[EA2A/W 2.0] Zaraz po odpaleniu zapala się Check engine i ga |
Autor |
Wiadomość |
CIENIO1
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 04-01-2011, 14:33
|
|
|
gazu nie mam..świece wymieniłem 2 tygodnie temu..fajek i przewodów nie zmieniałem,,ale mechanik stwierdził ze nie ma u mnie tego czujnika wo gole,,mam 2 otwory z gwintem puste z tylu silnika? jeśli mam przewody do wymiany ok ale czemu pokazuje mi błąd czujnika którego nie ma |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 04-01-2011, 14:58
|
|
|
CIENIO1 napisał/a: | fajek i przewodów nie zmieniałem |
Swego czasu dużo czytałem o cewkach, fajkach, świecach i dużo osób z takim silnikiem jak Ty miało problemy właśnie z fajkocewkami, które po prostu traciły iskrę. Niektórzy izolowali taśmami jakimiś inni mieli jakieś inne patenty na to. Ale w gruncie rzeczy lepiej wymienić. Co do czujnika to nie mam pojęcia czy u Ciebie go nie ma. U mnie w V-ce na pewno jest i kąt zapłonu reguluje się sam. Nie rozumiem jak może komputer pokazywać błąd czegoś, czego nie ma. Coś mi tu nie pasuje. PS. spytaj się mchanika, czy kiedykolwiek dotykał takiego galanta. Ja jestem uprzedzonu do mechaników. |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
CIENIO1
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 04-01-2011, 15:06
|
|
|
masz rajcie..wiem jak mechaniki robią..ale patrzyłem jak szukają,,sam nawet patrzyłem z nimi.wchodziłem pod auto i powinien być z tylu silnika pod kolektorem,ale tam nic nie ma,a są tak jak pisałem 2 otwory z gwintem puste.sam z głupiałem.on już robili nie jednego i wiedzieli gdzie go szukać ale nic..pokazał mi nawet schemat gdzie powinien być .nie mam tez żadnej wtyczki pustej kolo kolektora,czy z tylu silnika.nie wiem co robić dalej.
[ Dodano: 04-01-2011, 15:09 ]
a kont zapłonu patrzyli to jak wjechałem było coś tam 10 potem 30 mówili ze kont jest ok? |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 04-01-2011, 18:21
|
|
|
profilaktycznie wymien fajki i przewody. |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
CIENIO1
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 04-01-2011, 21:09
|
|
|
a jakie idą tam przewody? znalazłem wtyczkę odpiętą idą 2 kable biały i czarny? i jeszcze raz teraz spokojnie patrzyliśmy nic nie mam z tylu ,albo ktoś zdemontował ten czujnik.a czy można jeździć bez niego? a może ma ktoś jakaś fotkę z tym czujnikiem gdzie on jest dokładnie zamontowany? bo mam 2 otwory puste w bloku.to już bym wiedział na 100% czy on jest wyjęty z auta i go nie mam wcale. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-01-2011, 21:33
|
|
|
Czujnik spalania stukowego jest pod kolektorem dolotowym, bodaj dosc taki spory z jednym kablem. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
CIENIO1
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 04-01-2011, 22:13
|
|
|
aha z 1 kablem,? bo mam wolna wtyczkę ale z 2 pinami.no to ja już naprawdę nie wiem bo nie mam tego czujnika i nie mam żadnej wtyczki odpiętej z 1 pinem,,dziwna sprawa |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-01-2011, 07:57
|
|
|
CIENIO1 napisał/a: | czy każdy galant miał taki czujnik? |
każdy EA2x powinien mieć
[ Dodano: 05-01-2011, 07:58 ]
robertdg napisał/a: | bodaj dosc taki spory z jednym kablem. |
z 2-ma kablami - pod kolektorem ssącym jest rura od pompy wody, czujnik jest pod tą rurą |
|
|
|
 |
CIENIO1
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 05-01-2011, 17:31
|
|
|
szukałem ale nic nie znalazlem..coś tam jest nie takt.wiem jak wygląda ten czujnik bo mam tez 2.5 v i patrzyłem w nim jak to jest.a powie mi ktoś gdzie jest ten czujnik podpięty?to bym kupił czujnik i od nowa go podpiąć.a czy czujnik ma coś wspólnego z tym ze auto chodzi ładnie jak zapali się check auto muli się nie idzie już tak jak powinien..czy on ma coś z tym wspólnego? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-01-2011, 19:10
|
|
|
14924 - to jest sensor który Cię interesuje:
Sensor ten odpowiada za zmiane kąta zapłonu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
CIENIO1
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 05-01-2011, 21:01
|
|
|
aha ,wielkie dzięki.na 100% ktoś mi go wyjął.mam sama wtyczkę pod rura.a mam jeszcze pytanie mam taki czujnik z 2.5 v będzie on pasował? bo tak naprawdę to nie wiem jaki kupić,bo nie mam wzoru. |
|
|
|
 |
wawer82
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,0 16V 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 156 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 05-01-2011, 21:34
|
|
|
W tym temacie http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15 masz wszystko o czujniku. Zastanawiam się jakim cudem silnik Ci w ogóle pracuje bez tego czujnika. U mnie nie było szans go uruchomić bez niego...tzn uruchomić szło ale po kilku sekundach gasł.... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-01-2011, 21:46
|
|
|
spokojnie działa bez czujnika spalania stukowego
ten czujnik pasuje od niemal wszystkich Misiów, więc montuj śmiało |
|
|
|
 |
CIENIO1
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 05-01-2011, 22:39
|
|
|
dzięki kolego wielkie,,zamontuje go i dam znać co i jak..
[ Dodano: 08-01-2011, 18:39 ]
witam ponownie.dzisiaj zamontowałem czujnik spalania stukowego,,i jak na razie auto ładnie chodzi..ani razu się nie zapalił check ,myślę ze będzie ok.dzięki wam chłopaki auto jest dobre.
[ Dodano: 02-02-2011, 21:14 ]
witam.po wymianie rozrządu ,po jakiś paru dniach zapalił się mi check i zgasł.na drugi dzień to samo zapalił się i zgasiłem auto ,odpaliłem i było ok.dzisiaj jechałem wpadłem w małą dziurę na jezdni i zapalił się check. zgasiłem ,odpaliłem i ok.raz kiedyś mi się zapali i albo z gaśnie sam albo po ponownym odpaleniu jest ok.co to może być? |
|
|
|
 |
|