Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ostre hamowanie - auto gaśnie ??
Autor Wiadomość
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-10-2006, 23:44   

Simones napisał/a:
dwa gumowe weze wchodzace w dolot przy przepus


czyli nie sekwencja instalacja pierwszej generacji tzw. wymuszona
i dlatego uważam że rzeczywiście silniczek krokowy może mieć duży wpływ na gaśnięcie przy hamowaniu ponieważ jeśli silniczek krokowy nie zamyka dopływu powietrza mimo zamkniętej przepustnicy to jest za dużo powietrza i auto gaśnie
szczególnie przy ostrym naciśnięciu hamulca to ma jakiś związek z serwem ale nie chce pomieszać w każdym razie silniczek napewno tu miesza i trzeba go zastąpić sprawnym
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 11:59   

Spokojnie, teraz etap drugi poszukaj czy nie ma tam jakiegos komputerka od gazu (moze byc np. z napisem Bingo, Autronic, Elpigaz, lub inne) bo fajnie byloby wiedziec co tym steruje. A propos sterowania to silniczek krokowy steruje dawka gazu, a nie powietrza!
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-10-2006, 17:27   

OK konkretnie bedzie :) od reduktora idzie jeden wąż gumowy wchodzi do elektrozaworu zespolonego z śrubą regulacyjną od elzaworu idzie dalej wąż do trąby słonia wpada tam do mixera zaraz przed przpustnicą. Znalazłem jeszcze dwie puszeczki pod maską na jednej jest napisane ["manual red-black" autogas] a na drugiej [Emulator wtrysku e4] w samochodzie mam stacyjkę gazu trzy pozycyjną PB-LPG-AUTOMAT. A silniczek krokowy steruje u mnie powietrzem silnik 4G63 tak twierdzi mechanik który pracował na serwisie w Krakowie za jego dobrych czasów przez 10 lat i jakoś mu ufam.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-10-2006, 17:38   

ten "elektrozawór zespolony ze śrubą regulacyjną" to właśnie silniczek dawkujący gaz najprawdopodobniej. Nie widziałem jeszcze elektrozaworu między reduktorem a przepustnicą.
Jeśli tak, to masz instalację II generacji.
Co do silniczka krokowego wolnych obrotów (tego co ori siedzi w aucie) - myślę że jego awaria miałaby też duży wpływ na jazdę na benzynie...
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-10-2006, 20:33   

josie napisał/a:
Co do silniczka krokowego wolnych obrotów (tego co ori siedzi w aucie) - myślę że jego awaria miałaby też duży wpływ na jazdę na benzynie...


No i oczywiście ma zaczeły świrować wolne obroty i jak jest zimno to nie bardzo chce odpalić (brak ssania)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2006, 07:53   

Oczywiscie ze mialem na mysli silniczek krokowy gazu (myslalem ze kwestia wtrysku PB jest jasna ;) ). Jesli zaczely sie tez problemy z benzyna to faktycznie najpierw trzeba by sprawdzic dolot.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-10-2006, 20:55   

we wtorek oczekuje przesyłki silniczka krokowego PB a w środe wieczorem czyszczenie przeustnicy i montaż silniczka w czwartek dam znać na ile pomogło :)

[ Dodano: 26-10-2006, 01:02 ]
No to wyrwałem chwasta (jak mówi mój mechanik) 100% winy silniczka krokowego PB wymieniłem i wszstko jak ręką odjoł autko nie gaśnie ładnie zapala i wogóle wszystko OK Pojechałem na autostrade (wieczorkiem mały ruch) rozpędziłem sie do 160km/h i hebel i NIE ZGASŁ !!!
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
dziobak26
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 21:18   

Mój też gaśnie przed skrzyżowaniem a gaz był zakładany w tamtym tygodniu. Silnik to 4g63 bez turbo i przepływomierz jest z klapką anty. Jeśli hamuję delikatnie to nie gaśnie co to może być???
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-02-2007, 23:30   

dziobak26, poczytaj ten temat to Ci wiele wyjaśni moje problemy z gaśnięciem skończyły się 26.10.06 i od tej pory spokój nie zgasł ani raz
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
michal_g84 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 76
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-03-2007, 15:56   

A ja mam tak że póki silnik się nie zagrzeje to jak odpuszczam gaz to mi gaśnie, co może być przyczyną (tak samo na benzynie jak i na gazie). Mam Lancera silnik 4G13 12V na gaźniku.
_________________
Carisma 1.8 GDI 98r.
Lancer 4G13 C61A 91r. LPG - SPRZEDANY!
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-03-2007, 23:39   

michal_g84, ssanie Ci prawdopodobnie nie działa nie wiem do końca jak w Lancerniku ale ostatnim moim autem z gaźnikiem był stary VW Passat i tam miałm problem z ssaniem coś się zatarło i go nie było, jak było chłodniej to miałem Twój problem, później mechanik naprwił i spoko, napisz w dziale Lancer-Techniczne o swoim problemie napewno ktoś Ci napisze jak działa u ciebie ssanie
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-03-2007, 08:26   

Obok termostatu masz 2 czujniki temperatury. Pierwszy 1-pinowy Cię nie interesuje, drugi 2-pinowy odpowiada za włączanie ssania. Sprawdzisz go omomierzem. Dalsze instrukcje są tutaj:
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=9592
 
 
Xiff 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 156
Skąd: Chorzów
Wysłany: 07-03-2007, 22:59   Gaśnie przy skręcie na luzie...

Mój Mietek gasł nagminnie przy skrętach w prawo. Goście mi wstawili jakąś rurke i już było ok, ale tylko do momentu pojechania na śląsk, tam co chwile zjazd z autostrady w prawo i przy redukowaniu z 4 na 5 bieg momentalnie mi gasnie. Wkurza mnie bo gaz na gwarancji niby ale juz chyba 6 razy bylem u tych bolkow i chyba nie bardzo wiedza co nie tak. Macie moze jakies sugestie? Nie chcialbym stosowac w nowej instalacji jakichs gabek i kolejnych wezykow bo to troche badzia...
_________________
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.

K. P.
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 08-03-2007, 00:46   

Gaśnięcie na zakrętach to zazwyczaj skutek żle umiejscowionego reduktora (parownika) i dzieje sie tak ze membrana siłą odśrodkową nie chwilowo nie pompuje,naprawa:obrót parownika o około 45 stopni wkolo osi pionowej. Druga przyczyna (moja fobia) to bum klapka która rowniez przy przeciazeniu zamyka przeplyw powietrza.
 
 
Xiff 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 156
Skąd: Chorzów
Wysłany: 08-03-2007, 22:28   Gaśnie przy skręcie na luzie...

no tez tak myslalem i musze przycisnac kolesi zeby to wreszcie zrobili. A ta klapka to co to jest dokladnie? Domyslam sie ze jakies zabezpieczenie przed wybuchem w kolektorze zeby go nie rozsadzilo, dobrze kombinuje??
_________________
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.

K. P.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.