
odonsnie tego linka...FYI , te slimy maja duzo mniejsza wydajnosc niz seryjne wentylkatory. jesli nie masz wiekszych turbin (obudowa) niz seria to nie ma sensu zmieniac wentylatorow.
poza tym niepotrzebnie bedziesz musial przerabiac seryjny system wentylatorow. u nas sa 2 biegi na kazdy wentylator w zaleznosci od wlaczonej klimy.predkosci temp wody , bo sa 2 czujniki paru rzeczy.,....takze w sumie szkoda pracy. ja kupilem chlodnice na ktora seryjne wentylatory pasuja otworami montazowymi i takie rozwiazanie moge ci polecic |
Tak jak wyzej napisalem, niewiem czy to seria czy nie, niemam ani czasu tego sprawdzac jakie to nazwy jakie to turbiny bo mnie to narazie niezbyt interesuje mam wazneijsze sprawy na glowie, to co wiem to to ze byly wymieniane w styczniu 2010 czyli wtedy gdy go zakupilem. A jesli chodzi o system paliwowy jak widac w pierwszym poscie napisalem pompy paliwa, wtryski i inne pierdolki sa wymienione na sportowe/not orginal wiec spokojnie na samym poczatku jak kupilem pompowal 17psi i jezdzilem do wakacji bez problemowo, zmienilem pare rzeczy w trakcie i bla bla bla ale po wakacjach zakrecilem do 10psi bo mam peknieta glowice i byly pekniete od samego poczatku jak go kupilem wiec niechce szarzowac i nie szarzuje bo auto stoi w garazu. Po wakacjach zrobilem popychacze hydrauliczne, panewki i wszystko pokoleji teraz pompuje dokladnie 19psi.
Jesli chodzi o wentylatory to tak, juz zamowilem sobie grubsza niz oryginalna aluminiowa chlodnice z ebay, bez zadnych wentylatorow, seria zostaje bo jest.. lepsza
Teraz dalem felgi do pomalowania na czarny polysk bo mialem chwilke wolnego czasu i powymyslania co narazie moge bez normalnego garazu zrobic na poczekaniu az bede mial normalny garaz, wiec bede je mial gotowe po nowym roku, zdjecie cykne to pokaze. |
_________________ Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 |
|
|
|
 |
|
|