 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ecumaster |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-12-2010, 09:04
|
|
|
w/g mnie - miejsce dobre jak każde inne za przepustnicą. W kolektorze w zasadzie wszędzie jest wytwarzane takie samo podciśnienie... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 29-12-2010, 13:23
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | podczepiony pod podciśnienie z kolektora do regulatora ciśnienia paliwa. |
zenek_bb napisał/a: | ale to nie jest powodem opóźnienia |
tez mam gdzies tam, o ile myslimy o tym samym miejscu. Na trójniku. Tez miałem opóźnienia, co zdaniem pierwszego "tunera" było normą, a zdaniem aktualnego nie powinno mieć miejsca. Dajemy teraz trójnik z większym przepływem, bo przez tamten ciężko się dmucha Przed wyjęciem silnika a po ponownym strojeniu miałem opóźnienia ( w zasadzie minimalne ) tylko na zimnym po odpaleniu. Jest jeszcz etaki myk, że mam wtryski 275cc i zarówno na wolnych jak też na górze zalewało jak siemasz. |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-12-2010, 14:33
|
|
|
podciśnienia bez przepływu czyli np do czujników im mają mniejszy przekrój wewnętrzny tym lepiej, jest to kierunkowane objętością
łatwiej jest ustami (szybciej) uzyskać np 130kPa dmuchając w zatkaną cienką rurkę niż w 1,5L butelkę, bo po prostu do butelki musimy dużo więcej objętościowo "wcisnąć". Tak samo jest np z wężami podciśnień sterującymi reduktorami LPG czy MAPs, im krótszy i węższy w środku tym szybciej na drugim końcu wężyka (przy reduktorze) nastąpi zmiana ciśnienia. Miałem podciśnienie prowadzone miękkim wężem fi3, do MAP sensora miał 80cm od kolektora, do reduktora 1,7m (żal). Zmieniłem konstrukcję tak że do MAP sensora idzie 15cm fi3 sztywny, do reduktora idzie 80cm fi2 zbrojony. Efekt? O wiele szybsza i dokładniejsza reakcja MAP i ciśnienia gazu na ruchy przepustnicy, widać w kompie gołym okiem.
Jednak jeżeli chodzi o np. sterowanie waste-gatem albo EGRem lub innym zaworem mechanicznym do którego/z którego trzeba wypompować/wpompować jakąś objętość powietrza ważniejszy jest duży przepływ, trzeba znaleźć złoty środek, na zbyt wąskim wężu WG będzie mógł się otwierać za długo. To tak jak by napompować balon przez wąską rurkę. |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
|
|