 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Wyciek oleju |
Autor |
Wiadomość |
trzmi3lu
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 28 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 30-12-2010, 15:05 [3.2 DID] Wyciek oleju
|
|
|
Witam!
Po dzisiejszym przegladzie zauważyłem wyciek :
Który to uszczelniacz przepuszcza?? Olej sprawdzony i jest w normie.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-12-2010, 18:54
|
|
|
Ze zdjęcia wynika, ze to tylny most? Jeżeli tak to popuszcza symering na wyjściu z mostu. Po zacieku można wywnioskować, ze to początek zużycia i tak naprawdę to w najbliższym czasie powiększy się. Jakbyś miał uszkodzenie większe a jednocześnie większy wyciek to zachlapane byłoby pół podwozia i wtedy miałbyś ubytki oleju. Co do wymiany to nie jestem pewien, ale chyba wyjęcie samego wału nie pomoże. Jak wyciągam skrzynie to tylko rozpinam wał, dalej nigdy nie brnę, to już nie moja działka. Jakbyś miał wyciek z automatu to co innego. Najlepszego w Nowym Yorku. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-12-2010, 20:04
|
|
|
Aby wymienić zimering trzeba odkręcić wał, następnie śrubę na zabierak, zdjąć zabierak, wydłubać stary zimering i założyć nowy i złożyć w odwrotnej kolejności. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|