 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:16 |
Otlander vs RAV4 |
Autor |
Wiadomość |
jacaga
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3.0 LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 22 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-08-2008, 21:24
|
|
|
Zdecydowanie polecam Outlandera, miałem wcześniej Hondę CRV i Suzuki Grand Vitara nie ma porównania.Co prawda muszę uczciwie dodać że obydwa suv-y to były wcześniejsze wersje a outek jest wersją made in USA ale Outlander górą!!!!!!!! |
|
|
|
 |
demonik [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2008, 16:57
|
|
|
Drodzy forumowicze
Wszystkim bardzo dziękuje za opinie.
Analogiczne posty wysłałem na forum Toyoty i hyundaia i tak troszkę dla żartu na forum 4x4.
Wnioski przekaże niebawem
pozdro
demonik |
|
|
|
 |
Misiek_Haribo [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2008, 09:02
|
|
|
demonik napisał/a: | Drodzy forumowicze
Wszystkim bardzo dziękuje za opinie.
Analogiczne posty wysłałem na forum Toyoty i hyundaia i tak troszkę dla żartu na forum 4x4.
Wnioski przekaże niebawem
pozdro
demonik |
Czekamy niecierpliwie na Twoje wnioski, bo nam jest zupełnie obojętne co wybierzesz. Pod warunkiem, że będzie to Outlander |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 25-08-2008, 21:46
|
|
|
Cóż, podejrzewanie mnie o obiektywizm raczej sensu nie ma ale miałem okazję jeździć jednym i drugim. Spróbuję być uczciwy w tym co napiszę.
Ravka sprawiła na mnie dobre wrażenie, samochód bezbłędnie trafia tam dokąd miał trafiać czyli na bulwar. Jest estetyczny, nieco lanserski porządnie złożony i malutki, żeby można nim było zaparkować mając długie blond włosy. Właściwości jezdne oceniam przeciętnie, twardawo a i tak przechyły na mocniejszych wirażach wysadzają z siodła (nie jest to zarzut sensus stricto, bo auto nie do zakrętów budowano, po prostu mi to przeszkadza), wyraźne tendencje do podsterowności dają się we znaki na drodze innej niż suchy asfalt. Do momentu jazdy testowej myślałem, że każdym autem pseudo 4X4 (czyt 2+2) wjadę i wyjadę z pobocza powyżej 100km/h (musiałem ostro walczyć coby dzwona nie było).
Komfort - jak wspomniałem, twardawo ale to dobrze, fotele przyzwoite choć nieco za krótkie siedziska, znakomity przegląd sytuacji w szybach i lusterkach (ważne). Wspomaganie kierownicy wybitnie miejskie i w mieście - rewelacja, w trasie już nieco gorzej. Minusem jest brak siedzeń z tyłu (nie jestem tak długi jak Hubeeert ale już moje 190 cm tam się ZUPEŁNIE nie mieści)
Silnik - poważny plus tego auta. Dynamiczny i, jak na kaszlaka, elastyczny i dobrze zestopniowana skrzynia biegów. Brak większych zarzutów.
Stylistyka jest kwestią gustu ale mnie się podoba, gdyby Miśki produkowały takie auto z pewnością kupiłbym je żonie.
Poza trasą - ZDECYDOWANIE odradzam
Outlander II
Cechy ważne:
- trakcja, cała masa trakcji, kiedy chcesz, jak chcesz i po czym chcesz
- gabaryty - duży, przestronny, wygodny z ogromniastym kufrem (wchodzi powóz moich Kurdupli, znaczy Emmaljunga Twin Cerox )
- hamulce - wystarczające (jako jedyne chyba w tej klasie), nie to, że dobre - po prostu lepsze niż w innych autach SUV i pozwalające się zatrzymać we w miarę przewidywalnym czasie
- zawieszenie - sztywne ale nie twarde, zapewnia duże poczucie bezpieczeństwa i neutralne zachowanie w zakrętach (oczywiście sportówka z niego taka jak z rogatki armata, ale wprawny łącznik pedałów z kierownicą wyciśnie z auta sporo )
- możliwości "terenowe" - ustępuje tylko Foresterowi w tych warunkach, na śniegi, górki, kolejny lodowe, podmokłe lasy itp wystarczy, wszystko powyżej - z ciągnikiem na telefon
- silnik - dobrze i nie. Dobrze bo prosty jak siekiera i żadnych ciekawostek w nim nie ma, odporny na użytkownika jak guma na korozję. Nie dobrze - przeciętne osiągi, do 140-150 to jeszcze jak Cię mogę ale "sprint" do 180 daje sporo czasu na lekturę instrukcji obsługi Dużo daje "czip boks", auto fajniej reaguje na gaz i jakby ktoś kotwicę odczepił
Summa summarum:
Ja wybieram Outlandera bo:
- lepiej jedzie
- jest bezpieczniejszy na drodze
- nie ma go każdy Kowalski
- to jest Mitsubishi do jasnej cholery
Nie wybieram Ravki bo:
- jest za mała
- słabo z prowadzeniem tego auta
-hamulców brak
- nie lubię być mylony z sąsiadem (bo bydle z niego)
I tym optymistycznym akcentem się z Państwem żegnam
Pazdrawliajem |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-08-2008, 21:57
|
|
|
Jackie napisał/a: | nie jestem tak długi jak Hubeeert | tak wysoki też nie.
