Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Regulacja TPS
Autor Wiadomość
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 06-01-2011, 20:24   

adm78 przez TPS nie ustawia się obrotów jałowych silnika to jest tylko ściema dla mechanika i tyle
obroty masz prawidłowe a winą za trzęsącą się budę odpowiadają już z użyte poduszki silnika
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 06-01-2011, 23:27   

adm78, przejrzyj sobie te dwa tematy, dużo się dowiesz.
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=60
http://forum.mitsumaniaki...t=33071&start=0

Ogólnie rzecz biorąc TPSa nie powinno się ruszać. Jeśli już dojdzie do tego, to trzeba go ustawić dokładnie. W ASO powinni umieć to zrobić. Co do wolnych obrotów to inna śruba jest za nie odpowiedzialna. Przeczytaj to co wrzuciłem wyżej. Pzdr :-)
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
adm78 
Forumowicz

Auto: galant 2,5v6 Avance 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 173
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-01-2011, 14:55   

wilukce napisał/a:
adm78, przejrzyj sobie te dwa tematy, dużo się dowiesz.
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=60
http://forum.mitsumaniaki...t=33071&start=0

Ogólnie rzecz biorąc TPSa nie powinno się ruszać. Jeśli już dojdzie do tego, to trzeba go ustawić dokładnie. W ASO powinni umieć to zrobić. Co do wolnych obrotów to inna śruba jest za nie odpowiedzialna. Przeczytaj to co wrzuciłem wyżej. Pzdr :-)


Witam

Dzięki za słowa wyjasnień, szczególnie drugi link od wilukce duzo mi rozjaśnił :) czy więc wychodzi na to, ze wczesniej mechanik przestawił lekko TPSa adekwatnie do nominalnego położenia klapy przepustnicy po czyszczeniu i ustawił go dobrze pewnie na miernikach, gdyż w ASO odczyt z kompa na MUTII bez żadnych regulacji wskazał od razu poprawną wartośc napięcia???? z tego co pamietam to pokazało 520 mV na biegu jałowym, to chyba poprawna wartość??. Zatem czy faktycznie nie było potrzeby w ASO odkręcać i regulowac TPSa? Odnosnie wolnych obrotów to po odłaczeniu aku na 10 min obroty trzymają sie póki co jak chciałem na około 750 (wyregulowali je w ASO przez srubke SAS obserwując obroty na MUTII).

pozdrawiam!
_________________
rafal
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.