[EA2A/W 2.0] Zaraz po odpaleniu zapala się Check engine i ga |
Autor |
Wiadomość |
dawidoski13
Mitsumaniak
Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 521 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-01-2011, 19:50
|
|
|
http://www.jparts.pl/ a czy oni prowadzą sprzedaż wysyłkową? a i o co chodzi z tym ze tylko dla "maniaków" wybaczcie ale jestem świeży, dlatego pytam.
[ Dodano: 02-01-2011, 19:53 ]
CIENIO1, w twoim przypadku to na pewno będzie coś z kablami albo świecami... mi taż falowały na jałowym ale przeczyściłem przepustnice i jest git. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 02-01-2011, 20:18
|
|
|
to możesz mieć coś z sonda(jeśli chodzi o CE) no i byc może z wtryskiem lub zapłonem na tym garze... |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
dawidoski13
Mitsumaniak
Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 521 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-01-2011, 20:44
|
|
|
http://www.jparts.pl/ a czy oni prowadzą sprzedaż wysyłkową? a i o co chodzi z tym ze tylko dla "maniaków" wybaczcie ale jestem świeży, dlatego pytam. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 02-01-2011, 21:00
|
|
|
dawidoski13 napisał/a: | http://www.jparts.pl/ a czy oni prowadzą sprzedaż wysyłkową? a i o co chodzi z tym ze tylko dla "maniaków" wybaczcie ale jestem świeży, dlatego pytam.
[ Dodano: 02-01-2011, 19:53 ]
CIENIO1, w twoim przypadku to na pewno będzie coś z kablami albo świecami... mi taż falowały na jałowym ale przeczyściłem przepustnice i jest git. |
tez sie przyda |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 02-01-2011, 22:26
|
|
|
www.jparts.pl oczywisccie sprzedaz wysyłkowa, a dla mitsumaniaków specjalne warunki cenowe (podac numer klienta 00229) |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
CIENIO1
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 03-01-2011, 14:51
|
|
|
witam, tak jak pisałem w wczoraj,dzisiaj rano odpalam gala i ok jadę po chwili zapala się check i się już pali,autko jest zamulone.gaszę auto odpalam i ok jadę i z nowy zapala się.i jest zamulony..nie mam problemów żeby mi gasł silnik czy coś innego,tylko jest przymulony.i trosze nie równo pracuje.dopiero jutro podjadę pod kompa wepnę i zobaczę co pokaże.ale nie daj to spokoju.a może buc przez to ze mechanik spawał tlumik i na pewno zdjął jakaś klemę z akumulatora? i coś się porąbało?jeszcze mi dzisiaj ktoś powiedział ze mogą być przewody zapłonowe do wymiany i zapala się check ?odpala mi od pierwszego.może tylko zresetować go?z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi |
|
|
|
 |
OBERST
Mitsumaniak

Auto: Mazda 6 GH 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 202 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 03-01-2011, 16:24
|
|
|
CIENIO1 napisał/a: | witam, tak jak pisałem w wczoraj,dzisiaj rano odpalam gala i ok jadę po chwili zapala się check i się już pali,autko jest zamulone.gaszę auto odpalam i ok jadę i z nowy zapala się.i jest zamulony..nie mam problemów żeby mi gasł silnik czy coś innego,tylko jest przymulony.i trosze nie równo pracuje.dopiero jutro podjadę pod kompa wepnę i zobaczę co pokaże.ale nie daj to spokoju.a może buc przez to ze mechanik spawał tlumik i na pewno zdjął jakaś klemę z akumulatora? i coś się porąbało?jeszcze mi dzisiaj ktoś powiedział ze mogą być przewody zapłonowe do wymiany i zapala się check ?odpala mi od pierwszego.może tylko zresetować go?z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi |
Jak było coś robione przy wydechu to może coś nie halo z sondą lambda . |
_________________ Mazda 6 GH 2.5
Sprzedany - Galant EA2A/W 2.0 '99
Moja Galeria
 |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 03-01-2011, 17:11
|
|
|
CIENIO1 napisał/a: | jeszcze mi dzisiaj ktoś powiedział ze mogą być przewody zapłonowe do wymiany i zapala się check ? |
Ja jak miałem przewody do wymiany i świece to też kilka razy bez powodu mi się kontrolka zapaliła i potem gasła. Tak na prawdę to wystarczy, że jakiś czujnik dostanie niezrozumiały sygnał lub błędny sygnał i kontrolka się zapali. U mnie pewnie to był czujnik spalania stukowego, bo auto przerywało. Pzdr |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
dawidoski13
Mitsumaniak
Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 521 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-01-2011, 18:02
|
|
|
j-rules napisał/a: | www.jparts.pl oczywisccie sprzedaz wysyłkowa, a dla mitsumaniaków specjalne warunki cenowe (podac numer klienta 00229) |
Dzięki wielkie j-rules zobacze czy sie sprawdzą, jeśli tak to mam spokój z częściami... a czy wszystko do galanta można tam dostać? |
|
|
|
 |
CIENIO1
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 03-01-2011, 20:17
|
|
|
patrzyłem i auto jak odpali to chodzi nie równo..dam mu 2 tys.obrotów i przerywa troszkę? i na postoju go odpalam i nic żadna check się nie zapala,nawet chodzi 10min i nic tylko jak jadę? |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 03-01-2011, 20:58
|
|
|
CIENIO1, najlepiej by było jakbyś podjechał na diagnostykę komputerową. Najlepiej jakby w tym czasie paliła się kontrolka ENGINE. Wtedy będziemy myśleć, bo teraz to ciężko cokolwiek powiedzieć |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
dawidoski13
Mitsumaniak
Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 521 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:15
|
|
|
wilukce, ma racje bez kompa to chyba nic z tego nie będzie,można sobie gdybać i wymieniać... |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:25
|
|
|
dawidoski13, generlanie wszystko do japońców, nie tylko do galanta. Aczkolwiek czasami moze sie zdarzyc ze na dany moment czegos nie ma. Ale zawsze mozna sciagnac. pozdro |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
CIENIO1
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 04-01-2011, 14:01
|
|
|
ok,bylem na kompie i pokazało błąd 31,,czujnik spalania stukowego..ok co dalej..mechaniki we 2 patrzyli i nie mam tego czujnika nigdzie nawet nie ma żadnej luźnej wtyczki.patrzyliśmy z tylu kolektora i nic tam nie mam,jest jedna luźna wtyczka ale krotka i jest ona bardziej kolo akumulatora to chyba nie to..co dalej bo brak sil..mechanik mówi żebym tak jeździł ,,może miałem kiedyś silnik wymieniany,i tam było a teraz nie ma.ale żadnej wtyczki nie mam,,a może komputer złapał błąd.proszę o pomoc..czy każdy galant miał taki czujnik? |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 04-01-2011, 14:27
|
|
|
No więc czeka Cie chyba wymiana kabelków i świec. Czujnik spalania stukowego to taki piezoeletryczny elemencik, który wykrywa drgania na silniku i przestawia kąt wyprzedzenia zapłonu o wartość taką, aby drgania zanikły. Jeśli masz przebicie na kablu lub świeca zdechła to niestety drgania będą zawsze, a czujnik głupieje. Kiedy były wymieniane kable i świece ? Jeździsz na gazie ?
EDIT:
W grę wchodzi również aparat zapłonowy oraz w Twoim wypadku fajkocewki. |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
Ostatnio zmieniony przez wilukce 04-01-2011, 14:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|