nauczycie się wreszcie |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 25-08-2008, 22:01
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Jackie napisał/a: | nie jestem tak długi jak Hubeeert | tak wysoki też nie.
nauczycie się wreszcie |
Chcesz pasiaka za OT
To, że jesteś dłuższy nie oznacza, że jesteś większy
Zdravim |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
Antyey
Mitsumaniak

Auto: BMW x1 xdrive20d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 111 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-09-2008, 21:44
|
|
|
Również długo się zastanawiałem czy RAV4, czy też Outlander2. I powiem tak, jeśli miałbym wybierać z punktu widzenia nie samego samochodu ale 'otoczki' tzn. serwisu, obsługi, wsparcia, opcji finansowania samochodu etc. to nawet nie zastanawiałbym sie minuty i brał RAVa.
Ale z punktu widzenia samego samochodu to Mitsu wydał mi się zdecydowanie ciekawszym rozwiązaniem. Jest dużo większy, ma mocniejszy silnik (2.4 MIVEC), zdecydowanie lepszy automat (pobyt w Stanach wypaczył moją psychikę w temacie skrzyń biegów), obszerniejsze wnętrze. Do tego zdawał się mieć zdecydowanie ciekawszy zestaw 'opcji' w pakiecie wyposażenia, w porównaniu z Toyotą. |
|
|
|
 |
nephilim
Mitsumaniak 01486/KMM
Auto: Outlander II 2.0 Ralli Art
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 123 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 12-06-2010, 16:55
|
|
|
Mam oba auta, przy czym Toyotę I generacji (i to 3 drzwiową).
Porównanie w odczuciach to jak krążownik vs motoróweczka.
Także co do szerokości.
Generalnie - fajne różowe autko (serio taki mamy ) dla Kobiety. |
|
|
|
 |
nasa
Forumowicz

Auto: Outlander 2010 Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 60 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 05-01-2011, 21:17
|
|
|
Miałem okazję przejechać się Mazdą CX7 z silnikiem diesla chyba 170 KM.
Pomijam bagażnik, którego w niej prawie nie było i możliwości terenowe, których nie miałem okazji sprawdzić, ale trzeba przyznać, że jakość wykonania + osiągi, skrzynia zrobiły na mnie piorunujące wrażenie. Za to wielki + dla Mazdy.
RAV4 przejechałem się również i także w dieslu 150 KM i jak dla mnie totalne nieporozumienie. Miałem wrażenie, że jadę autem z silnikiem od sokowirówki. Co do wykonania to zamykając drzwi miało się wrażenie, że są wykonane ze sklejonej blachy i papieru i niczego poza tym. Fatalne wrażenia z jazdy próbnej - tyle powiem.
Outlander wybrany, bo praktyczny i nie banalny. Silnik po zczipowaniu jest OK. Tańszy i bardziej praktyczny od Mazdy, w każdym calu lepszy od RAVki. Pozdrawiam |
_________________ Mitsubishi Outlander 2010, 2,0 DID, Intense+
Jeep Grand Cherokee 2001, 4.7 V8, Limited, lift +6, wydech Magnaflow. Całkowita zmota do błota!
Jeep Grand Cherokee 2011 Overland - 3.0 CRD - upload na 270 KM |
|
|
|
 |
|
|